Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - avram

Страници: 1 2 3 [4]
46
Други / Незавършен строеж
« -: Януари 26, 2010, 06:02:58 am »
Каквото и да правите няма как нещата да се решат бързо, затова, ако имате пари си платете наема, но само след изготвяне на официален договор за наем за да можете после да докажете разхода. Хазяина ви си е прав да си иска наема.
След като уредите наема отидете при кварталният за района в който е строежа и напишете жалба по случая, която го помолете да препрати към прокуратурата. Към жалбата приложете капие от договора за стореж. От прокуратурата в рамките на 1 месец, би трябвало да получите някакъв отговор, а какво ще последва след това не мога да ви кажа, но каквото и да опитате да направите ще отнеме много време.
Паралелно с жалбата до прокуратурата, можете да заведете и грожданско дело за неустойки, което не ви съветвам да правите понеже е свързано с голяби разходи и негарантиран резултат.

47
Бяла техника / Вредни за здравето климатици
« -: Януари 26, 2010, 05:43:34 am »
Аз съм специалист по връзумяване на съседи!

Искам първо да кажа че климатика, който ви тормози е евтин неинверторен климатик, който или върти на максимални обороти или не върти и е монтиран без да са използвани гумени тампони за убиване на вибрациите.
Като се има в предвид и какви мърлячи ги монтират ситуацията е ясна.

Аз живея в къща и до нас построиха кооперация на която някакви хора си монтираха точно такъв климатик, какъвто описвате - супер боклук, който като работи се чува се едно компресор от тези големите дето ползват по строежите и като ремонтират улиците.

Въпреки че е на другата къща, която е на около 5 метра от нашата, като установих че щума е от този климатик и въпреки че и аз имам климатик, аз одидох да кажа на хората които не познавам, че техният климатик ми пречи и те спряха да го пускат, можеби защото и хора от самата кооперация се бяха оплаквали.

Вие след като сте съседи с тези с климатика който бучи, първо им обяснете че климатика много ви пречи и желаете мирно да разрешите проблема поради което ги молите да направят така че да не го чувате. Щом са ви отговорили така нагло както казвате, ефект от молбата ви няма да има, но вия не ги молите за втори път защото очаквате ефект, а за собствено морално успокоение, че сте опитали с добро.
Както ги молите с добро им поставете разумен срок за който биха могли да решат проблема ако желаят, за да знаете кога вече можете да пристъпите уверено към действия за защита на правата си.

Това с измерването на шума е грешен ход, понеже, те могат да направят така че шума да падне под нормата, но това да не ви е достатъчно за да се чувствате спокойно, още повече, че вече сте изнервени и доста шумове които преди не сте забелязвали вече ви дразнят.

Варянта за адвокат също не е добра идея, понеже както ми заявиха няколко нагли и бездарни адвоката, когато търсех адвокат - на тях им се плащало за правното усилие, а не за резултат

Това което е най добре да направите е да се оплачете на домоуправителя че климатика ви пречи. Според закон ли е наредба ли е за опазване на реда, съседите ви нямат право да вдигат шум от 14часа до 16 часа, както и от 20 часа до 7 часа, както и през целите почивни дни в които влизат събота и неделя и всички национални празници. Да ти кажа то едва ли ще има смисъл да пускат климатика в останалото време.
Не са ви нужни никакви събрания и гласувания с никакви проценти в този случай, понеже той не касае всички от входа, за да трябва те да се произносят кое е добре и кое не за вас.

Освен това можете да се оплачете за шума на кворталният, който сега се казва комисар, но смятам че управителя трябва да може да се справи, ако не стане с добра дума.

Според мен ако се съгласят да оправят климатика, не трябва да им давате повече от 1 седмица да оправят нещата
И понеже ще ви питат как да ги оправят не им казвайте вие, за да не излезе после че са направили каквото сте им казали, а то пак бучи. Те не са ви питали като са го слагали, въпреки че е трябвало, да не ви питат точно сега

Подходете с добро но покажете твърдаст в позицията си и не правете ненужни отстъпки за които после да съжалявате!

