Автор Тема: НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ СА ОТНЕТИ ПРАВАТА НА КУПУВАЧИ  (Прочетена 1124 пъти)

lawer

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
За всеобщо съжаление по Европейското законодателство, респективно и по българското са отнети правата на гражданите като КУПУВАЧИ и им е вменено задължението да са ПОТРЕБИТЕЛИ!!! Според Закона за Задълженията и Договорите КУПУВАЧА има право да иска да му бъде възстановена платената сума от нелоялния ПРОДАВАЧ в случай че стоката се окаже с недостатъци или е негодна за употреба. В така хваления от Европейския съюз и в частност бившия комисар М. Кунева Закон за защита на Потребителя, КУПУВАЧА е подменен с понятието ПОТРЕБИТЕЛ, и като такъв са му отнети правата който са му дадени като КУПУВАЧ според ЗЗД!!!  Накратко каква е целта на тази подмяна:
     1. Защита на нелоялния търговец предлагащ некачествен продукт и ощетяване на гражданина /ПОТРЕБИТЕЛ/!!!
     Визирам следния казус от ЗЗП /Закон за Защита на Потребителите/ и Европейските директиви: след като търговеца ви е продал некачествения продукт, Вие имате право като ПОТРЕБИТЕЛ да искате да бъде извършен ремонт, замяна с ново изделие и ако това е невъзможно да си поискате парите!?! На практика се получава че търговеца започва да ремонтира и заменя продукта до момента на изтичане на гаранцията, след което не носи отговорност и съответно парите Ви един път потънали в неговия джоб никога няма да ви бъдат възстановени!!! Да така е щом сте се съгласили да бъдете ПОТРЕБИТЕЛ!!!
                                               
                                              ИЗВОД/ИЗХОД:

Когато купувате скъп продукт не го купувайте като физическо лице, защото това Ви качество, автоматично ви прави ПОТРЕБИТЕЛ и ви лишава от редица права дадени Ви от ЗЗД/Закон за Задълженията и Договорите/. Винаги купувайте продукта като ЮРИДИЧЕСКО ЛИЦЕ /фирма/, ако нямате тази възможност потърсете близък или приятел който има фирма! При покупката на името на ЮРИДИЧЕСКО ЛИЦЕ ВИЕ СИ ЗАПАЗВАТЕ ПРАВАТА НА КУПУВАЧ И ЕЛИМИНИРАТЕ ВЪЗМОЖНОСТА ДА БЪДЕТЕ ПОСТАВЕН В УНИЗИТЕЛНОТО ПОЛОЖЕНИЕ НА ПОТРЕБИТЕЛ!!! И ВИНАГИ МОЖЕТЕ ДА ПОИСКАТЕ ДА ВИ ВЪРНАТ ПАРИТЕ!!!
      За съжаление Европейската комисия защитава правата на ТЪРГОВЦИТЕ и всячески се опитва да ограничи правата на ГРАЖДАНИТЕ чрез редица създавани от нея правни норми целящи тотално ОГРАБВАНЕ под \"благородният\" предтекст и лъжлив лозунг за ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛЯ!
      В тази връзка ще добавя и създадените ДЪРЖАВНИ органи за защита правата на потребителите в които се назначават и създават БУТАФОРНИ ДЛЪЖНОЖСТИ създадени за хора който ДА НОСЯТ ВОДА НА КОКОШКИТЕ, КОГАТО ВАЛИ ДЪЖД.
      Сега разбирам гражданите на съседна Гърция, които излезнаха на протест с лозунга \"НЕ ИСКАМЕ ДА НИ ТРЕТИРАТЕ ЕДИНСТВЕНО КАТО ПОТРЕБИТЕЛИ\"

еlenaalex2

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 91
    • Профил
НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ СА ОТНЕТИ ПРАВАТА НА КУПУВАЧИ
« Отговор #1 -: Февруари 28, 2010, 06:57:50 pm »
Че можеш да пишеш (и то здравата - 3 еднакви дописки) това го разбрахме.Че не си изчел целия форум преди да почнеш да пускаш мнения и това е ясно. Иначе щеше да видиш как купувачите на стоки от Метро си скубят косите, защото са КУПУВАЧИ и си търсят правата чрез съда - именно по Търговския закон.
За последен път съобщаваме:  
за стоки, купени от Метро НЕ СЕ ПРИЛАГА законът за защита на потребителя. Който има корав джоб (едно 500 - 1500 лв ще хвръкнат) да отива да се съди.

(От името \"лавер\" малко намирисва на адвокатстване, а от такива ние бягаме. Другите най-г ...дни съсловия са банкаджиите и застрахователите).
« Последна редакция: Февруари 28, 2010, 07:00:49 pm от еlenaalex2 »

Mitko

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 70
    • Профил
НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ СА ОТНЕТИ ПРАВАТА НА КУПУВАЧИ
« Отговор #2 -: Март 02, 2010, 11:07:19 pm »
еlenaalex2- Говориш празни приказки! Влез в сайта на Метро- пише за гаранцията. Клиентите на Метро може да избират дали са потребители или търговци. Връщал съм стоки и в Практикер, и в Бриколаж, и в Метро. Няма никакъв проблем. Ако не си го правил/а - опитай. Нечети само кво\' се пише по форумите! Моя съвет е при нужда да пробваш с усмивка. Ако попаднеш на компентентен служител (60% вероятност) ти уважават рекламацията стига да е основателна. При отказ се обърни към по-висшестоящ служител. Успех!

Mitko

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 70
    • Профил
НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ СА ОТНЕТИ ПРАВАТА НА КУПУВАЧИ
« Отговор #3 -: Март 02, 2010, 11:08:30 pm »
:))))))
« Последна редакция: Март 02, 2010, 11:09:42 pm от Mitko »