Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - Ирина Марудина

Страници: 1 ... 20 21 [22]
316
Бяла техника / Проблеми с Технополис
« -: Ноември 21, 2006, 10:49:23 am »
Моя колежка си купи микровълнова печка на 6ти този месец (понеделник). В сряда вечерта пробва грила на печката - оказва се, че той не само не работи, а и пуши заплашително и мирише на изгоряла пластмаса. На следващия ден - четвъртък, 9ти, се обади в Технополис. От там й обясниха, че три дена от покупката са минали и няма право на рекламация - да се обърне към, сервиза за гаранционна поддръжка. За късмет бях чела новия закон, чух разговора и й дадох съвета да прегледа някои членове. Както и да се обади в КТЗП - от там й обясниха каквото и аз й казах : има 2 години да предяви рекламация за дефект, като търговецът е длъжен да я приеме, да я запише в книгата за рекламации, а не да я праща към сервиза.

Тя се обади отново в Технополис - от там отново се опряха на отменения член за трите дена след покупката. Но този път тя бе категорична с цитати на закона и думи от Комисията - което явно ги сепна и те я приеха (след трето обаждане, което се наложи от тяхното искане да се консултират с управитея). Не съм присъствала там (слушах само разговорите по телефона), но се оказало, че няколко печки са правели същото - грилът е пушел вместо да пече. От там се извинили, намерили такава, която работи, и й обяснили, че те до сега не знаели за този нов закон.

След седмица се оказа, че и тази печка имала дефект. Тя отново отишла в Технополис, където отново й обяснили, че няма такъв закон. След настояване й сменили печката с друга марка срещу доплащане, с което нейната одиеся с Технополис приключи.

Но :
1) Явно имат дефектна партида, която не е ясно дали са изтеглили от магазина си - според колежката са казали, че ще пратят една микровълнова за анализ в сервиза. По последни данни печките още били там, и то на промоция - явно се опитват по-бързо да се отърват от тях.

2) Продължават да лъжат клиентите, че нямат право на рекламация след третия ден от покупката.

Мисля, че има нужда някой да се намеси тук и да защити масовия потребител. Какво можем да направим?

317
Когато за пръв път влязох с багаж в западен магазин - голяма книжарница във Виена, се огледах за места за багаж. Такива нямаше. Тогава отидох до близката касиерка и я попитах къде мога да си оставя багажа. Тя най-учтиво ми предложи да го оставя при нея. Влязохме вътре и установихме, че всички са с чанти, сакове, раници и никой служител не ги следеше в поглед. От тогава влизах смело във всеки магазин там и никъде не с аме спряли, нито са ме молили да си показвам чантата.

318
Бях свидетел на скандал между персонал във Фантастико в София на Цариградско шосе, до Окръжна болница, и пенсионерка. Тя се ядоса на касата, че някаква вафла (която не иска теглене да наблегна!) е по-скъпа в бележката, от колкото на етикета на рафта. При което касиерката извика някакъв служител, който почна да крещи : \"Еее, пак ли ти, ма! Как не ти писна да търсиш несъответствия в цените не разбрах!\". Интересно как тях не ги е срам да си признаят, че постоянно имат несъответствия в цените!

Повече не съм стъпила в този магазин.

319
Екскурзии / Хотел ART в Стара Загора
« -: Ноември 20, 2006, 04:04:32 pm »
Според мен това си е подвеждаща реклама и е редно да се сезира Комисията в случая - за д аняма и други \"ожилени\" от разликата между реклама и истина.

320
А всъщност как се определя дали един магазин е само за търговия на едро? Случвало ми се е да вляза в търговски център (този зад София Прес), широко рекламиран на крайните клиенти с диплянки пред центъра, да си харесам стока от някое от магазинчетата и чак на касата да разбера, че не продават на дребно.

Има ли изискване къде трябва да е написано това към кого е насочен магазина?

321
Моята реакция е - спирам да посещавам заведението и разгласявам до колкото ми позволяват способностите за този негативен факт. А от както има законово задължение за отделение за непушачи придобих повече вяра в себе си и правото си на чист въздух. От тогава отказвам категорично да сядам в заведение без подобно отделение.

Мисля, че в случая може да се обърнеш към ХЕИ - мисля, че те следят за спазване на тази норма.

322
Аз в такива случаи искам книгата за коментари (ако кажеш \"за оплаквания\" шансът да я получиш е по-нисък) ;)
Но мога да се похваля, че съм писала и положителни коментари - например един продавач-консултант, който остана да ни обслужи след края на работното си време.

323
В заведението "Express Cafe" на втория етаж на Централната автогара в София има обявен 7% сервиз в менютата, оставени по масите. В касовата бележка има допълнителна "стока" :



Надценка        Единична цена: 0,15        Kоличество: 1.000        Сума: 0,15 B

324
Даже автобусните фирми се конкурират в бързината - колкото по-бързо вземат маршрута, толкова повече билети се продават - факт!

Не мисля, че това важи за софийските автобуси - все пак те нямат кондуктори, които да продават билети, а си имат перфоратори, в които да си перфорираш купените предварително билети.

Чета редовно форума на СКГТ - там много водачи се оплакват на условията на работа. Най-вече : на липсата на почивки. Но това според мен би трябвало да води не до лошо качество на услугата, а до протести към управлението!

325
Само не разбрах - бяха ли принудени да оправят менютата като махнат %та сервиз? Или не ти начисляват сервиз само ако надигнеш глас.

Страници: 1 ... 20 21 [22]