Автор Тема: Eто как се прекратява/преодолява Мобилтел зависимостта  (Прочетена 31796 пъти)

AriesBG

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Няколко месеца ходене по мъките са гарантирани като начало.Моя случай беше следният:Притежавам 2 СИМ карти на М-тел и реших да спра едната която не ползвам.Първо е необходимо да се уверите за датата на изтичане на вашия договор и се молете да е скоро ,защото в противен случай дължите неустойката от броя месечни абонаментни такси като неустойка.Това се поражда от факта ,че при изтичане на договора същият автоматично се преподписва за срок от 1 година за което никой - в случая М-Тел не се чувства длъжен да ви уведоми ,още повече не знам до колко са валидни подобни договори ако съществува и най-малка промяна по тях без Анекс и допълнителен подпис.Второто много важно изискване е да се връчи едномесечно предизвестие за отказ да се поднови договорът ви ,което по късно се оказва че не е достатъчно условие за да свършат мъките.Оказва се че това било предизвестие че не искате да преподпишете договора ,а не че искате да го прекратите което е пълна дивотия тъй като в условията за прекратяване си пише че се прекратява след едномесечно предизвестие.Третото необходимо условие според М-Тел било ,че пак и пак и отново да се отиде до офис и да се заяви изрично че искате да спрете, унищожите,заличите,изпарите СИМ картата.Още се занимавам с тях ,няма откачане и това е.И друго измислиха ,срока по третото условие бил 30 дена ,най вероятно ще се плаща още 1 абонаментна такса и разговори и не знам какво още ще искат.Не ми се правят предположения за поредни мизерии но вече се начетох и очаквам всичко.Десет години им бях \"Лоялен партньор\" а те излязаха долни измекяри.

fanchul

  • Новак
  • *
  • Публикации: 42
    • Профил
Всъщност почти всички от тези изисквания присъстват в предварителния договор, т.е. когато сте подписали договора си за тази СИМ карта, вие сте се съгласили с тях. Както за автоматичното му подновяване след изтичане, така и за едномесечното предизвестие за спиране. Наистина би било хубаво да информират абоната, че договорът му изтича, но не са задължени, а и това не е в тяхна изгода. Всичко идва от проблема, че когато си взимаш картата не се замисляш как ще прекратиш договора, в случай че се наложи. Иначе хората си ги казват тези неща, но никой не обръща внимание.

IceIceLady

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Чудно защо ти се случват такива неща с Мтел. Аз също от доста години ползвам техните услуги, само че разбрах (доста късно), че са големи измамници, въпреки че ползвам LOOP в момента. Мисълта ми е, че съм прекратила 2 договора без никакъв проблем - или си подаваш молбата в офис, или се обаждаш на оператор. После ти се обаждат да те питат защо искаш да прекратиш договора и толкова... Не е толкова сложно колкото го изкарваш, но ако искаш прекратяването да стане предсрочно, повече от ясно е, че ще платиш неустойките.
« Последна редакция: Май 17, 2010, 06:46:30 pm от IceIceLady »

AriesBG

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Съгласен съм със всичко гореизложено и не успорвам клаузите по договора,само не знам защо е необходимо след изтичането на договора при подадено предизвестие пак да се ходи да се заявява отказ от услугите им.То не е ли ясно ,че след като пускам предизвестие искам да прекратя ползването на услугата.Но най-големият проблем дори не е това, а начинът по който се отнасят с теб.Никой не е склонен да ти съдейства да осъществиш намеренията си(особенно ако става въпрос за прекратяване на договор ,ако е за лизинг на телефон или пакет с тлъста такса ще си счупят краката).Просто когато виждат на къде отиват нещата служителите се стремят да ти стъжнят живота ,сякаш \"знаят\",че никога повече няма да се върнеш при тях....

