Автор Тема: КЕЙБЪЛ ТЕЛ- НЕГРАМОТНИ И НАГЛИ  (Прочетена 610 пъти)

toni_traykova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
КЕЙБЪЛ ТЕЛ- НЕГРАМОТНИ И НАГЛИ
« -: Май 24, 2010, 09:09:15 am »
Здравейте, искам да изкажа огромното си разочарование от Кейбъл Тел и техните услуги.Абонат съм им от края на февруари, като в началото си включих кабелна  телевизия на един телевизор и ползвах промоция на цифрова телевизия за втори телевизор на цената на кабелна.До тук всичко е ОК.Дойдоха много бързо да ме свържат за да ми вземат паричките.След 1 месец реших ,че ще ми е по-удобно да плащам ТВ и Интернет на едно място и ги повиках да ми свържат и интернет.Така аз вече платих за тяхната тройна услуга \"Трипъл плей\", и трябваше да имам ТВ, Интернет и телефон.Дааааа, но НЕ.Само след седмица интернета ми просто  спря, това стана на 08.05.2010г. От там започна и ходенето по мъките, всеки ден аз звънях на прословутият им телефон, а от там винаги едно и също ми казваха\"  Сигнала е подаден ,колегите ще ви се обадаят\'.Да обаче на мен никакви колеги не  ми се обаждат.Отидох и в техен офис пуснах жалба и пак никой не идва.Така минаха 2 седмици, а аз нямам интернет , а нали разбирате,че съм си платила за услугата.На 21.05.2010 след наистина десетки обждания и молби от моя страна някой да дойде ,се отзова един младеж, който бил отговарял за софтуерните проблеми за район Люлин където аз живея.Да обаче и тук проблем,,,,, точно когато той беше вкъщи за да ми оправи проблема, то пък нямаше нито кабелна нито интернет в целият район,,, и той ми каза,че настройките ми е направил и като се отстрани централният проблем аз трябва да имам интернет. Даааааа, но не. НА другият ден отново нямам интернет и отново звъня телефони и отново ще предадат и отново ще ми се обадят,,,,,,,Станаха по4ти 3 седмици а аз нямам интернет.Най- накрая с много викове вече , защото отдавна добрият ми тон беше изчезнал , ме свързаха с някакъв друг младеж, който по телефона ми диктуваше какво да правя и ЕТО НА 23.05.2010 ИНТЕРНЕТ ИМАХ,,,,,Хора тези ми скъсаха нервите, мисля да отида до техните шефове и да скъсам тъпият им договор в лицето му.Моля ако някой се е сблъсквал с подобно нещо да ми пише.А повече няма да им бъда абонат и съетвам който се е насочил към тях да се откаже докато не се е сблъскал с простотията им. Аз ще си търся правата и ще искам обезщетение за пропуснатите ми ползи, тъй като работя с този интернет и се налагаше да ходя по комшиите за да си върша работа.НЯМА ДА ПОЗВОЛЯ ДА МЕ ПРАВЯТ НА МАЙМУНА.
Тони

bloucester

  • Гост
КЕЙБЪЛ ТЕЛ- НЕГРАМОТНИ И НАГЛИ
« Отговор #1 -: Май 24, 2010, 12:49:35 pm »
В договора трябва да пише, че ако услугата не се предоставя в седем последователни дни, имате право да прекратите взаимоотношенията си с доставчика без да плащате неустойки.

rpancheva

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
КЕЙБЪЛ ТЕЛ- НЕГРАМОТНИ И НАГЛИ
« Отговор #2 -: Юни 02, 2010, 03:47:08 pm »
Ако това ще ви успокои - не сте единствена. Те вече се казват Blizoo и с Вашите и Моите пари си правят супер реклама и по телевизията и по автобусите и къде ли не. И аз като Вас цял месец им звъня - естествено не от тяхния телефон, който не работи. Лошото е, че аз съм им клиент от много отдавна и винаги съм им плащала навреме, но явно не се притесняват, че са некоректни, даже са вдигнали цените. И без предупреждение са свалили скоростта на интернета.

