Автор Тема: Eто как се прекратява/преодолява Мобилтел зависимостта  (Прочетена 32170 пъти)

kamelliia

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Eто как се прекратява/преодолява Мобилтел зависимостта
« Отговор #15 -: Декември 09, 2010, 11:00:40 pm »
Аз тепърва започвам да правя опити да прекратя договора си с М-тел. Ходих няколко пъти до офисите им и всички ми казват - 30 дена преди изтичането на договора да подам молба. Изчаквам търпеливо датата 15 декември за да сторя това.  От 2 месеца картатата ми е неизползваема, стои включена единствено за да съм на ясно кога ще ми излязат фактурите. Преди една седмица получавам фактурата която е за октомври месец.Останах изумена когато открих, че имам начислени 6,66 лв без ДДС интернет. Отделно са ми начислени разговори, които така и не съм  изговорила. Не знам сега като отида на 15-ти дали ще  трябва да си платя тези излезли 2 фактури само или още някакви  измислени  суми за какво ли не. Ще искам да ми докажат къде и как съм влизала чрез Vodafone в интернет. Искренно се надявам всичко да приключи по-бързо, а не както чета тук да има \"ходене по мъките\"

dalaver3

  • Новак
  • *
  • Публикации: 9
    • Профил
Eто как се прекратява/преодолява Мобилтел зависимостта
« Отговор #16 -: Декември 10, 2010, 12:45:43 pm »
Ценна информация за всички, как се прекратява договор.
Копирано от блога на Капитал, дано ви помогне :

За прекратяването на договор:
Служителите преминават специални курсове и обучения как да общуват с клиентите, как да ги баламосват като цяло, как да зарибяват. Например на фирмените клиенти да им се натяква, че има услугата „Бизнес разговор”, т.е. фирма като звъни на друга фирма имало префернциално таксуване, само дето има една подробност, че другата фирма освен да е абонат на Мтел, трябва и да е на бизнес абонаментен план, а това няма как да се знае в повечето случаи. Трябва да изпратиш смс на определен номер, за да разбереш как ще се таксува конкретния разговор. Почти никой не го прави. Цените за фирмите, а и за частни лица са най-високи, както всички знаем. Мога да ви кажа защо все още Мтел има толкова много клиенти. Ами много просто - служителите са обучени да не пускат клиентите да си ходят и да ги задържат по един или друг начин. Естествено, клаузата за автоматично преподписване оказва решаваща роля. На фирмените потребители се внушава, че над 70% от фирмите в България са абонати на Мтел и им е изгодно на ползват „Бизнес класа”. Истината е, че са малко над 60%, а колко от тях са на Бизнес план??? Има много фирми, предимно по-малките, които си ползват тарифи за частни лица.
Как се прекратява договор? Ще дам яснота по някои въпроси..: предизвестие за прекратяване на договор може да се пусне по всяко време. Независимо колко остава до края на договора. Ако някой иска, още от сключването на договора може и да си пусне предизвестие за след 12 или 24 месеца. Да не се вярва на консултантите, че имало време и ала-бала не било нужно и тем подобни глупости. Просто никой не иска при него да се подаде предизвестие или да се спре карта. Бонусите на служителите се определят и на база спрените СИМ карти на ниво магазин. Ако има подадено предизвестие в срок, т.е. до 30 дни преди датата на изтичането на договора и крайната дата мине, договорът става безсрочен и абоната има право да си го прекрати когато си иска. Тук не е като при Глобул - или спираш картата, или ти се удължава договора, дори да имаш предизвестие, е има и вариант вече да се мине на b-connect. Ще споделя и един номер: ако абонат е навлязъл в 12-я месец от 12-месечен договор, няма предизвестие и иска да си спре СИМ-а, има 2 начина, независимо че на *88 и в магазин Ви казват, че не може: 1-ят е като се съберат 2 неплатени фактури и се спре картата за неплатена сметка. Датата на спирането на СИМ-а не трябва да надвишава крайната дата на договора. Системата не подновява автоматично договор при спрян СИМ! Договорът се подновява автоматично, ако СИМ картата е активна в деня на изтичане на договора. Така и да не са спазени договорните условия за предизвестие има начин да не се поднови договора. 2-ят начин е като се обяви СИМ карата за открадната. Този ми се струва по-лесен, защото може и предния ден, преди изтичане на договора, да се обади абонат на оператор или да посети магазин и да каже, че е изгубил или му е била открадната картата. Отново при спряна карта договора не се подновява. Важното отново е да не мине крайната дата на договора, защото системата би начислила неустойки за 12 месеца. Ако се спре карта по горните два начина договорът не се подновява и системата не начислява неустойки.

А ето и друг вариант :
След дълго ходене по мъките начина да се прекрати договора предсрочно е посредством лъжа.

