Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - avram

Страници: 1 2 [3] 4
31
Ама ти си много нагла бе, как не ти е неудобно да ме репликираш
Аз не говоря празни прикакзки както правиш ти, а коментирам конкретно твое изказвани, така че колкото и да ти се иска няма как да те мисля за такава какъвто съм аз, още повече че за разлика от теб имам \"умствен багаж\"
Само за това че си посредствена не значи че мненията които не ти изнасят трябва да бъдат ценцурирани

Ето ти мнениено:

########################################################
В техномаркет Варна винаги са ми прикрепяли касовата бележка към гаранционната карта. Мога да кажа, че почти всички уреди са ми от там и до сега не съм имала проблем с обслужването. Наскоро ремонтираха сокоизтисквачката ми - мога да кажа, че бяха повече от любезни и я оправиха за около 2 седмици. Имала съм проблеми с други стоки - UPS и GPS, но проблемът се е оказвал в кабелите, които не са предоставени с уредите, но винаги са били любезни и отзивчиви да тестват оборудването и евентуално да го вземат за поправка. Не съм имала проблем и със сервиза - винаги са били любезни и усмихнати. Но веднъж ми се наложи да прекарам 1-2 часа в сервиза и нямате представа на какви случаи попаднах. Имаше един господин, който вземаше от ремонт сешоар и вдигна такъв скандал, че му струвало 12 лева, той можеш друг да си купи. При което любезно му обясниха, че са му казали колко приблизително ще струва ремонта, като сумата е била около 10 лева. Може би господинът е трябвало да помисли преди да поиска да направят ремонта. Една възрастна госпожа искаше да пита колко ще и струва поправката на микровълновата печка - любезно й обясниха, че не могат точно до стотинка да кажат колко ще струва, но тя настояваше, дори след като й казаха, че могат да я посетят и да видят уреда, тя пак настояваше да й кажат и после вдигна такъв грандиозен скандал - за нищо. Замислете се понякога дали проблемът не е във вашето отношение - преди подхождах доста грубо и готова за скандал, сега подхождам с усмивка и никога не съм имала проблеми.

Cambodja: Не виждан какъв е проблемът с единия месец - в никоя държава в ЕС няма да ви кажат - елате си вземете стоката утре, но там е по-голяма вероятността търговецът да ви я замени веднага. Никой в ЕС не ходи по сервизи за гаранционна техника. Наскоро ми се скараха в Практикер, че нося стоката при тях, а не в сервиза - явно е, че хората не познават правата си - аз никога няма да отида в сервиз за гаранционен уред - и така трябва.
########################################################

Арогантна и нагла си ти както може да се види от собственото ти изказване

32
Как напротив бе?! И ти токова можеш да мислиш, затова и така лесно успя да те манипулира!

Първо го виж че се е регистрирал само за да напише тази глупост!

Какъв потребител на сайта е той преди да се е регистрирал бе, защото пише че като потребител на сайто са му нарушени правата. В момента в който решава съгласен ли е с условията или не още не е потребител нали?!

Каква информация има в правата която да му е необходима а?!

Като не желае да не се съгласява бе, никай не го кара на сила, оше повече че единствената причина да се регистрира е била за да напише тъпото си мнение.

Ами след като толкова се грежи за това хората да са информирани защо не си е написал 3-те имена телефона, IP-то, адреса и т.н. данни?!

Не може да се регистрира анонимно и да обяснява че не бил разбрал правата.

Това да се регистрираш анонимно и да не си разброл правата е равносилно на липсата на права?!
Ами защо не си помисли чи тези права са само за англоговорящите и него не го касаят, като толкова умува?!
Щом няма български текст на условията, а само английски, значи че за балгарите няма условия за да ползват сайта, а за англичаните, американците и останалине англоговорящи има условия с които трябва да се съобразяват!

Някак селективно мисли май?! Опитва се да изопачи липсата на бълтарски текст така както му е угодно на него за да заблуди и манипулира по-тъпите!
Тоя сигурно е свързан с някой сайт който е конкурентен и ги дразни че хората пишат тук, а не в техният сайт, и не могат да печелят от глупаците и затова се опитва да манипулира по-тъпите потребители с тъпи и малоумни изказвания

33
Екскурзии / хотел ама хоте биляна несебър
« -: Януари 27, 2010, 06:32:18 pm »
Първо не си потребител за да пишеш тук!

Второ никой не те кара да работиш 20 часа, защото не вярвам да те принуждават на сила. Ти си работиш по 20 часа по собствено желание и заради такива като теб работното време е 20 часа.

Защо работиш по 20 часа бе, заради такива като теб сме в това положение.

Хората ще седят без работа заради тъпаци като теб дето работят по 20часа и ги осигуряват на нереално ниски суми, като по закон работното време е 8часа и усигуровки се плащат въз основа на реалната заплата.

Да не искаш да ти съчуства някой, а?!

Колконо и пари да са ти платили са ти много и колкото и да са те гърчили ти е малко!