ba6majstora

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
КЕЙБЪЛ ТЕЛ- НЕГРАМОТНИ И НАГЛИ
« Отговор #3 -: Юни 07, 2010, 08:32:38 am »
Аз също се опарих от тях преди време.
То бяха прекъсвания и на нета и на ТВ. Няма кой да вдигне телефоните, никой не реагира с нищо.  В офиса им дето е до нас ( жк Дружба бл.75 ) касиерката взе да ми обяснява, че трябвало да платя обезщетение аз на тях, затова че прекратявам договора предсрочно........ а бе ти луда ли си ......аз вече съм платил за услугата, а те не ми я предоставят. Скъсах договора пред нея и общите условия дето нямаха нищо общо с услугата. С тяхна адвокатка ме свърза - и нея я направих на пиздер по телефона.
Отказах се от тях и отидох при Net1. Свързаха ме хората, пуснаха и нет и ТВ с 15 дена пробен период , който не ми го включиха после в сметката - първо ползваш после плащаш. От тогава ( вече две години ) съм супер доволен от Net1. Ако има проблем се отстранява на минутата, на телефоните винаги има учтив оператор.

Отказвай се от Кейбъл Тел и си избери друг кабелен оператор който има в твоя район. Нищо не правят както трябва.

toni_traykova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
КЕЙБЪЛ ТЕЛ- НЕГРАМОТНИ И НАГЛИ
« Отговор #4 -: Юни 14, 2010, 04:12:23 pm »
благодаря ви за всички отговори и за подкрепата, но за съжаление само те са засега в моя район и ще трябва да ги изтърпя докато не прекарат НЕТ1 до няколко месеца , но това не означава че няма да си искам парите,които съм платила за услугата,която не съм получила.
поздрави,Тони

azpakaz

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
КЕЙБЪЛ ТЕЛ- НЕГРАМОТНИ И НАГЛИ
« Отговор #5 -: Август 03, 2010, 11:11:18 pm »
Тези станаха особено нагли. Абонат съм от 12 години. Преди около година ми спряха част от програмите и ги прехвърлиха в цифровия пакет. Мислих няколко месеца и си пуснах цифровия пакет. Естествено таксата ми скочи от 25 на 30 лв. Преди месец дойде едно хлапе и започна да ме натиска за интернет. Обеща 1 година безплатно и един месец без такса. И аз взех че му повярвах. И наистина не ми поискаха такса един месец и си гледах всички програми както преди. Интернета така и не го всключих защото ползвам друг и проучвах рутери с 2 WAN порта. И както всичко вървеше както е обещано ми спря цифровата телевизия в 3:00 през нощта. Цял ден ги изчаках да си я оправят после започнах да звъня. На скайпа никой не ми отговори. След няколко проби се свързах по телефона. Накараха ме да рестартирам устройството и те ръчно ми активираха картата. Вярно тръгна цифровата телевизия, но ми бяха изчезнали част от програмите. Пак след няколко опита се свързах по телефона. Обясних им ситуацията. Оказва се, че хлапето тотално ме е излъгало. Заместили са ми пълния пакет с итернет от 10Mb. След размяна на реплики, че на мен не ми трябва глупавия им интернет и не съм го ползвам и си искам пълния пакет програми ми отговориха да съм се жалвал до 5 дни след подписването на договора. И така мошениците ме оставиха да повярвам един месец, че всико което са обещали е ОК и после ме резнаха. Предложиха ми да дам още 5 лв на месец и да си ги включа. След това изнудване заплаших ги да се обадя в Комисията за защита на потребителите, но нагло ми затвориха телефона. В момента проучвам пазара и се разкарвам от тях. Няма да им платя и нека ме гонят да си прибират парите. Има и друг начин да им платя 2 вноски и да прекратя договора. Не ми е до 60 лв, но се чудя как най-много да ги накажа.