Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - avram

Страници: 1 [2] 3 4
16
Интернет и телевизия / Pazete se ot BGMREJA
« -: Януари 29, 2010, 08:30:41 pm »
М.Мендев, защо си мислиш че имаш права, а нямаш задължения?! Правата вървят заедно и са неразривно свързани със задълженията! За да си търсиш правата трябва да си си спазил задълженията.

17
Комуникации / Съвет за наглите Виваком
« -: Януари 29, 2010, 08:06:29 pm »
Щеше да е вярно че в такъв форум няма кой да му помотне, ако всички бяха като тебе-говори много и нищо не казва.

Ти няма как да обидиш никой с коментара си, защото от хора без мнение, като теб, никой не би се обидил, колкото и да е тъп

18
Няма такъв момент, където срока за изпълнение на поръчката да е 1 месец. 1 месец е срока, до който ако не ти оправят стоката имаш право да развалиш договора и да искаш да си вземеш парите или поне подмяна с нов телевизор. Изобщо не е твой проблем, имат ли части нямат ли и защо нямат и се бавят. Има си закон и там ясно е написано че максималният срок е 1 месец и няма условие за удължаване при каквито и да е условия.
Друг е случая с марката elite.
Пиши рекламация до изродите от техномаркет и я подай в магазина от където си купил телевизора. Искай си парите и си купи от друга фирма. Ако не поне да го заменят с чисто нов, но при тази марка това не е добро решение за теб.
Ако се опъват веднага подай до КЗП, въпреки че те са същите изроди и няма голам шанс да направат нешо, особено, ако не ги ръчкаш през ден

19
Тоя пък не искал точно моето мнение, като че са те заринали от мнения та и избираш.
Ей злобар, с никой не се заяждам, а правя обективни оценки, нещо което злобен и заядлив тъпутгер като тебе не само че не може да направи, а и да разбере!
Личното ти субективно мнение по никакъв начин не променя ситуацията.
Истината винаги е неудобна и неприятна, за глупаците, затова те вярват само на лъжите, а после са недоволни че ядат дървото и не могат да разберат защо.
Аз нямам намерение да ти доказвам че съм прав, защото само глупаците се стремят да се доказват, поради разбираеми причини.
Прави каквото искаш и се чуди защо си такъв дървояд

20
Комуникации / Съвет за наглите Виваком
« -: Януари 28, 2010, 11:30:13 pm »
Не може да се бориме по такъв начин, защото ефекта е обратен.
После като отиде някой с основателно оплакване ще го изритат, заради неоснователни претенции, като твоята и живота му ще стане ад.
Не казвам че трябва да оставиме операторите да си правят каквото си искат, обаче трябва да са основателни претенциите.
Ако въпреки всички доводи и факти които приведох, желаеш да правиш нещо, никой не те спира, но ти казвам че ефекта, както за теб, така и за другите потребители ще е негативен, защото ти нямаш шанс да спечелиш при тези обстоятелстна, а на другите потребители случаят ти ще го дават, като пример, как ги нападат неоснователно.
Като искаш да ги съдиш намери основателни причини, които ще издържат в съда.
Благодаря за пожеланието! Аз също ти пожелавам приятна вечер! Разбери какво съм ти казал и тя наистина ще бъде приятна за теб

21
Комуникации / Съвет за наглите Виваком
« -: Януари 28, 2010, 09:59:35 pm »
Е са вече прекали!
Кое са глупости бе нагъл тъпунгер!
Аз не излагам теза, а само факти.
Щом имаш излишни пари, време и нерви ходи си чукай кухата кратуна.
Адвокатите ще те разнищят защото нямаш и най-малко основание за исканията си.
Мислиш си че като си бил в чужбина си по-умен от останалите ли, кво ли?
До не говорим че предплатената ти карта не се води на твое име или на което и да е друго име, защото е закупена анонимно и ти нямаш абсолютно никакви права над нея! Най много което ще постигнеш е да те осъдят че си я откраднал! Ще хванат първият срещнат да твърди че си му откраднал картата и ще те направят луд на квадрат бе! Не случайно не са ти дали да направиш номера на абонамент, а са ти дали друг номер! Тъпак!

22
Комуникации / Съвет за наглите Виваком
« -: Януари 28, 2010, 08:37:01 pm »
Виж сега стартовият пакет и ваучера са две различни услуги.
Не можеш да искаш в упътването на услугата стартов пакет да е включено упътването на услугата ваучер, която е друга услуга!
Услугата стартов пакет е изтекла 11 месеца след закупуването на пакета и вече не съществува, а договорът който е съществувал е невалиден поради изтичане на срока на договора, а именно 11месеца. При презареждане ти преминаваш на услугата ваучер, а условията на услугата ваучер зависят от конкретната услуга ваучер, която си закупил. Ако закупиш услугата ваучер от 4лв. срока за право върху номера се удължава с 1 месец, ако закупиш услугата ваучер от 10лв. срока на услугата е 11месеца, а правата за ползване на номера се удължават с 12 месеца от датата на активиране на услугата ваучер от 10лв.
Ползването на услугата електронно разплащане е за твое улеснение при закупуване на вече позната услуга и е по твое желание.
Трябва да четеш упътването преди да започнеш използването на услугата, а не след като услугата вече отдавна е изтекла!
С активиране на услугата ваучер ти се съгласяваш с условията и, и трябва да се съобразяваш с тах