IceIceLady

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Ами, то им е ясно, че след като искаш да прекратиш договор, няма да се върнеш повече. Но наистина аз не съм имала проблем с прекратяването на договорите. А, и нали все пак целта им е да те задържат като клиент...

georgiev198

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Ето как стават работите:
1. Не си плащаш сметките докато ти спрат входящи и изходящи повиквания
2. След като стане това ти пращат писмо че ще те съдят и прочие
(през това време вече картата ти е заличена и договора ти е прекратен)
3. Отиваш в техен офис и си плащаш само сметките за който ще те \"съдят\" и толкова те нямат за какво да те съдят (понеже си си платил сметките а картата ти вече е спряна)
P.S. така е в бг. трябва да си ИДИОТ за да нямаш проблеми, това не е препорачителен вариант, ако има \"нормален\" начин да се оправиш си спести разправиите из офисите и червенетон заради 15-20 лв. но ако няма на къде така ще е :)

AriesBG

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Завършекът на цялата история:СИМ картата беше спряна ,като от телефона в който се намираше не можеше да се свърже към никоя мрежа.В първите час-два на обаждане на този номер отговаряше съобщение \"Набраният номер е грешен или непълен\".Зарадвах се ,че всичко е ОК.Да ама не, от МТел бяха решили да ме кофтят до последно и включиха гласова поща на същия номер ,така всеки който не е разбрал че съм си сменил номера се набутва и храни МТел.Това е толкова селско ,че няма накъде повече.

fenito

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
как мога да публикувам тема във форума?
« Последна редакция: Юни 03, 2010, 10:01:05 pm от fenito »

slan4evka

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Eто как се прекратява/преодолява Мобилтел зависимостта
« Отговор #8 -: Октомври 28, 2010, 04:37:14 pm »
Ходене по мъките е прекратяването на договор с Мтел .Бях абонат от 2002 г с 10 номера и така и неуспявах да  прекратя договора си с тях заради автоматичното преподписване .Тази година си отбелязах по всички календари 2 месеца преди изтичане на срока да го направя. Отидох в местния офис на Мтел и поисках да пусна молба за прекратяване след 2 месеца на договора им с тях.Започнаха увещавания и предложения ,ама защо...и т.н.Казах им причините и че съм твърдо решена ,независимо какво вече ми предлагат...Отговора беше ,че е рано след 1 месец пак да отида. След 1 месец пак отидох и държах да пусна молба -писменно,беше ми отказано.Служителката чукна нещо в компа и каза ,че отбелязала и след плащането на последната фактура ще закрият картите.Нямах търпение да платя тази фактура и да приключа с тях . Платих . Най-голямата изненада беше ,когато след тази дата започнахме да проверяваме дали са спрени картите и набрахме 2 номера ...и познайте за следващия месец излезе фактура с мес.такси + 2 та набрани момера.Сега познати които незнаят ,че не сме към М тел ,звънят и се включва гласова поща.Как да се разправя човек с тези хора -незная ,да не говорим ,че трябваше да ми върнат депозита за роуминга,който се плаща в началото.

vio

  • Новак
  • *
  • Публикации: 10
    • Профил
Явно и Мтел са същите боклуци като Глобул!

Expert

  • Новак
  • *
  • Публикации: 8
    • Профил
Всички мобилни оператори са мафиотски структури. Независимо, че имат различни имена, тактиката е една и съща - да мамят и ограбват клиентите си. Ако се информирате повече, ще узнаете, че всички тези компании имат недокументирани споразумения да не си пречат на пазара, а да възприемат тактики, с които всяка такава структура да печели. Всички те имат далеч на върха на пирамидата общи собственици.

М-тел са особено арогантни към своите клиенти. Вече имах немалко проблеми с тази разбойническа структура. Претърпях значителни финансови и други щети поради неосигурено покритие (и до момента) в централен квартал на София. Какво да ви кажа - австрийски собственици. Правете си сами изводите ...

