Автор Тема: Интернета на Vivacom или как да прецакаш абонатите си!  (Прочетена 13957 пъти)

jordan53

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
VIVACOM
« Отговор #15 -: Декември 02, 2010, 03:38:53 pm »
Без да преувеличавам и без да съм съпричастен ,защото съм клиент и на трите оператора,ще спомена ,че само ВИВАКОМ досега са били коректни...поне с мен.Дори сайта им е най прегледен и напълно разяснява всичко необходимо.А някой спори за актуализацията или оптимизация на Виваком...нима това е невъзможно?....все пак са най младия оператор и трябва да влязат в крак....понятно е.Ами Мтел с неговите вече три месеца отлагания на сметките?Там е проблема.....и то огромен...там са най големите измами..

BeTaTesTeR

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 65
    • Профил
VIVACOM
« Отговор #16 -: Декември 02, 2010, 11:04:55 pm »
mushmulova много хубаво,че отказваш да си мълчиш.Само,че правилното място където е трябвало да пишеш е жалба до Виваком за да ти се разследва случая.Ефекта от писането ти по разни форуми ще е нулев.Официалната кореспонденция която се води в такива случаи е писмена.Също не очаквай като отидеш в магазина и им вдигнеш скандал да постигнеш нещо.Ще те изтърпят докато си тръгнеш,ще те препсуват наум и ще забравят за случая.От тях нищо не зависи.Те са продавачи.Надявам се си даваш сметка,че Виваком не се свежда само до кварталния магазин който ти си посетила.Когато си заявила услугата заявката ти е преминала през редица отдели и двойно повече служители.Не може да очакваш с устна договорка в съответния магазин да се приключат нещата.Трябва писмено да опишеш всичко за да може да се тръгне обратно по веригата и да се проверят нещата.Иначе всичко отива по течението.

Rocco

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
VIVACOM
« Отговор #17 -: Декември 08, 2010, 09:05:55 pm »
това вашето е направо смешно да знаете :))
На 6 юни си взех апарат на изплащане от виваком на 20 даде дефект, званнах на телефоните от гаранцията и ми отговориха,че те са грешни и не работят с виваком.
Отидох в магазина от там ме пратиха директно в сервиза за да стане по бързо ремонта, взех адреса и телефона и право там.
Взеха апарата и ми казаха да се обадя след 2-3 дни на телефоните от разписката, която ми дадоха.
Звънях ли звънях цял месец и никои не вдигна.След 33 ден отидох в магазина тъй като съ длъжни по закон след 30 дни да ми предоставят нов.В магазина започнаха да звънят на шевки и заместнички и в крайна сметка ми казаха, че ще напишат E-MAIL до госпожата която отговаря за замените тъй като не си вдига телефона.След 3 дни се обадих в магазина, казаха,че още нямат отговор от въпросната не вдигаща си телефона.След няколко дни отидох в магазина, вече бяха получили отговор и той беше: щом съм занесъл телефона в техния сервиз трябва от тях да си търся телефона нищо че служителка от магазина ме прати там.Отидох в сервиза от там ми се развикаха като на някой крадец и ми крещя шефа на сервиза,че аз имам договор с виваком и от тях да си търся телефона, логично !!
Хайде пак в магазина, хайде пак E-MAIL на госпожата, и така още месец и половина ходене до магазина звънене по телефона.
В същото време пристигна сметка със вноска за изплащане на телефона, защо пък не нали?!
След поредното ходене до магазина и телефонни разговори казаха, че ще ми пратят с куриер чисто нов телефон, да ама не, пратиха ми чисто стар улющен телефон, който върнах по същия куриер.
Обадих се веднага и ми казаха следното: Ами съветваме ви да приемете този апарат и да се примирите !!!!!!!!
Полудях!!!!!!!!!
Пуснах жалба и молба за прекратяване на договора ми с сайта им след 30 дни получих това:
Бихте ли ни казали фабричния номер на телефо тъй като няма как да проверим какво се случва с него.
Абе тея луди ли са ?
Обадих се на оператор и им обясних цялата случка също така им казах,че гаранционната карта е в сервиза и няма как да им дам този номер плюс това, това е тяхна работа.Имат имената ми номера ми всичко.
От 123 ми казаха да пусна още една жалба и да чакам 30 дни пак.
Директно пуснах жалба в защита на потребителите, заприличах на маймунка бре!!!
След проверката, която приключи преди месец, БТК или виваком както искат, отхвърлят искането ми за прекратяване на договора тъй като няма офицялно искане към тях / такова пратих на 2 август / и щели да ми дадат нов телефон.
Докато течеше проверката пристигаха още сметки за изплащането на телефона, спряха ми телефона, трябваше да си взема карта от мтел и да звъня на всички за да им кажа, че съм с нов номер.
Преди две седмици старият ми телефон тотално се скапа, обиколих мтел, германос и всички магазини продаващи телефони.На всякъде ми пробутваха катри на някой оператор, отказах се.
Реших да се пробвам да си взема стария нов телефон от виваком,та нали уж щели да ми дадат най- накрая!
Отивам в магазина давам им решението на комисията за защита на потребителите, те ме гледат като крадец чак се заяждат че нямало печат или нещо подобно.Казах им че им оставям копие и ако искат да си проверяват, след като вземат решение да ми се обадят.Познайте .....обадиха се ама друг път.Звънях им 3 пъти за две седмици и всеки път старите им номера.
Вече имам 150 лв задължения към тях за изплащането на телефона даже ми пращаха писмо от събирателно дружество, че ще ме съдят.
Бих искал потърпевщи като мен да се съберем и да заведем едно грандиозно дело със всички фоерверки, телевизия и всякакви средства за да разберът всички що за отрепки са виваком и че не могат да се гаврят с нас така.
ето моят майл ако има желаещи или някой който поне може да ми препоръча добър адвокат да пише.
alesandro@abv.bg

