6
« -: Октомври 12, 2008, 08:28:40 pm »
Здравей Izida и вие многобройни доволни и недоволни клиенти,имам няколко въпроса към всички вас:
1 Защо като всички толкова се придържате към закона за защита на потребителите и твърдите,че го познавате перфектно,никой не е задал въпроса налагат ли се някакви санкции за сервизите (които са наети от вносителите на стоки,а не от търговците) които не спазват законните срокове и по този начин вързват ръцете на търговеца,а той от своя страна колкото и да има жлание да ви съдейства няма тази възможност?
2 Защо всеки търси вината в търговеца когато вреда му се развали,това все пак е техника,ние като хора не боледуваме ли?
3 Защо когато консултанта ви предложи по-качествена стока,с малко по-висока цена не го слушате и купувате някоя световно неизвестна марка,а след това идвате да претендирате за замяна с доплащане?
Мога да ви задавам и много други такива въпроси на които няма да можете да ми отговорите,но няма смисъл.
Лесно е да се създават закони и правила,въпроса е да се спазват и да са с еднаква тежест за всички,но уви.
И не напоследно място не забравяйте,че продавачите също са потребители като вас и също страдат от тези неуредици,така,че не дръжте се по-човешки с тях,каквото е вашето отношение към тях,такова ще е и тяхното към вас.Както вие сте наши клиенти,така и ние може да сме ваши,поставете се от другата страна и ще разберете,че не е толкова приятно дадено пренебрежително държание въпреки,че \"КЛИЕНТА ВИНАГИ ИМА ПРАВО\".