Основният извод е - не ставайте клиенти на мобилните оператори, не подписвайте никакви договори с никоя от тези бандитски компании !!!!!!!!
Ако ви се налага да ползвате мобилен апарат, купете си предплатена карта, но не подписвайте договор !!!!!!!!! Разговор през предплатена карта при Вивател е по-евтин от разговор при някои техни бизнес-абонаменти и многократно по-евтин от разговорите на М-Тел. Проклети да са МТел, проклети всички мобилни оператори !!!!!!

lilitodorova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Eто как се прекратява/преодолява Мобилтел зависимостта
« Отговор #11 -: Декември 01, 2010, 08:32:44 pm »
Сега за най новите измами на М-тел.От 3 месеца удължават с по 20-25 дни плащането ,преди трябваше да плащам на 10 а ето че вече и нов месец и няма фактури.Така е от септември и те нямат никакво намерение да бъде спазен срока за плащане.И какво става уж плащаш за месец а се оказва че даваш пари за 2 месеца и сметките скочиха страхотно.Като ти дойде фактурата естественно със закъснение пише че срока ти е от 10 т м до 10 следващия месец а минават повече от 20-25 дни и става така че за един месец плащаш за два но никъде не е отразено това.И така за два месеца вече си платил за 3 мес че и повече.Нямат край лъжите им и далаверите им.Много си изпатих и с Глобул мошенниците но им платих за 3 месеца предварително само и само да се отърва от тях.Те направиха всичко възможно да остана с тях но непрекъснато някой в 12  ч през ноща е говорил от моя номер с чужбина и плащах ли плащах.Оплаквания ,тичане по офис и всичко беше глас в чужбина,да не говоря за наглите им и нахални служители.Съгласна съм да ги съдим и двата мобилни оператори до дупка но се съмнявам че в Бг това може да стане и те да разберат че не са искани в Бг.В цяла Европа таксите са нищожни а тук са фантастични в най бедната държава.Е кой стои за тях, този който също печели с тях нали така.

jorko74

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Eто как се прекратява/преодолява Мобилтел зависимостта
« Отговор #12 -: Декември 03, 2010, 10:31:09 pm »
През ноември 2009г. съпругата ми подписа едногодишен договор „М-тел – комбина” (2 броя сим-карти с обща месечна такса 12лв.) и закупи един телефонен апарат Nokia5130,  на цена на която й беше предложен според тарифният план на Мобилтел.
Един месец преди изтичане на договора подадохме молба за прекратяване на договора и на двете сим-карти след изтичането му, след голямо ходене по мъките и разправии с офиса и оператор *88, успяхме да спрем картите.
Оказа се, че телефонният апарат е кодиран и не работи със сим-карти на други оператори и служителите в офиса отказват да ми съдействат за отключване на телефонния апарат. Поставят ми условия да преподпиша договора за още една година и тогава ще ми съобщят кода за отключване на телефона.
Считам, че след като съм изпълнил условията на договора:
1. Плащал съм редовно месечните сметки и проведените телефонни разговори, до края на периода упоменат в договора, който вече е изтекъл;
2. Телефонът съм го закупил при сключване на едногодишен договор на цена посочена от М-тел,
Според мен, М-тел са длъжни да ми съобщят кода за отключване на телефона, защото той вече е моя собственост и договорните ни взаимоотношения са прекратени.
Служителите в офиса казват да ще Ви го отключат - звъннете на *88 и там ще Ви продиктуват кода за отключване. Обаче онези не искат - пак ме убеждават да преподпиша договора .... на следващия ден се обясняваме с друг служител от *88 ..... и така на четвъртия ден поредният четвърти служител на който заявих, че не желая да използвам техните услуги ми заяви, че те не били фирма, която се занимава с разкодиране на телефони.
Сега съм пуснал жалба до комисията за защита на потребителите, защото никъде в договора не пише че телефонът е кодиран и чакам отговор.