BeTaTesTeR

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 65
    • Профил
VIVACOM
« Отговор #18 -: Декември 09, 2010, 12:12:43 am »
През сайта на Виваком или по e-mail  не можете да пуснете заявка за прекратяване на договора освен ако нямате валиден универсален електронен подпис с който да подпишете писмото,иначе няма да как да удостоверите самоличността си.
Самата гаранционна карта какво представлява,бланка на Виваком или е в самата книжка на телефона?Специално за Nokia знам понеже съм купувал от тях и гаранционната карта се попълваше на последната страница от ръководството за употреба на телефона?Щом са ти взели гаранционната карта в сервиза имаш ли някакъв приемо предавателен протокол който удостоверява,че телефона ти все още е в сервиза?Имаш ли фактура или касова бележка за закупуването или в самия договор за лизинг би трябвало да има подробности за телефона.Събери всички тея документи включително и IMEI-а на телефона и заедно с жалба в която да опишеш какво се е случило им ги изпрати на някой от следните адреси:

VIVACOM Обслужване на Клиенти
гр. София; Пощенски код 1784;
Пощенска кутия № 44

VIVACOM Централен офис
гр. София; Пощенски код 1784;
бул. \"Цариградско Шосе\" 115 И

Като разбира се не забравяй да се разпишеш върху жалбата.Няма смисъл да оставяш решение на КЗП в магазина,там служителите нищо не решават и нищо не зависи от тях,те работят по процедури.Това решение можеш да го изпратиш заедно с жалбата.В момента никой не ти е разгледал случая щом са ти пратили такъв отговор.Затова изпрати хубава жалба както ти казвам с всички тези неща за да могат да направят проверка и съм сигурен,че ще се задвижат нещата.
Неплащането на месечните фактури няма да ти помогне с нищо,а само ще ти създаде още повече проблеми.

King Of sorrow

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
VIVACOM
« Отговор #19 -: Декември 09, 2010, 12:57:28 am »
И аз БЯХ абонат на Виваком от основаването им, но след като получих сметка за интернет трафик в размер на 1614,78лв за период от 2 седмици и установявайки сериозна разлика между фактурата им на хартиен носител и трафика, отчетен от тяхната система в дома ми, те пак не се признаха за виновни - след този случай никога повече няма да съм техен абонат и ще съветвам всички за същото!

