Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - Ирина Марудина

Страници: 1 [2] 3 4 ... 22
16
Други / Работно време и прием на стока
« -: Ноември 13, 2008, 04:46:28 pm »
ЗЗП:

Чл. 8. (1) Търговецът е длъжен да постави в близост до входа на търговския обект следната информация:
1. фирмата и адреса на управление на търговеца;
2. името и фамилията на лицето, отговорно за обекта;
3. работното време на търговския обект.
(2) Когато търговският обект е затворен, търговецът обявява това на мястото, на което обявява работното време.
(3) Обявеното работно време е задължително за търговеца.


17
Колко пъти са го ремонтирали? Еднакъв дефект ли се е проявявал или проблемите са различни?

18
Плодове и зеленчуци / Лютеница със стъкла.
« -: Октомври 31, 2008, 01:34:45 pm »
Тогава пишете до самите Олинеза - има много по-голяма вероятност да чуят забележката ви.

19
Други / Глобул изнудва клиентите си
« -: Октомври 28, 2008, 04:56:48 pm »
При положение, че номерата се водят на един човек, не виждам какъв е проблема. Така или иначе трябва да си платите задълженията!

20
Банки / Уникредит Булбанк - измамници
« -: Октомври 21, 2008, 11:07:50 am »
Имам кредитна карта към ПИБ и от година не си получавам извлеченията. Направих няколко проверки на адреса - според тях се пращат, но проблемът е при мен. Спрях обаче да се занимавам, защото от както имам електронно банкиране просто не ми пука дали ще дойде извадка или не. Така или иначе на 25ти мога да си проверя колко точно дължа и да си преведа преди 5ти парите.

Смятам, че нямате право на оплакване - може ли да се докаже, че извадките не са пратени? А дори и да е така - вие сте се подписали на договор, в който се задължавате да платите. Лично аз си имам напомняния по компютри и ГСМи за да не се налага да помня.

П.С. Все пак от известно време банката праща СМСи с цялата сума и минималната вноска, които са си плюс за хората без електронно банкиране.

21
Други / ЕНЕРГОТО СИ ПОЗВОЛЯВА ПЪЛНО БЕЗЗАКОНИЕ
« -: Октомври 15, 2008, 11:08:42 am »
Една добра новина! Пак ще кажа - не ни стигат неяснотите и липсата на прозрачност при плащане на парно, та трябваше и тока да мине на тази схема! Доверието към подобен род плащане е под нулата - все пак делата за източването на топлофикация още се мотат по съдилищата...

22
Не мисля, че тук националността има значение - негативният ефект винаги е по-силен по абсолютна стойност от позитивния, човешка черта... За това очаквам от търговеца не да продава винаги перфектна стока - знам, има пропуски в технологиите, не може да се гарантира 100% безпроблемност. А да вземе веднага нещата в ръце и да ме накара да се чувствам отново добре! Т.е. ако ми замени стоката или я поправи бързо така, че да не й личи, изобщо няма да мрънкам, че се е случило. Но да започне да ми обяснява, че нищо, че съм дала пари за ново, ама ще трябва да го ремонтират над два месеца, за да дойде част от еди_къде_си ... е, няма да съм доволна естествено! И разбира се, че ще предупредя и хората около мен.

23
Не разбирам - за пренос на пари в брой чрез куриерска фирма ли говорим?

24
Всъщност не знам търговец да е задължен да обслужи когото и да е - поправете ме ако греша, защото и на мен винаги ми е било любопитно как се постъпва в подобен случай.

25
Izidа (с \"а\" на кирилица) е просто имитатор, не е моят профил. Колкото до обиди за \"селяндурщина\" - това за мен е просто достойно за игнориране и говори само за себе си за човека, написал мнението.

Вече е Izida2 за да няма объркване, че съм аз.

26
Облекло и обувки / Некачествена рокля
« -: Септември 28, 2008, 01:53:08 pm »
Честито! :)

27
Облекло и обувки / Некачествена рокля
« -: Септември 25, 2008, 02:48:33 pm »
Чл. 114. (1) 2. намаляване на цената.


Прегледай си закона за защита на потребителите. Колкото до политиката да не връщат парите - няма да ти ги върнат само ако ти не си отстояваш правата! Аз лично съм си връщала пари за дефектна блуза.

28
Облекло и обувки / Некачествена рокля
« -: Септември 24, 2008, 07:35:48 pm »
Погледни това ми мнение : http://www.bnap.org/f/comments.php?DiscussionID=618#Item_10

Щом не могат да ремонтират стоката или да я заменят с нова, не могат да ти откажат да ти върнат парите. Пусни жалба в Комисия за защита на потребителите - консултация на цената на един импулс на 0700 111 22.

29
B.Trueger,
ще кажа само, че се чудя : що някои хора ги е страх от мечки, но пак се натискат да ходят в гората?! За мен щом някой се оплаква за методично лошо отношение в магазин, сам си го проси. Аз ценя спокойствието си и за това ако сметна, че някъде ме нервират, спирам да ходя (независимо дали дават касови бележки или не!)

П.С. Както не можем да задължим някой продавач да е любезен, така не можем да превъзпитаме и теб (визирам \"дръвнишкото\" ти изказване). За сметка на това обаче тук мненията ти могат да бъдат модерирани.

30
Не си знам правата, викаш?
Я да видим какво казва ЗЗП :

Чл. 112. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.


Чл. 113. (1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
(2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.


Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:
1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;
2. намаляване на цената.
(2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.


Я сега пак ми кажи - имам ли право при първи проблем да ида при търговеца и да си искам парите обратно?

Страници: 1 [2] 3 4 ... 22