Ако смяташ че те са нарушили закона ти си дори повече виновен от тях, понеже участваш в далаверите им.
Като си се съгласел да те осигуряват на по-ниска заплата прецакваш всички понеже държавата не получава приходите които би трябвало и така не може да води социална политика. Освен това прецакваш всички които им отказват работа понеже желаят да работят зяконно!!!

Кой искаш да обърне внимание на този хотел, като институциите на които това им е работата получават заплати от данаците които ти не плащаш бе тъпак!!!

Тъп нагъл бот!!!

34
Логиката ти е сбъркана

35
Много по-умен съм от колкото можеш и да си представиш. Ти обаче не си достатъчно умна, щом си мислиш че можеш да се опитваш да ме обиждаш и да се заяждаш, а аз ще те търпя и ще ти помагам.
Правилно си се саморазпределила, към \"абсолютните шуги\", а малоумният ти заядлив въпрос към мен, те издава и те затвърждава като такава!

36
Щом са ти сменили вратата на хладилника, значи не си съвсем прав, защото е можело да ти кажат че проблема си е твой, понеже си го държал при неподходящи условия. Реално за да раждяса хладилника значи в помещението е много влажно, защото металите заждясват на влага. Можело е директно да те одрежат, защото гаранцията е за фабрични дефекти, а това не е фабричен дефект  и не се покрива от гаранцията, а щом са донесли стара врата значи че са ти напарвили ремонта за тяхна сметка, а не за сметка на производителя както би следвало при обслужване на гаранция.
Така че според мен колкото и да не ти харесва резултата, хората са се постарали да ти решат проблема на собствени разноски.

Домашното ти кино съм сигурен че е някакво безименно от рода но нео например дето струва 40-50лв. Такива боклуци ги правят в китай на килограм и който ги поръчва си избира какво име да му напишат. Разбира се въпреки всичко то пак трябва да работи, но не може да очакваш да е като марковите, които са доста по-скъпи, а с по-малко функции. Не си ли се запитвал защо марковите струват повече. Друг е въпроса че тук и марково да изглежда, не значи че е такова. Ако софтуера му се е скапал предполагам че могат да го обновят

С компютъра случая е по-деликатен понеже може да се рестартира поради софтуерен или друг не хардуерен проблем. Възможно е да се рестартира от праха, но има други фактори които са доста по-вероятни причинители на рестартирането

Аз като инженер, гении на електрониката и компютрите на базата на информацията която си дал смятам че има голяма вероятност проблема да не е точно в уредите

Друг е въпроса че сервизните им специалисти едва ли са по-добри от общото ниво смотаняци които работят в сервизите и явно не могат да установят проблема

Според мен проблема ти е чисто техничаски и ако е това което предполагам че може да бъде, не се покрива от гаранцията

37
Ако си смятал да ги съдиш защо не ги осъди тогава?
Някак си се съмнявам че е станало както казваш

Всички сте абсолютни шуги!

Аз до сега не съм се отказал не просто заради себе си, а заради себеси и всички останали.

Има закони и те трябва да се отнасят за всеки и да се спазват от всички!

Много по безболезнено за мен щеше да е да се откажа, но когато всички се отказват и гледат само и единстевето личният си интерес никой не печели, дори и самите те. Само че сте много елементарни за да го разберете!

Аз се боря сега с изродите от КЗП, защото икам следващият път това да не се повтаря.

Явно наистина умните хора са се изнесли в чужбина и тука са останали само най-смотаните шуги, дето ни смеят да се обадят понеже и те са същите боклуци, като тези които им правят проблемите!

Жалки нещастници!

38
Реклама / eBAY ПОМОЩ ?!!!
« -: Януари 26, 2010, 11:21:16 pm »
Solx
какъв ти е проблема точно?!

Регистрирал си се само за да отговориш на въпрос зададен преди 3 години!!!

Имаш много сериозен проблем

39
Други / Незавършен строеж
« -: Януари 26, 2010, 09:48:11 pm »
Нямам и не съм имал проблеми с квартиранти, защото не давам нищо под наем.
Аз съм страничен наблюдател, който гледа безпристрастно на ситуацията ви.
Сега вече и аз съм ви виновен че жилището ви не е завършено нали?!

Какво като нямате договор бе, нали сте там и ползвате помещението, от къде на къде трябва да ти е безплатно?!
Освен това като имате договор с строителя, какво от това, нали апартамента ти не е готов?!

Ясно е че строителя не си е изпълнил, ангажимента и е виновен, но явно и той има проблеми заради кризата, а това че иска да довърши нещата все пак, и да ви пусне ток и така на татък значи че се опитва да реши проблема, до колкото е по силите му.

Ако обяви фалит горите директно и нищо не можете да направите това ти е ясно нали?!

Човек трябва да потърси вина и в себе си, а не да обяснява как всички освен той са виновни, при положение че от страни се вижда че не е точно така.