Както казах аз съм специалист тази свера, а и в много други и до сега никай не е можал да ми се противопостави.
Спазите ли оказанията ми спокойствието ви е гарантирано

48
И това да отидеш в сервиз на накиа за да ти го ремонтират как точно става според тебе, а?

Пробвал ли си го някога че даваш такъв съвет.

Аз имам проблем с една нокиа в книжката на която пише 3 телефона от които нито един не отговаря.

А всеки който си е дал телефона на ремонт в м-тел и му го върнат след 1 месец неработещ, както в моят случай, веднага може да подаде в м-тел рекламация с искане за разваляне на сделката (съгласно ЗЗП има право да развали сделката ако не е отстранен проблема до 1 месец) и не е нужно да го дава повече за ремонт.
Заедно с рекламацията трябва да подаде и жалба до КЗП, без да ги чака да му отговорят, защото тези наглеци отговарят на рекламацията след 1 месец и то разбира се я отхвърлят, в резултат на което сте загубили 1 месец за нищо.
В моят случай чаках 1 месец за да разбера че рекламацията ми не е разглеждана изобщо понеже не била заведена правилно! И това при положение че им звънях няколко пъти да ги питам, а те ме лъжат че се обработва.
Ако някой се чуди, защо не е заведена правилно рекламацията, ще му кажа, че проблема нямя как да е в мен, понеже, аз съм я подал писмено, а по закон мога да я подам дори устно, така че ако не е заведена правилно проблема не е в мен, понеже не аз, а те си я завеждат, аз само я написвам.

Така че не ги чакайте тези боклуци да ви разиграват, ами подавайте веднага жалби до КЗП

КЗП са едни корумпиране престъпници, които по всякакъв начин се опитват да ви изкарат вас виновни и да помогнат та търговеца да си продължи с измамите, но смятам че ако се съберат повечко жалби срещу м-тел щът нещът ще се принудят да направят нещо поне за да замажат временно очите на хората

49
Абе загубеняк, я малка се запознай със законите и обслужванета в Техномаркет преди да спамиш с глупавите си изказвания

50
Проблема не е в закона, а в наглите подкупни служители от комисията за защита на потребителите!

51
Техномаркет и сервизът им К и К сервиз, са абсолютни боклуци, но това не е чудно при положение че от КЗП не им налагат никакви санкции за нарушенията които са на лице, защото са банда подкупни боклуци.

По принцеп при проблем който не бъде отстранен до 1 месец след подаване на рекламация, имате право да искате отбив от цената, замяна с нов или парите, но понеже те няма да се съгласят, ще се стигне до КЗП всичко губи смисъл, защото те нищо няма да им направят.

52
Топлоснабдяване / Re: Електрон Комерс
« -: Ноември 17, 2009, 03:10:23 pm »
Всички коино живеят в блокове и кооперации с парно и не желаят да плащат защото си били изключили парното са супер нагли.

Аз живея в каща и знам какво е да не се утопляваш през зимата. Всичко зомръзва, тръбите се пукат от студ и е по-студено от колкото но вън, а познавам хора коита са си спрели парното, с нищо не се утопляват и си ходат по потници, при положение че са и пушачи и често си отварят прозореца.

53
Електроснабдяване / Проблем с ЧЕЗ
« -: Ноември 17, 2009, 02:44:12 pm »
Ами от къде си сигурен/на че са от ЕОН изобщо?

54
Изгорелите пиксели се гледат при покупката.
Освен това само някои производители и само да някои модели дават гаранция за 0 изгорели пиксели.
Виж за колко изгорели пиксела е гаранцията и как триабва да са подредени, за да знаеш имаш ли право на смяна

55
Това да си купrш изправна стока, да я ползваш и да искаш да я смеинш след това без да е показала дефекте супер наглост
Не знам за какви права говориш изобщо

Страници: 1 2 3 [4]