Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - sezko

Страници: [1]
1
Който търси информация намира

2
Кара хората да търсят и получават   информация за доставчици, фирми и т.н.Изгражда в обществото нетърпимост към фирмите нарушители.Кара потребителите да отстояват правата си.
Не бих  станала абонат след намереното за Бизнес Мрежи и Комуникации и в др. форуми.
Ползвам "Трафик" и съм яко доволна. Нета не прекъсва.Ако случайно възникне проблем, никой не ме лъже 3 дена, че проблема е остранен и да чакам всеки момент ще тръгнел.  
 Учтиво ти звънят и те  питат дали е  удобно да дойдат за таксата, или ако не, кога да дойдат.
Слава богу че има възмоност сам  да  избираш   и  сменяш доставчика, не е като  с енергийните дружества

3
Комуникации / бтк-не отговаря на жалби!Защо?
« -: Ноември 23, 2006, 11:44:45 am »
И аз преди време имах вземане-даване с тях.  Отиваш в центъра, няма кой да ти реши проблема или да те  насочи. Обикновенто те съветват да напишеш  молба - жалба до отдела "Обслужване на клиенти" и да я оставиш, ама,че ти ....искаш очи в очи да  се срещнеш със служител от  отдела -  нямали такава практика.Тяхна работа била да предвижат молбата.Другият вариант който ти предлагат е да се свържеш и говориш с опараторката на горещата им телефонна линия, която за секунди те прави див и щастлив. Но за да се свържеш с нея или трябва
да проведеш разговора от собствения си моб.апарат или  да търсиш навън телефон,или да се врънеш в къщи за
да се обадиш .Ползвам услугите на БТК само заради родителите си и тесен кръг роднини, иначе отдавна да съм се отказала.
Съгласно ОУ са дължени  писменно да отговарят на адресираните до тях жалби и молби в едномесечен срок.
Ако не получиш никакъв отговор от БТК,пиши и до Комисията за регулиране на съобщенията  Нали са надзорен
 регулаторен орган ,който приема ОУ и следи за спазването им.Мнението ми е,че това е оператор които не носи отговорност при неизпълнение на задълженията  си,затова не се отказвай, пиши и давай гласност когато
са нарушени правата ти като потребител.

4
На 22.11.06 в магазин Фамилия - китайско зеле обявено за  0.89  за кг , т. е \" пестиш - 31%\" , задраскана 1,29 лв/кг под  продукта   обявена  в брошура  \"Специално предложение\" където цените на стоките са  валидни  за период 16.11. - 29.11.2006 г.
Върху зелето залепен етикет
лв/кг         нето           цена
1,15           1,750 кг       2.01 лв

Като обърнах внимание на продавачката, че има разминаване по отношение на обявената цена в брошурата, върху етикете и действителната , тя веднага притегли зелето  на електронната везна и коригира залепения етикет, като върху първия етикет, залепи друг със други стойности.
лв/кг         нето           цена
0,89          1,670 кг       1.49 лв.
Останалите бройки на щанда не се коригираха докато бях в магазина.
На касата съответно заплатих 1,49  лв.
На практика Фамилия само от мен, и от \"сгрешения\" етикет печели 0.52 лв.
Ако брошурата им е действаща от 16.11 защо заблуждават потребителите ,че същият  продукт преди 16.11 е е струвал  на цена 1,29 лв. /информация на  брошурата/  и   че при покупка ще спести -31% /информация от брошурата/, а продавачката, каза че не е подменена цената преди промоцията в брошурата 1.15  лв/кг.
По отношение на нетното количество не искам да коментирам и там има разлика от 80 грама
Това са фактите. Коментарите оставам  на вас.
Четейки форума разбирам, че това  е масова практика.
 Поздравления за  полезния форум !Пишете  по-вече, за да може четящите да знаят .

Страници: [1]