Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - fishev

Страници: 1 [2] 3
16
Бяла техника / Климатик от Техномаркет
« -: Декември 16, 2010, 07:39:03 pm »
Трабант турбодизел няма но инвертори на Осака има Производство са на грии и хайсенс Но теб не мога да те разбера мнения ли трупаш тук или по навик се изказваш неподготвен

17
Бяла техника / Климатик от Техномаркет
« -: Декември 16, 2010, 05:01:17 pm »
Само незнам защо се оплакваш от Техномаркет Специално тази марка нито те са я внесли нито я сервизират Техномаркет продаваха и Мидеа примерно а  вносителя и сервиза саси  на Магнум Сърди се на Еко клима Бургас и сервиза им След като фреона е добре как така няма мошност На какъв фреон е и колко бара вдига в режим на отопление Колко време и на какви външни температури е работил преди да се смени компресора Апропо инвертор или обкновен климатик е

18
Никога дистанционното не е било обект на гаранционно обслужване на нито един вид техника  И от друг магазин да си закупиш техника пак положението е същото И стига преиграва с гръмките фрази за ЕС и коректно отношение Вие като купувахте климатика попитахте ли кое е подлежи на гаранция и кое не Сега ще кажете  че продавач- консултатнта бил загубеняк и не знаел ама Вие сте си питали за всичко А  варианта да сте бутнали от масата  пулта  и той да е треснал на теракота или ламината И пак магазина и/или сервиза виновни Апропо за каква марка и модел климатик става дума

19
pslabakov Би ли посочил точката от закона за повече от три ремонта и замяна с нова стока

20
Бяла техника / Molq za savet
« -: Февруари 18, 2010, 09:34:52 am »
Дилъра на Беко не ремонтира ремонтира сервиза Обаждахте ли се на телефона упоменат на гар карта Предполагам че това е Роял Електроникс Сервиз те няма да Ви откажат ремонт И моля пишете на кирилица трудно Ви чета

21
Чл. 123. (1) Потребителят има право да предяви рекламация на стоката или услугата, независимо от това дали производителят или търговецът е предоставил търговска гаранция на стоката или услугата.
(2) Когато производителят или търговецът е предоставил търговска гаранция на стоката и удовлетворяването на рекламацията се извършва чрез замяна на стоката с друга, съответстваща на договореното, търговецът е длъжен да запази на потребителя първоначалните гаранционни условия. Когато рекламацията се удовлетворява чрез ремонт на стоката, извършените ремонти се отразяват в гаранционната карта и срокът на ремонта се прибавя към гаранционния срок              Това е извадка от закона Можете сами да си отговорите на зададения въпрос

22
Други / Гаранционен ремонт
« -: Февруари 16, 2010, 08:31:25 pm »
Хубаво цитираш закона но прочети чл 113точка 2 в скобите  малко по внимателно и пак твърди че веднага се връщат пари при предявяване на рекламация

23
Други / Гаранционен ремонт
« -: Февруари 14, 2010, 09:59:41 pm »
Къде го прочете това за трите ремонта и че се заменя стока и/или се връщат парите Български Държавен Стандарт (БДС)не работи от доста години Там имаше такова положение 3 еднакви или 5 различни ремонта и се заменя изделието В момента деиства ЗЗП там няма упоменато за максимално допоустим брои ремонти Не пиши глупости когато не си запознат с подробности и не спекулирай с тях

24
По принцип може При мен магазин Плюс е вадил дубликат на касова бележка за подмяна на техника И в двата случая клиента си я беше изгубил защото купил храна и техника и метнал бележката след това От кой магазин е закупено изделието

25
Чети за какво е пратен на ремонт Счупен дисплей което не се покрива от гар сервиз Ако ремонта е извънгаранционен няма максимално време за ремонт Пропуск на закона

26
Окисляването се дължи нз влага Отказали са ти гаранционен ремонт Дали със основание или не факта е налице Разчуства ме с това че през тези 17 или 12 дни на ползване не е ваден от калъфа оригиналната опаковка и тн Тези го разправяй на друго място Извинявай но ползвам мобилни телефони от 98 година не помня вече колко апарата съм сменил но досега не съм имал проблем със апарат По точно имах един но аз си бях виновен Натиснах дипслея на една Мотолора L7 и стана на черти Смениха го И кво да бях седнал да рева колко са лоши операторите и сервизите че видите ли аз си счупих телефона и не искат да ми признаят гаранция Смешно и тъпо изкаване за изгорелия клиент

27
Авраме спри се бе човек. Ходи си избивай комплексите на друго място. Намали малко тона и спри да обиждаш. Според теб всички са тъпи ,арогантни ,нагли и тн .Само ти си най правия най знаещия и можещия .Айде стига вече .В други форуми да си получил БАН още след  персонална обида към участник във форума

28
Рекламации / Връщане на стоката
« -: Януари 22, 2010, 05:58:35 pm »
Игления кран беше ли монтиран преди посещението на техника Тои направи ли опит за търсене на пропуск И може ли марка и модел на хладилника

29
Рекламации / Връщане на стоката
« -: Януари 21, 2010, 05:53:27 pm »
Какво е било ремонтирано на хладилника преди да Ви го продадат

30
Моля пишете на кирилица Трудно Ви чета на маимуница Първо да Ви се извиня Да това е цената на 22-ка Бях останал със впечатлението че се дискутират 12ки който са на доста по ниска цена от горепосочената Моля даите данни кога са монтирани машините в какви помещения като кубатура и тн Имам нещо впредвит за оказване на евентуално съдеиствие  Ако желаете можем да продължим със меили да не товарим форума със излишни постове и след това да се обобщи резултат Оставам на разположение

Страници: 1 [2] 3