1
Интернет и телевизия / Новия - стар доставчик Blizoo
« -: Февруари 29, 2012, 05:41:15 pm »
Здравейте! И аз съм от подписалите срочен договор с Близу
Остават ми още 4 месеца и съм го прекъснала временно, но след това трябва пак да го подновя или да платя неустойка, ако се откажа от услугите им. Ужасно съм недоволна- интернета забива, случва се с часове да няма, многократни обаждания и чакане да ме свържат с оператор. Писах жалби, молби да се откажа от тях, заради лошото качество, но ми отговарят, че няма основание да прекратим договора и трябва да си го плащам. Можели да ми предложат по- висока скорост за по- висока цена !!!! А гаранция- никаква........Прекъснах временно услугата ( имам право на 6 месеца), защото се местим в друг град за постоянно, а тук не поддържат този промоционален пакет на който съм аз и пак искат нов 18 месечен договор, иначе трябва да си плащам. Кажете, има ли начин да се откажа- да мина на безсрочен, преди изтичане на този договор и после да го прекъсна? Имам 3 жалби и молби за прекратяване- отговор- ала бала- Не става. Иначе трябва да платя 120 лв за нищо.