Отивате във всеки офис на Мтел и заявявате че телефона вие откраднат и искате да спрете картата.
От Мтел ви казват, че до 1 седмица трябва да пуснете заявление за нова карта.
Вие не пускате и договора ви е спрян.
Ако имате друг номер на Мтел на ваше име може да ви се обадят и да ви разпитват но няма да се давате - лъжете до край.
УСПЕХ :)

Neli Cvetkova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Eто как се прекратява/преодолява Мобилтел зависимостта
« Отговор #17 -: Декември 11, 2010, 01:40:12 pm »
Не е вярно това, че след първо автоматично подновяване договорът става безсрочен и може да се прекрати по всяко време.
Ето какво пише в моя договор:
6. Срок и прекратяване на договора
....
6.3. Действието на договора се подновява автоматично за срок от 1 (една) година, при същите условия, ако 1 (един) месец преди изтичане на срока по т.6.1. нито една от страните не отправи писмено предизвестие за прекратяването му. Разпоредбата на тази точка има непрекъснато действие.

А сега, след като си избодох очите да чета Общите условия на сайта им и ставам все по-бясна и ми се иска да имах властта да накарам всички приятелки на дъщеря ми да си сменят оператора, за да не съм принудена и аз да поддържам договор с Мтел за нейната карта, искам да питам по-вещите според вас мога ли да направя нещо във връзка с долуизброеното:
1. Преподписах договора в месеца преди изтичането и смених тарифния план (след септемврийска сметка за 50 лв. при обичайни суми 15-25 лв.). В договора пише, че влиза в сила от датата на подписването (5 ноември). Устно казват (и реално точно така го правят), че новият тарифен план влиза от датата на зануляване (при нас 27-ми ноември). И оттук вече имам едно разминаване от 3 седмици, през които не може да се ползват новите условия. И откъдето тръгват куп неразбории по-нататък.
2. В резултат на горното по-късно се въвеждат и номерата от Семейство и приятели, към които вече трябва да има 2000 вместо 100 безплатни минути. В резултат обаче на прословутата им повреда, промяна на системата или и аз не знам какво вече беше невъзможно тия номера да се въведат още 10 дни след 27-ми, като през това време ни затрупваха с любезни извинения от *88. Накрая отидохме в офис и оттам въведохме номерата, служителката каза, че вече всичко е наред и ни изпроводи, отново много любезно. Беше около 16 часа. Вечерта в 23:30 на телефона се получи смс, с който ни уведомяваха, че тия номера са в сила от 00:00 ч. Тоест, ни беше дадена прекрасната възможност да навъртим на тия номера 7:30 часа разговори на редовна тарифа, мислейки, че вече говорим безплатно. Чист късмет, че не се случи. И предполагам, огромно разочарование за оператора.
3. Излезе ми новата фактура в ePay - от 27.10. до 26.11. Сумата е 42 лв.!!! Едва 4 дни, след като я платих, за нея се появи електронна фактура на сайта на оператора. Тогава видях, че месечната ми такса е 18.92. При тарифен план Мтел комфорт 250, който е с 9.90 лв. месечна такса. Тъй като старият договор е на 4.90, очевидно са начислени една стара и една нова такса с ДДС. Идват ми наум няколко възможни обяснения и при всяко едно те са в нарушение на договора. Ако е заради предплащането на таксата в предходен месец, тогава трябва да имам само нова такса, защото старата ми е платена миналия месец. Ако е заради разминаването в датите на сключване на договора и на зануляването, т.е., начисляват ми 4.90 за 27.10-05.11 и 9.90 за 05.11. - 27.11, тогава таксите трябва да са пропорционални на броя на дните, да не говорим, че би следвало от една и съща дата да влязат в сила и новата такса, и новите преференции, била тя 5-ти или 27-ми ноември.
4. При сключването на договора и после, при въвеждането на номерата от Семейство и приятели устно ми казаха, че не е задължително да ползвам услугата Любим номер и аз я отказах. В договора в тази точка нямам посочен номер. Във фактурата обаче имам начислена такса. От приложението по договора не става ясно заплаща ли се тя при всички случаи. Да не говорим за смехотворното изявление, че при нея разговорите са неограничени, но все пак Мтел има право да ги ограничи с оглед на разумното потребление (вкарва ни в пътя, демек), обаче на колко точно ще ги ограничи, не пише в договора, ами някъде си из сайта.
Равносметката ми е, че откак констатирах проблем в средата на септември, се боря да сведа нещата до нормално заплащане на нормално потребление и за три месеца съм доникъде. А колко нерви потроших не искам да си спомням. Май наистина ще се заема с приятелките на дъщеря ми.
А дотогава приемам съвети  и мнения всякакви.

