Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - mitseva

Страници: [1]
1
Козметика / Плащане с лична карта
« -: Януари 05, 2009, 11:23:13 pm »
Айде, не се карайте сега! Мисля, че се изясниха нещата.

Аз мога да продължа с историята. Днес, съвсем умишлено реших да проверя как са нещата. Платих в друг магазин с дебитната карта на съпруга ми, като той не беше с мен, а аз очевидно не съм мъж! Познайте - никой нито ме попита, нито даже погледна картата, камо ли да ми направи забележка.

Вие си правете изводите кой прав и кой крив!

Аз лично не се възмущавам, от факта че са ми направили забележка и/или, че са ми поискали лична карта. Възмутена съм от отношението! Дори картата да не е моя, не мисля, че имат право да се отнасят с мен, като с боклук! На тия във Фантастико отдавна съм им набрала и предчумствам в скоро време как ще подам оплакване.

2
Козметика / Плащане с лична карта
« -: Януари 05, 2009, 01:19:42 pm »
# B.Trueger, това е интересно! Май е добре да се прочете закона за защита на личните данни! :)
Някакви идеи как да се справяме с такива, които искат личните карти, а нямат право да ги искат? По възможност без скандали! :)

3
# anetas, и на мен нещо ми смърдеше цялата работа! Доскоро не бях се замисляла много, много, но следващия път съм решила да засичам цените. Няма да им се размине!

4
Козметика / Плащане с лична карта
« -: Януари 05, 2009, 01:45:16 am »
На мен вчера ми се случи същото. Като държа да отбележа, че във въпросния магазин (\"Фантастико\" в Красна поляна) неведнъж съм пазарувала с очевидно чужда дебитна карта и никой, даже не е поглеждал. И изведнъж ще ми правят скандали.
За парвилно, вероятно е правилно! Но все пак, не е нужно да ми крещят и да се държат с мен като боклук! Още повече, че съм и редовен клиент... или поне бях!
Но преди време съм питала изрично в банката, защото едната ми дебитна карта е със старата ми фамилия. От там ми казаха, че няма нужда да я сменям, защото не е нужно да удостоверявам самоличност. Лична карта се иска само за кредитна карта.

5
Други / Gift.bg
« -: Декември 27, 2008, 12:01:05 am »
Миналата седмица в четвъртък пуснах поръчка в онлайн магазина Gift.bg.
Накратко:
- Не получих никакво известие, за статуса на поръчката си.
- Измина седмица и все още не съм си получила поръчката (беше за София, според инфото на сайта, трябва да я изпълнят до два работни дни).
- В понеделник и вторник звънях цял ден, никой не ми вдигна.
- Изпратих и-мейл с въпрос какво се е случило с поръчката ми. Отговор все още нямам!

Отчитам факта, че сега са празници и има доста почивни дни, но все пак за мен отношението им е изключително некоректно! Не знам дали бих могла да направя официално оплакване за случката, но се надявам да няма други изпаднали в подобна неприятна ситуация.

Страници: [1]