Разбирам че сте в правата си да желаете жилището ви да е завършено, но в момента кризата е обективен фактор, който пречи на всички.

Щом не желаеш съветите ми няма да ти дам такива повече, можеш да бъдеш сигурен че еднственият губещ от това сте вие.

40
Други / Незавършен строеж
« -: Януари 26, 2010, 08:25:51 pm »
Не става дума за строителя, а за човека при който сте под наем. В крайна сметка не той е строителя, и щом дава помещението под наем значи му трябват пари.
Гони ви не защото иска да ви направи мръсно, а защото като сте там и не му плащате той не може да настани друг който да му плаща и губи.
Това че строителя е в нарушение и ви е скъсал нервите, не значи чи вие трябва да тормозите другите хора.
Как ви се струва неприемливо жилището ви да е недопършено, а ви се струва нормално да заемате помещението на трето лице без да му плащате и като му пречите да печели.

Щом искате да се съобразяват с вашият интерес трябва да се научите да се съобразявате с интереса на другите, и не прехвърляйте проблемите си със строителя върху хазяина, който не е длъжен да ви издържа

41
elenaaleks

Ти си много нагла мутра ма!

Явно си някаква психарка която си избива комплексите като се гаври с нещастните хора на които са им съсипали нервите разни изроди, които имат легален бизнес само за да могат да прикрият нелегалните далавери от които печелят в действителност.

Как така никога няма да отидеш в сервиз - както и трябва, а си висяла в сервиза на боклуците Техноваркет няколко часа и си слушала какво се разправят с хората?!

Ти си изключително тъпа елементарна и нагла за да дадеш в едно мнение взаимно изключващи се примери!

Не така!

42
Други / Незавършен строеж
« -: Януари 26, 2010, 06:44:13 pm »
Виж сега нещо не връзвам нещата.
Не може да нямате пари да си платите наема, а да обмисляш вариант сами да си довършите строежа.
Най-мразя хора водени от желанието не на тях да им е добре, а на другите да им е зле
Явно сте някакви наглеци които не заслужавт нищо.

43
trisha

Никой не те напада, но след като не мога да ги намеря по телефона, за какво да хода да ги търся на даденият адрес.
Аз не съм от Варна и не ми е удобно да ходя до Варна за да ми оправят телефона

bianka

По закон телефона трябва да е отремонтиран за 1 месец. В случай че като ти го връщат от сервиза установиш че телефона не работи, няма смисъл да го даваш повече, а веднага трябва да подадеш рекламация за разваляне на сделката.
Сега подай жалба до КЗП без да чакаш да ти го върнат.
И да са го оправили този път, една проверка няма да им е в повече

Броя ремонти, датите и извършените операции от сервиза, както и удължаването на гарянционният срок трябва да са отразени в гаранционната карта на телефона, копие от която ти трябва да преставиш на КЗП заедно с копие на касовата бережка

Жалба до КЗП може да подадеш и по e-mail и гледай да ти върнат входящият намер под който е заведена жалбата

44
КЗП са банда пресъпници, които не само не защитават правата на потребителите, но и са главният виновник за техните проблеми.

Аз се разправам с тях от януари 2007, и до сега нищо не постигнах, понеже те направиха фалшиви документи, които представят при проверка, от които излиза че били направили всичко което им е в правата.

Има една Елчинова, и като става дума за КЗП все нея дават по телевизията, която направи фалшивите документи и която, ми обясни че не можели да се разправят само с мен понеже имали към 10 000 жалби.
Дали ако си вършеха работата щеше да има толкова жалби?!

Освен това от КЗП в отговорът си до мен цитират, някакви техни си протоколи, коино не са ми дали да видя, какво съдържат, а тази наглата Елченова, ми заями че не било моя работа дали са наложени санкции на търговеца за нарушенията.
Нали се сешташ че като не им налагат санкции те няма да спазват закона.

От КЗП не могат да принудят търговеца да удовлетвори рекламацията, но ако му налагаха санкции за всички нарушения, които са констатирали, дали той щеше да отказва основателни рекламации?!


Аз като ветеран в борбата с КЗП, мога да ти кажа че можеш да подадеш оплакване до омбутсмана и до министъра но икономиката.

До омбудсмана облакването може да е онлайн.

На мене ми е чудно, как така фирма наречена булоптика, продава съндали? Всяка фирма има предмет на дейност, и може да работи само в сферите за които е регестрирана. Чудно ми е дали тази фирма има право да продава обувки.
Някъде в интернет сигурно може да се провери дали фирма, която според името си би трябвало да продава очила има право да продава обувки

45
Техномаркет са такива изроди, че и със и без бележка стигнеш ли да сервиза си загинал, а с боклуците които продават няма как да не се стигне до сервиз.

Иначе по закон без касова бележка ни можеш да се оплакваш на КЗП, обаче, ти трябва да имаш и гаранционна карта, където да пише кой извършва ремонта така че и без касова бележко трябва да я оправят в посочените сервизи

Страници: 1 2 [3] 4