freezingskull

  • Новак
  • *
  • Публикации: 7
    • Профил
Eто как се прекратява/преодолява Мобилтел зависимостта
« Отговор #18 -: Декември 11, 2010, 02:34:44 pm »
Мда, от Мтел сега правят пълната ГАВРА с клиентите си. Хиляди хора имат проблем с надписани сметки, а от Мтел и дума не обелват и си мислят, че хората ще платят високите сметки, защото имам приятели, които вече са платили сметките си, само защото не са знаели, че са объркани. Предлагам всички да направим 1 протест за да може повече хора да разберат за проблемите ни и да се направи нещо по въпроса. Повече информация тук: http://www.facebook.com/pages/Protiv-prepodpisvaneto-na-dogovorite-i-nadpisvaneto-na-smetkite/124324917631052   &   http://www.facebook.com/event.php?eid=157113574334082

MpbcHuka

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Eто как се прекратява/преодолява Мобилтел зависимостта
« Отговор #19 -: Декември 11, 2010, 08:13:22 pm »
А, това какво е от Общите условия ?
---------------------------------------------------------------------------------
IX. (Изм. съгласувано с Решение № 639/13.04.2006 г. на КРС; доп. съгласувано с Решение № 319/02.03.2007 г. на КРС) ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ДОГОВОРА ЗА УСЛУГИ И СПИРАНЕ НА ДОСТЪПА ДО МРЕЖАТА/МРЕЖИТЕ

52. С изключение на предвиденото в т. 54.в от настоящите Общи условия, действието на Договора за услуги може да бъде прекратено едностранно от страна на абоната със седемдневно писмено предизвестие до Мобилтел, след заплащане на всички дължими суми.
---------------------------------------------------------------------------------

Не може ли да искаш според тази точка 52 със седемдневно писмено предизвестие до Мобилтел да ти бъде прекратен договора?

shelinas

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Eто как се прекратява/преодолява Мобилтел зависимостта
« Отговор #20 -: Декември 11, 2010, 08:47:23 pm »
И мен ме прецакаха!В HANDY- СТУДЕНТСКИ ГРАД 2 БУЛ. Б. СТЕФАНОВ 12 ФАНТАСТИКО при заплащане на месечната ми сметка ми беше предложено от служителя да ПРОМЕНЯ ТАРИФНИЯ СИ ПЛАН с по-изгоден, само трябва да платя предварително две месечни такси 2x5лв. Аз повторих, че си имам карта на Loop и поисках потвърждение от съответния служител, че номера ми няма да бъде сменен и че това е само промяна на тарифния план - той потвърди.  Когато служителят приключи с компютърните операции ми даде договор на който да се разпиша(сменяла съм си и преди тарифния план и тогава се подписваше нов договор) получих копие заедно с нова карта, за която аз попитах за какво ми е. Беше ми отговорено, че само трябва да я активирам на следващия де, да си въведа на ново номерата от семейство и приятели, защото няма да са се запазили, попитах какво става със старата карта, дали ще се деактивира сама, дали трябва да я върна или просто да я изхвърля, служителят ми каза ами...да. Убедена съм, че служителят много добре разбираше какво си мисля, че получавам аз. След като на следващия ден разбрах, че нещо не е както трябва, че имам две активни карти с два номера и две сметки отидох да попитам в същия магазин  на Handy дали не е станала някаква грешка и ми беше казано, не Вие вече имате две карти, както ви обяснихме, само, че не ми беше обяснено това и ми казаха, че нищо не може да се направи. Щели да проверят все пак, но изведнъж и системата им блокира. Много интересно! След това реших да отида в друг офис на M-tel и отново да попитам, там ми беше отговорено, че това е редовен номер на магазини Handy, всеки ден получавали минимум по пет такива оплаквания.

valeto184

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Eто как се прекратява/преодолява Мобилтел зависимостта
« Отговор #21 -: Декември 12, 2010, 02:47:35 pm »
И на мен ми се случи същотот, като на shelinas. В студентски град, бул. Б. Стефанов отидох в магазина на Хенди-тел да си платя месечната такса, откъдето ми казаха, че мога да си сменя тарифния план на супер оферта с 2000 безплатни минути към 5номера, и с по- ниска месечна такса. Дадоха ми някаква карта с която да си активирам 5-те номера в семейство и приятели, като преди това изрично попитах дали старият ми номер се запазва. Продавчката много добре разбря какво я питам, докато на следващият ден разбрах от Мтел, че вече имам два номар с две месечни такси и двугодишен договр, който ако искам да прекратя трябва да платя таксите за 24 месеца на стойност 189 лева. Потребители, предлагам да се организираме и да накажем наглите търговци от Хенди -тел. ПРедлагм да им организираме едни \"господари на ефира\". Който е \"ЗА\" да ми пише на roha28@abv.bg. Все пак може да ги разобличим в медийнотот пространство и да предотвратим нови потърпевши.

