Автор Тема: Непрофесионално отнощение на сервза на DELL-ЦАПК „Прогрес”  (Прочетена 2703 пъти)

Huku

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Пиша ви за да споделя проблема с който се сблъсках днес (18.02.2010).
Закупил съм си лаптоп, DELL Vostro 1015, на 12.12.2009г. от фирма ASBIS, който ми бе изпратен с куриер директно на посочен от мен адрес. След като го включих установих че има фабричен дефект с дисплея. Гаранцията на този модел лаптопи е 36 месеца. Обадих се на посочения телефон в гаранцинната карта (Сервизен телефон на клиента 008001104478). От там ме пренасочиха към местния сервиз на DELL в София – ЦАПК „Прогрес” ООД- ул. “Шипченски проход” 69А. До тук всичко е в реда на нещата, но от тук на татък следва едно вече двумесечно размотаване, без ясен край към момента, за което бих желал да се оплача.
От сервиза го приеха на 12.01.2010 (Приемно предавателен проткол 8,084 от 12.01.2010), няколко дни не можаха да устновят проблема, макар че изрично го бях посочил при предаването. След като неколкократно ми казваха „да се обадя на следвщаия ден”, ми казаха че дисплея е за подмяна, но нямат в наличност, и не знаят кога ще получат. При това изказване им съобщих че предпочитам да си взема Лаптопа (приемно предавателен протокол ном. 8,155 от 15.01.2010) докато приситгне часта, защото го използвам за работа, а го бяха задържали вече четири дни и не можеха да ми кажат кога ще го получа обратно в изправност. Четири СЕДМИЦИ по-късно ми се обадиха да ми съобщят, че часта която е за подмяна е вече налична, при което им съобщих че нямам възможност да дойда на момента защото съм на работа. Попитах ги за тяхното работно време, което напълно съвпада с моето (нормално работно време от 08:30 до 17:30, събота и неделя почиват). Въпреки това успях да намеря възможност, в която да изляза от работа и отидох до сервиза, от там ми съобщиха, че са върнали частта за моя лаптоп, тъй като не съм се явил в 5 дневен срок след като са ми се обадили (което обаче не ми беше съобщено при обаждането). От сервиза отказаха да ми съдействат и ми казаха да се обадя отново на националния телефон, като от там най вероятно щели да ме прехвърлят обратно при тях, като трябва да се изчака отново доставка на съответната част. Телефона 008001104478, обаче не може да бъде набран от мобилен оператор а единствено и само от стационарен телефон и то на БТК, а аз не съм потребител на такъв.
Така вече втори месец се налага да търпя абсолютно непрофесионалното отношение на гаранционния сервиз към ЦАПК „Прогрес” ООД, макар имайки куп сертификати, удостоверения и референции от световно признати производители като DELL. Към момента даже не мога да се обадя на горепосочения телефон, а и да се обадя отново ще се завърти порочния цикъл на поръчки на части, изчакване, работно време и всичко онова, с което вече втори месец се сблъсквам.
Тъй като аз не мога да видя изход от създалата се ситуация, моля да ми съдействате за бързото и адекватно решаване на проблема и да защитите потребителските ми права.
Изпратил съм това писмо и до КЗП, но за сега нямам отгово от там.

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
След като повече от месец не могат да го оправят - нов или парите.
Драсни между другото и един мейл на Дел.