Еди

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
VIVACOM
« Отговор #20 -: Декември 09, 2010, 01:18:59 am »
Желателно е всички документи на хартиен носител да се сканират и да се направи копие на всички тях в електронен вариант за по нататъшна нужда от тях. Ако ви се обадят с оферта по телефона с т.н. „Сделка от разстояние“, по-добре не приемайте, че нещата не винаги са едни и същи с това което се говори и това което после по куриер пристига като договор. Ако имате възможност направете аудио запис на такива разговори. Всички жалби трябва да се подават в централните офиси и да се иска входящ номер за тях. Ако няма реакция, тогава с цялата тази документация в КЗП и „Господари на ефира“!

BeTaTesTeR

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 65
    • Профил
VIVACOM
« Отговор #21 -: Декември 09, 2010, 07:34:56 am »
Човека има решение от КЗП обаче с него не може да направи нищо защото не е подал жалба към Виваком.А с \"Господари на ефира\" пожелавам успех.Никога няма да се наемат с подобен случай най-малкото защото  няма да намерят никой с който да си направят репортажа и да му лепнат печата \"обещано\".Не се занимавайте с подобни смешници.Цялото им предаване е една лигавщина.

Еди

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
VIVACOM
« Отговор #22 -: Декември 09, 2010, 11:40:27 am »
Лигавщина е цялото предаване, но то си има и своята сериозна част. Стига да искат от екипа на предаването, могат и доста на далече да отидат с намирането на кого да лепнат етика „Обещано“.

Rocco

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
VIVACOM
« Отговор #23 -: Декември 09, 2010, 12:10:43 pm »
betatester, ти служител на виваком ли си, защото ми прави впечатление, че ги защитаваш ревностно?
Пуснал съм жалба в интернет страницата им защото така ми казаха от 123, плюс това там си има специално направена за жалби бланка избираш от падащо меню дали ще е за прекратяване на договор или интернет и няма място за ел. подпис. Защо са направили тогава тази услуга, като не я взимат под внимание!?
Телефонът не е нокиа, както предположи и нямам никакво намерение да им плащам за нещо, което не съм ползвал.Тяхното действие е равносилно на рекет !!!Искат да плащам нещо което не ми дават!!

BeTaTesTeR

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 65
    • Профил
VIVACOM
« Отговор #24 -: Декември 09, 2010, 05:53:40 pm »
Къде пък видя,че ги защитавам толко ревностно.Наистина в сайта има подменю за прекратяване на договор и недоумявам защо са го направили.Така всеки който ти знае името и фамилията и телефонния номер може да ти пусне заявка за прекратяване,не би било нормално да става така.Както и да е и без това там няма възможност да им прикачиш всичките документи които трябва да им изпратиш.Това за плащането ти го казах защото Виваком няма да фалират без твойте 150 лв.,обаче работят с различни кредитни институции и ще те вкарат в черния списък с некоректни партниори.И ако след това решиш да поискаш кредит от някоя банка,тя ще види,че не си бил коректен платец и може да ти откаже или да иска допълнителни обезпечения и по-тежки условия от колкото при обикновените клиенти.Като отидеш при друг мобилен оператор да сключиш договор и той ще види,че е имало проблеми с теб и може да ти искат да плащаш гаранционни депозити.Абе въобще кофти проблеми стават.Да не говорим пък ако наистина ти почука на вратата съдия изпълнител,който въобще няма да го интересува,че не са ти поправили телефона и затова си спрял да плащаш.От тая гледна точка ти го казах за да си спестиш бъдещи проблеми.Така или иначе ако не поправят телефона ще ти върнат всички месечни такси от лизинга които си платил.Затова направи както съм написал по-горе,събери всички тея документи и им ги изпрати и няма как да не ти удовлетворят жалбата.Така като си седиш и не плащаш хем се водиш длъжник по документи,хем нямаш телефон,хем вече си платил няколко лизингови вноски.
А за господари на ефира действително освен в някой магазин няма къде другаде да отидат.Да не говорим пък за незаконните методи които използват.Масово правят репортажи със скрити камери.А това в България е забранено със закон.Тези камери се водят специални разузнавателни средства и могат да се използват само от органите на реда след съдебно разрешение.Също много обичат да раздават квалификации кой е измамник,кой е виновен и кой не.А това се доказва само в съда и нямат право да огласяват публично някой за измамник без да има влязла в съда присъда.И докато номерцата им със скритите камери и публичното порицание минават пред разни дребни фирмички,то със сигурност при голяма и сериозна фирма като Виваком няма да им се размине и веднага ще заведат дело най-малко за уронване престижа и доброто име на фирмата и от господари на ефира го знаят много добре и си трайкат.Някога да сте видели да правят репортаж срещу мобилен оператор,който и да е,не конкретно Виваком?Разбира се,че не сте.Няма и да видите щото са наясно,че не могат да си играят с по-сериозни фирми и ще им скъсат задниците от дела.От няколко месеца Мтел имат проблеми със системата и много хора се оплакват от сгрешени сметки,мислите ли,че малко хора са им писали по тоя въпрос.Но всемогъщите господари на ефира и думичка не обелват по тази тема.Силата им е да правят репортажи за сгрешени пътни знаци,да се занимават с разни дребни фирмички и селски тарикати и да чоплят неуредици в общините. Съжалявам малко се отплеснах ама доста ме дразнят и с абсурдните си репортажи.

