Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - kgg73

Страници: [1]
1
Комуникации / Проблеми с \"Хенди тел\" ЕООД
« -: Февруари 11, 2011, 10:56:55 am »
Но Вие не сте прочели докрай целия случай, тъй като аз съм направил всичко което е по закона за защита на потребителя, но въпреки това дори и намесата на комисията за защита на потребителя не може да помогне.

2
Комуникации / Проблеми с \"Хенди тел\" ЕООД
« -: Февруари 10, 2011, 03:58:20 pm »
Здравейте!
През април месец 2010 г. закупих мобилен телефон ASUS PDA P 750 от Хенди. Още на същия ден телефона започна да прави проблеми, състоящи се в: не можеше да намира GSM мрежата, лош звук в слушалката, и ако някой ме търсеше и аз му отговоря с натискане на слушалката за приемане на разговора, разговор не можеше да се осъществи и трябваше той отново да ми набере и чак тогава се чувахме. Дадох го телефона за ремонт в магазина. След време ми се обадиха, че е готов, за да си го взема. Взех го от магазина и установих, че проблемите отново продължават, отстранен е само единия от проблемите, проблема с мрежата. Пак го дадох за ремонт, взех го отново тъй като казаха, че е ремонтиран, пак отново е отстранен само единия проблем, а е останал нерешен проблема със лошия звук в слушалката. Пак го давам за ремонт. Вече аз си казах претенциите, че си искам парите или да го заменят с друг телефон, като ще си доплатя разликата в цената. Да уточня, че телефона е взет на изплащане чрез банка. От магазина ми казаха, че единствено от сервиза могат да кажат дали ще го заменят с друг или да ми върнат парите. Свързах се със сервиза , а от там ми казаха, че магазина е компетентен да реши този проблем при добра воля от тяхна страна. Да уточня сервиза е \"Мост компютърс\" в София. Всичките тези господа ми поставиха в един омагьосан кръг и аз реших да се обърна към Комисията за защита на потребителите. О там извършиха проверка и излезнаха с решение, да санкционират магазина за дето забавят по-вече от 30 дни ремонта, съгласно закона за защита на потребителите. Това обаче за мене няма значение, тъй като аз изплащам телефона на стойност 600 лв, а съответно нямам телефон. Решавам да отида и да си взема злополучния телефон, тъй като ми писна от тези разправии и какво да видя като отидох в магазина, телефона е с пукнат корпус. Питам ги аз, защо е така, тъй като когато го давах за ремонт нямаше пукнатини, а те не могат да ми отговорят.Отказвам да го получа и държа да ми върнат парите или замяна с друг. Пиша писмо жалба до управителя на \"Хенди тел\" в София. И от там ми отговарят, че телефона е даден на независим сервиз за тестване и от там са отговорили, че нищо му няма.. В писмото и дума не се обелва за пукнатия корпус, а защо ли. Споменава се само проблема със лошия звук в слушалката, т.е. това са му били възможностите. Отново занимавам комисия за защита на потребителите, отново пиша жалба, отново чакам законния срок от 30 дни за отговор от тях. И ми отговарят, че с писмото от управителя на фирмата казват, че е бил тестван в независим сервиз и толкова. Инспектора от комисията посещава отново магазина за да ги уговаря да сменят пукнатия панел и те се съгласяват, но след седмица отговарят, че няма такъв панел и това не може да стане. Аз все още нямам телефон, от април 2010 г. до настоящия момент.
Моля Ви да ми посъветвате какво да правя!
Благодаря Ви!

3
Мобилни телефони / Повреден GSM
« -: Февруари 08, 2011, 03:41:14 pm »
Здравейте!
Аз също имам подобен проблем. През април месец 2010 г. закупих мобилен телефон ASUS PDA P 750 от Хенди. Още на същия ден телефона започна да прави проблеми, състоящи се в: не можеше да намира GSM мрежата, лош звук в слушалката, и ако някой ме търсеше и аз му отговоря с натискане на слушалката за приемане на разговора, разговор не можеше да се осъществи и трябваше той отново да ми набере и чак тогава се чувахме. Дадох го телефона за ремонт в магазина. След време ми се обадиха, че е готов, за да си го взема. Взех го от магазина и установих, че проблемите отново продължават, отстранен е само единия от проблемите, проблема с мрежата. Пак го дадох за ремонт, взех го отново тъй като казаха, че е ремонтиран, пак отново е отстранен само единия проблем, а е останал нерешен проблема със лошия звук в слушалката. Пак го давам за ремонт. Вече аз си казах претенциите, че си искам парите или да го заменят с друг телефон, като ще си доплатя разликата в цената. Да уточня, че телефона е взет на изплащане чрез банка. От магазина ми казаха, че единствено от сервиза могат да кажат дали ще го заменят с друг или да ми върнат парите. Свързах се със сервиза , а от там ми казаха, че магазина е компетентен да реши този проблем при добра воля от тяхна страна. Да уточня сервиза е \"Мост компютърс\" в София. Всичките тези господа ми поставиха в един омагьосан кръг и аз реших да се обърна към Комисията за защита на потребителите. О там извършиха проверка и излезнаха с решение, да санкционират магазина за дето забавят по-вече от 30 дни ремонта, съгласно закона за защита на потребителите. Това обаче за мене няма значение, тъй като аз изплащам телефона на стойност 600 лв, а съответно нямам телефон. Решавам да отида и да си взема злополучния телефон, тъй като ми писна от тези разправии и какво да видя като отидох в магазина, телефона е с пукнат корпус. Питам ги аз, защо е така, тъй като когато го давах за ремонт нямаше пукнатини, а те не могат да ми отговорят.Отказвам да го получа и държа да ми върнат парите или замяна с друг. Пиша писмо жалба до управителя на \"Хенди тел\" в София. И от там ми отговарят, че телефона е даден на независим сервиз за тестване и от там са отговорили, че нищо му няма.. В писмото и дума не се обелва за пукнатия корпус, а защо ли. Споменава се само проблема със лошия звук в слушалката, т.е. това са му били  възможностите. Отново занимавам комисия за защита на потребителите, отново пиша жалба, отново чакам законния срок от 30 дни за отговор от тях. И ми отговарят, че с писмото от управителя на фирмата казват, че е бил тестван в независим сервиз и толкова. Инспектора от комисията посещава отново магазина за да ги уговаря да сменят пукнатия панел и те се съгласяват, но след седмица отговарят, че  няма такъв панел и това не може да стане. Аз все още нямам телефон, от април 2010 г. до настоящия момент.
Моля Ви да ми посъветвате какво да правя!
Благодаря Ви!

Страници: [1]