Автор Тема: \"Болкан Ентъртейнмънт Компани\" - заблуда и некоректно отношение  (Прочетена 863 пъти)

Kid Android

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Здравейте!

   Бих искал да направя оплакване от организаторите на фестивала Sofia Rocks – “Болкан Ентъртейнмънт Компани” ООД и в частност от изпълнителния им директор Петър Петров, за некоректното и неклиентски ориентирано отношение и вкарването в заблуждение на потребителите, решили да си закупят комбинирани билети за гореспоменатото музикално събитие.

   Накратко, никъде не беше и все още не е споменато, че въпросните билети (които не са поименни!) важат само за един човек за двата дни, т.е. не може първия ден да отиде някой, а на другия ден - друг. Да, но това е факт, тъй като ще бъдат поставяни гривни на посетителите през първия ден, без които няма да може да се влиза през втория. За да не преразказвам повече, а и за да можете сами да усетите, доколко някои хора се смятат за недосегаеми и това ги прави нагли и арогантни, прикрепям кореспонденцията ми с въпросния господин.

fanchul

  • Новак
  • *
  • Публикации: 42
    • Профил
Нормално е комбинираните билети да важат за един човек. Това не го е измислил П. Петров, ами е световна практика. Тези билети са направени в полза и улеснение на хората, които искат да посетят и двата дни от фестивала, а не за да могат да се правят \"врътки\" и да се минава по-тънко при положение че ще присъствате само на единия концерт. Не виждам реално основание за оплакване.

Kid Android

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Никой не казва, че П.Петров е изобретил комбинираните билети (не бих си позволил даже и да го помисля ;)).

Поводът за оплакването не е, че не съм успял да си направя \"врътката\" (тъй като не съм за 30-те лева разлика), а за арогантното и неклиентско отношение, защото господинът можеше да каже: \"Да, момчета, такива са правилата. Елате в офиса, доплатете си 30 лева и ще ви сменя комбинирания за 2 единични!\". В замяна (без да коментирам манталитет и възпитание), той си позволява даже да отправя заплахи. И ако билетът важи само за един човек и ще има допълнителен пропускателен режим във връзка с това, то трябва изрично да бъде указано някъде - сайт, билет, плакат,..., обаче не е.

Дали няма да останат много разочаровани фенове навън втората вечер само, защото са си скъсали гривните междувременно, а не, защото са искали да правят \"врътки\"?! И как трябва да постъпят в този случай? Струва ми се, че ще имат и морални и материални щети...

fanchul

  • Новак
  • *
  • Публикации: 42
    • Профил
Ами по същата логика много хора могат да останат разочаровани, защото са си загубили билета по време на концерта, например (ако няма гривни). Не е ли по-лесно да следиш нещо на ръката си, дали е там, от колкото нещо, което е в джоба ти...все пак знаеш каква лудница става по концертите. А гривните едва ли ще са направени, така че да се късат или падат лесно. Ако всичко е направено както трябва и по модела на другите големи фестивали, няма начин да ти падне гривната, дори нарочно да искаш да я свалиш, камо ли случайно. Целта на гривните е само за наше улеснение. На фестивала Spirit of Burgas, който е три дневен и е на морето - съответно хората през деня са на плажа, също е с гривни и нямаше никакви проблеми.  =)
Просто това е практика, която се подразбира и не е нужно да е изрично упомената.
А междувременно пуснаха информация и подробности за пропусквателния режим за Sofia Rocks и там  категорично са заявили, че един двудневен билет важи за един човек. =)

fanchul

  • Новак
  • *
  • Публикации: 42
    • Профил
П.П Чак сега видях че си качил и разменените мейли с П. Петров. Много са забавни! За пореден път ми се потвърждава мнението, че Пешо е изключително \"интелигентна\" личност =D

Pavkata82

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
И аз имам същия проблем! Kid Android има ли някакво развитие при теб?

mahalata

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Цяла сутрин се опитвам да се свържа с организаторите, за да ми обяснят защо беше нужно да се поставят гривни и да чакаме по над 1 час на опашка за тях. Първия път, когато се свързах, ме попитаха кой съм аз и защо ги питам по този начин. След като им обясних, че съм клиент, който си е платил и има право на обяснение, ми казаха, че съм единственият, който се оплаква и ми затвориха телефона. След като продължих да звъня настойчиво, ми вдигна някакъв мъж (първият път беше жена), който изключително арогантно ми отговори, че \"това е фестивал и в целия свят се прави така\" и отново ми затвори телефона. Така и не разбрах каква е целта на тези гривни. После спряха да ми вдигат телефона или ми затваряха. Аз обаче не се отказвам и продължих да звъня. След още много пъти настоятелно звънене, ми вдигна първата госпожа, която ми каза следното: \"ей, ненормалник, престани да звъниш, щото ш\'ти се разкаже играта\" и пак ми затвори. Оттогава не ми вдигат на никой от телефоните. Това е абсолютно мутренско поведение, след като дори и за плашват. Смятам, че трябва да се заемем много сериозно с тази фирма и да ги спукаме от оплаквания, защото явно си мислят, че след като са докарали тези групи в България, могат да правят каквото си искат.