MirМир

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
VIVACOM
« Отговор #25 -: Декември 09, 2010, 08:39:14 pm »
Тези неща, които ги разказвате са за ПОЛИЦИЯТА!! Отивате в най-близкото РПУ и очаквате защита от полицията. Ако някой Ви измами или ограби, нагруби.... къде отивате? Отново в родното МВР! И в химна им така се пее! Те ни пазят и защитават, пък са и много!!

King Of sorrow

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
VIVACOM
« Отговор #26 -: Декември 11, 2010, 09:00:05 pm »
Podavah jalba i kam Vivacom, i kam KZP, i kam Komisia Za Regulacia Na Saobshteniata! Dori ne mi otgovoriha - cqlata ni sistema e nekachestvena ili pone ne e napravena, za da bade ot polza na obiknovenia grajdanin!

Добромир Добрев

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Интернета на Vivacom или как да прецакаш абонатите си!
« Отговор #27 -: Септември 29, 2011, 12:45:46 pm »
И аз имам огромен проблем с интернета от Виваком. Притежавам срочен договор до края на годината за интернет услуга с фирмата Нет Ис САТ ООД. Черно на бяло в договора е записано, че той може да бъде прекратен предсрочно само и единствено по взаимно съгласие и от двете страни. Тъй като съм се възползвал от промоция в началото на годината, имам някои преференции в цените. Какво обаче се случва? НЕТ ИС САТ си продават правата на Виваком, откъдето започват да ми звънят и да ме натискат да подписвам нов договор минимум за една година при техните финансови условия. Аз казах че не съм длъжен и не желая да подписвам нов договор, тъй като имам вече срочно обвързващ такъв до декември, а след това не желая да се ангажирам по никакъв наин с Виваком. От НЕТ ИС САТ ми беше обяснено, че няма проблем да си продължа по този договор. Да, обаче в края на септември - хоп резнаха ми достъпа до интернет без да ме уведомят. Тичах по офисите и до двете фирми, прости чиновнички ми вдигат ръце е не желаят да ми съдействат. В общите условия на договора е записано черно на бяло, че когато Доставчикът прехвърли правата и задълженията си на трето лице, то това трето лице (в случая ВИВАКОМ) е длъжно да изпълнява задълженията по моя договор. Да, но от Виваком не го зачитат, карат ме да подписвам нов договор и то за година с тях. Как да постъпя и към кого да се обърна? Убеден съм в правотата си и разполагам с документи и редовни договори с подписи и печати! Докога потребителите ще бъдат така тъпкани? Представете си обратната ситуация. Ако вие решите най-ненадейно да спрете да ползвате услуга на ВИВАКОМ, въпреки че имате договор с тях, то те веднага ще ви осъдят да им платите неустойка, равна на всички месечни суми до края на договора. Надявам се, че тук ще получа съвет или съдействие!