23
Комуникации / Съвет за наглите Виваком
« -: Януари 28, 2010, 07:09:59 pm »
Ако не си бил спрял картата си, най-вероятно си щял да получиш предупреждение че срока на валидност на картата ти изтича.
Номера не е твоя собственост че да си е доживотно твой.
Освен това предплатеният пакет е с валидност 11 месеца.
След изтичане на този срок вече не става дума за стартов пакет, а за ваучер, така че не си прав.
Твоят стартов пакет е изтекъл в началоно та 2008 година, след което валидноста на картата зависи от ваучера с който си я заредил.
Проблема си е твой че я зареждаш пред e-pay, и така не получаваш описание с валидността на ваучера, както би трябвало ако си купиш ваучер от магазин
Прави разлика между предплатеният пакет и ваучера!

24
Абе ти си супер тъп, бе!
Къде си тръгнал да сравняваш етикет на стока с условия за ползвате бе?!

Обяснявам ти че щом няма условията на български, значи за бълтарите не се поставят условия ти едно си знаеш едно си баеш!!!
Каква дискриминация те мъчи бе! Като няма условия какво искаш да прочете бе, празно пространство?!. Ами приеми че го има ама няма как да видиш нищото!
Условия се дават когато има такива, когато няма условия не се пише няма условия, а просто липсва какъвто и да е текст, както е в случая. Англоговоряците са чужди граждани! Чуждите граждани се третират по различен начин и затова за тах има поставени условия!!! Каква не ти е ясно тука?!
Вече ти обясних че си тъп и за това тоя те манипулира ама понеже си тъп няма как да го разбереш
Аман от ботове!

Хората му дали свобода, а той бота не може така, трябва да е ограничен, репресиран и контролиран!!!

Заради тъпаци като тебе ченгетата ще ни дебнат и в съня ни бе бот!!!

25
Тебе пък кой те пита бе смотаняк.
Ти явно си бил мухльото на класа който понеже не може да се аргументира плаче на учителката да наказва другарчетата му!

Не според мен, а според фактите има някои които са тъпи, като тая по-горе и ти който я зашитаваш.

Събрали сте се разни изроди от фирмите измамници и се защитавате. Я по-добре се научете как трябва да се отнасяте с клиентите, а не ми обяснявай как да наричам гадове като вас, които са за затвора!
Няма вие да ме правите на луд, а аз да ви говоря на Вие и до ви четкам бе.
Занимавам се няколко години с изроди като вас бе тъпак, така че няма да ми казваш как да ви наричам, пробвах деликатно и с добро, ама дебили като вас не разбират от блага дума

26
###sashkata ти си утопист!
Като телефона е в сервиза, и ако от КЗП да не повярваш решат да направат нещо, онези ще се напрегнат да го оправат и ще излезе че се оплакваш неоснователно, нали така?!


###glavata390 на това да не купуваш повече от тях, а следващият път да купиш от други измамници(защото тука всички са измамници) му се казва библейски подход - гръмват ти шамар, а ти вместо да отвърнеш обръщаш другата буза.

27
Пак не е така.
За да искаш да ги съдиш, те трябва да са направили нарушения, а тези нарушения не изчедват с разрешаване на случаят ти нали?!

А тази заядливата не я защитавай, защото аз и отговарям на въпроса, а тя ми се прави на отворена и не само че не ми благодари а и се опитва да се заяжда, ама не и се получава защото е много под интелектуалното ми ниво.

28
Ти така си се надъхал да нападаш и обвиняваш хората че явно нищо не щеш да чуеш и маи си прочел в коментара ми само това което ти смяташ за правилно.
Обяснявам ти че хората се опитват да ти угодят и ти ремонтират уредите изцяло за тяхна сметка, казвам ти че предполагам наличието на проблем който не се покрива от гаранцията, но ти си знаеш пак твоето.
След като не си купил най-голямите боклуци, и въпреки това се скапват не ти ли винава през ума че проблема може да е при тебе?!
 
Както описваш нещата, аз като страничен наблюдател и супер специалист в решаването на вякакви проблеми, мога да заключа че имаш проблем с електрическата мрежа, а не с уредите които си купил. Всички симптоми които описваш сочат за това.
Както ти казах и предният път, такъв проблем не се покрива от гаранцията
Вземи се извини на хората, и си оправи нещата при тебе.

29
Комуникации / за M-Tel HomeBox
« -: Януари 27, 2010, 08:55:28 pm »
Ами то всички договори за услуги на m-tel включват клаузата за предизвестието, и така си подсигуряват доста голяма печалба защото човек трябва само за това да си мисли за да не изпусне момента да прекрати договора, а те много добре го знаят, затова и са я измислили

30
Комуникации / M-TEL и техния интернет
« -: Януари 27, 2010, 08:46:32 pm »
А защо само homebox да не си взимат? Да не би в m-tel да предлагат нещо (стока или уклега) което да си заслужавя нервите, времето и парите?!

Страници: 1 [2] 3 4