kaufer

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 161
    • Профил
Eто как се прекратява/преодолява Мобилтел зависимостта
« Отговор #22 -: Декември 14, 2010, 10:14:31 am »
Не слагайте подпис под нещо, което не сте чели!
Мога да кажа само едно - четете  хора, четете - незнанието никого не извинява. Не разбрахте ли, че мобилните оператори - не работят в „услуга на клиента“.
Който подписва нещо без да го е чел - да се сети после за поговорката - \"Като ти е плитък акъла - ти е дълбок джоба.
Сред най-коварните уловки, с които  оплитат клиенти са многото безплатни минути,по-изгоден план,  промоции - ще ви излъжат и заробят на 100%. След като ви изпеят песента за екстрите, попитайте ги какво ще плащате след тях и ще видите как ще замълчат.

cucabuca

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Eто как се прекратява/преодолява Мобилтел зависимостта
« Отговор #23 -: Декември 15, 2010, 12:30:30 pm »
Преди около четири години имах същия проблем с кодиран телефон, но се справих сравнително бързо. Явно доста са нахитряли Мобилтел. Ще Ви посъветвам какво направих аз. Обадих се на *88 и се свързах с оператор. На който ясно заявих, че от офиса /добавяте къде/ са ми казали да ми дадат код за разблокиране на телефон с приключил договор на /добавяте датата/. Необходимо е на кажете на оператора IP , което се намира на гърба на телефона. Запишете кода и следвайте алгоритъма на телефона. Пред Вас също трябва да е и сключения с Мобилтел договор. Това лично трябва да направи сътругата Ви, защото се заяждат и за това. Бъдете настоятелен. Успех.

Даниел Илиева

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
А, какво ще кажете за моя случай, а той е: не съм платила две сметки към глобул на стойност 200.00лв те ми спряха телефона двустранно, и днес 31.03. 2012г,получих фактура на стойност 200.00 лв + 563.00лв неустойки предсрочно прекратяване на договори за услуги(глобул ми прекрати договора),аз мисля,да сезирам КЗП.

Даниел Илиева

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Ще оспорвам сумата за тези 563.00 лв, който незная как се начисляват.
Ако някой има по-добра идея, моля да я сподели.

gogodif

  • Новак
  • *
  • Публикации: 11
    • Профил
Объркали сте темата.Тя е за М-тел-не за Глобул.

Снежана Христова

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
От фирма Хенди, намираща са на пазара в ж.к.Дружба, София, са прилъгали 80 годишния ми баща, който никога не е имал GSM и не знае как се борави с това нещо, да подпише цели ДВА двугодишни договора с М-тел!!! Баща ми почина през януари и през юни получих телефонно обаждане и заплаха от фирма-събирач на дългове. Подадох жалба, защото искат да платя някакви 40 лв. задължения по сметките. А всъщност двете СИМ-карти никога не са ползвани, не са отчупени дори от пластмасовите носители!!! защото баща ми не е знаел какво да прави с тях. Но след като подадох жалба към М-тел, някаква некомпетентна и неграмотна госпожа ми отговори на имейла следното:

Във връзка с изложеното в e-mail  Ви информираме, че действително има подадена официална жалба с входящ номер 33ххх от 20,07,2012 г. , на която има издадено становище. В него ние Ви информираме, че Ви влизаме в изложеното тежко положение  и Вие бихте могли да спрете достъпа до мобилната мрежа на номер 08892044хх и 08892004хх БЕЗ заплащане на неустойка. За целте, можете да посетите удобен за Вас магазин на компанията, предоставяйки настоящото писмо . Така след заплащане на всички дължими по договора суми/ако има такива и то без неустойките/ , ще заявим окончателното спиране .
Поздрави, Спасова
Старши Специалист Отдел \"Жалби\"
M-Tel


което ще рече, че те видите ли са толкова добрички, че като умрял човекът, няма да плащам неустойки по договорите, но дължимата сума за неизползвани СИМ-карти трябва да си я платя!
Няма ли най-сетне да се намеси държавата и да прекъсне изнудването и лъгането на хората от тези идиотски телефонни оператори!!! Ще ги съдя, нахални, нагли хора такива!
Да не говорим, че по отношение на измамите в Хенди не мъцна никой от двамата, които си направиха труда да ми пишат, въпросната Спасова и някой си Директор по нещо си Здравко Георгиев.
Тежко ми било положението... Тяхното ще им натежи, мошеници и изнудвачи такива!
« Последна редакция: Август 10, 2012, 07:45:30 pm от Ана »