martio

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Eто как се прекратява/преодолява Мобилтел зависимостта
« Отговор #13 -: Декември 05, 2010, 10:19:42 pm »
Аз мисля ,че и трите оператора крадат тези,които ги хранят.
Абонат съм на М-тел от самото им създаване като CITRON.През всичките тези години съм бил лоялен клиент и независимо от ухажванията на новите оператори съм продължавал да бъда техен верен потребител.Преди година обаче се наложи да преподпишем договора с тях и както си му е реда до сега го оформихме за поредните две години.Представителката на фирмата подробно обясни в писмена форма какви предимства ще имаме при подписването на новите договори и как сумата ,която заплащаме до момента ще се намали с около 220 лева - единственото условие беше да закупя 10 карти на най-ниска тарифа (около 60лева на месец).Съгласих се  - и без това трябваха още няколко номера, а и криза е трябва да намалим разхода.Стиснахме си ръцете и влезнахме в приключението.
Още първият месец сумата вместо да падне съгласно аргументираното представяне на тяхната служителка с около 220 лева се увеличи с около 400 лева. Реших, че има някакви изравнявания от старите тарифи и зачаках спокойно следващата фактура. Да , ама не - следващата фактура беше отново с около 400 лева по-висока от предишните. Тогава реших да огледам внимателно приложенията към фактурата и каква беше изненадата ми - от номерата на все още неразпечатаните допълнителни карти имаше повиквания - верно по 2 - 3 на карта месечно , но как става това ? Така и до ден днешен - неразпечатани карти генерират импулси.Стигнах до извода ,че софтуера на М-тел е направен така, че да генерира произволни импулси на абонатите им и по този начин да крадат от хората още пари .
Другата случка е с един от номерата сложен в модул на охранителната ни система в склад без хора.
Поради повреда във външното захранване(откраднат кабел) обекта остава на акомулатори до пълното им изтощение. При намаленото напрежение преди спиране на системата тя започва да изпраща SMS за проблем в захранването и така около 800 пъти за няколко дни.От охранителната фирма отказаха да приемат повече сигналите и да разхождат патрулните автомобили и се наложи да изключим алармата и модула за SMS - два месеца по-късно във фактурите се начисляваха по 300 съобщения без системата да работи.
Написах гневно писмо до отдел жалби на М-тел и описах всичките им кражби - отговорът на един ДИРЕКтор "Обслужване на клиенти",който много ме уважавал и се надявал и в бъдеще да си бъдем близки беше уникален.
Ползвал съм услугата "Пренасочване на повиквания към гласова поща" - при активирането и всяко входящо повикване при определени от потребителя условия(липса на покритие или липса на отговор)инициира изходящо към номера за пренасочване(в случая към номера на пощенската ми кутия - аз нямам такава).Да де ама за да направиш пренасочване трябва да си отпечатал картата,да си я сложил в някакъв телефон и чрез него да зададеш тези условия , а картите си стоят необезпокоявани в опаковките и препращат ли препращат повиквания.
Ще изчакам да изтекат и останалите месеци на безнадеждната ми връзка с тези мошеници и ще си потърся нов късмет.
До това време може и роуминга да падне в Европа и ето ти тебе я немски оператор я някой друг ,а тия скоро ще ни лазят на колене - не случайно когато стане въпрос с немски колеги за австрийски фирми се подсмихват многозначително.Спомнете си , далаверите на социалистическа България се въртяха през австрийски перални .

koli

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Eто как се прекратява/преодолява Мобилтел зависимостта
« Отговор #14 -: Декември 06, 2010, 02:43:23 pm »
Чудя се,как до сега нито едно компетентно лице не се зае да разтълкува на съставителите на тези псевдодоговори,че срочният договор си е срочен и,че с изтичането на срока никой на никого не дължи предизвестие.Предизвестие се дължи само в случай,че искаш да прекратиш договора преждевременно. И това да важи и за двете страни.Аз също в продължение на години бях лоялен клиент на М-тел,но след бъркотията,която създадоха през последните месеци,предпочитам да се лиша от техните \"услуги\". В платените от мен последни две фактури има странни противоречия и изглежда,разчитайки на това,че съм в роуминг,ми начисляват каквото им падне.Например,разговорите от предпоследната фактура са засечени до 06.09.2010.(а бяха обявени за плащане в края на ноември).На 02.12.2010.ни в клин ни в ръкав излиза за плащане друга фактура,в която разговорите са засечени от 07.09.2010., а в нея фигурират отново разговори от 05.-06.09.2010.На 02.12.2010. проверявам текущата си сметка(33.79лв.).
След два дни,без да съм ползвала телефона,тъй като ползвам услугите на чужд оператор,текущата ми сметка набъбва на 157лв,а на другия ден вече е 158лв.Вече прочетох няколко съвета за откопчване от М-тел,дано някой от тях свърши работа.