Emil Enchev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
VIVACOM
« Отговор #28 -: Март 31, 2012, 02:12:32 pm »
За \"ЛИМИТИТЕ\" на ВИВАКОМ!

1. Тези \"ЛИМИТИ\" са направени само за да създават ПСИХОЛОГИЧЕСКА ОСНОВА за ИЗМАМНА \"СИГУРНОСТ\". Така Хората се отпускат и правят КОЛОСАЛНИ СУМИ, които, ако знаят, че НЯМАТ ЛИМИТ, биха били ПО-ВНИМАТЕЛНИ и НЕ БИХА НАПРАВИЛИ.

2. Използват се най-различни трикове, за да се мамят КЛИЕНТИ, чрез НЕСЪЩЕСТВУВАЩИ ЛИМИТНИ ГРАНИЦИ, които в действителност са много НАД официално ОБЯВЕНИТЕ. Примерно при РОУМИНГ - има ФИКТИВНО ЗАБАВЯНЕ НА АКТУАЛИЗИРАНЕ НА ИНФОРМАЦИЯТА ЗА ПОТРЕБЛЕНИЕТО НА КЛИЕНТА В ЧУЖБИНА, което се ТВЪРДИ от Виваком, че се дължи на ОПЕРАТОРА в чужбина. Т.е. Ти се обаждаш от чужбина в КОЛЦЕНТЪРА ИМ, казват ти ЕДНА ЛЪЖЛИВА СМЕТКА, която си НАВЪРТЯЛ ДО МОМЕНТА - и най-важното НИКОЙ, ДОРИ НЕ ТИ СПОМЕНАВА ЗА ТОВА ЗАБАВЯНЕ НА АКТУАЛИЗАЦИЯТА и ЧЕ ВСЪЩНОСТ ТАЗИ СМЕТКА Е НЕВЯРНА- и то УМИШЛЕНО. Т.е. ти си мислиш, че имаш 150 лева примерно, понеже така са ти казали, а сметката ти може да е няколко пъти ПО-ГОЛЯМА до момента на проверката и това не ти се съобщава. А най-гнусното е, че - ПРЕЗ ТОВА ВРЕМЕ, докато УЖ СЕ АКТУАЛИЗИРА ти може да надскочиш ЛИМИТА СИ ДВА, ТРИ и ПОВЕЧЕ ПЪТИ БЕЗ ПРОБЛЕМ, преди ДА ТИ СПРАТ ТЕЛЕФОНА. Вече имат ОПРАВДАНИЕ.

3. Тези ЛИМИТИ са ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ГОЛЯМА ДАЛАВЕРА и ИЗМАМА, не очаквайте скоро време някой да се занимае с тях, медиите са подкупни, също и Комисията за защита на потребителите. Занимават се само с НЕЩА, които не ЗАПЛАШВАТ основната част от ИНТЕРЕСИТЕ на ОПЕРАТОРИТЕ и обикновено са ЕДИНИЧНИ СЛУЧАИ. С толкова ГОЛЯМА ИЗМАМА, няма да се захванат - дори на ВСИЧКИ да им е ясно, че примерно, ако имаше РЕАЛЕН ПРОБЛЕМ със ЗАБАВЯНЕТО НА АКТУАЛИЗАЦИЯТА НА ИНФОРМАЦИЯ - Предплатените карти НЯМАШЕ ДА МОГАТ ДА ИЗПОЛЗВАТ РОУМИНГ УСЛУГА. Нали, разбирате, че ако имаш предплатена карта и ЕДИН ДЕН ЗАБАВЯНЕ НА ИНФОРМАЦИЯТА, докато се АКТУАЛИЗИРА СМЕТКАТА - лесно може да надхвърлиш лимита си от 15 лева и да го направиш 15 000 лева, без никой после да може да ти изисква да връщаш сумата. Но те нямат такъв проблем - сметката СЕ ИЗЧИСЛЯВА ЗА СТОТНИ ОТ СЕКУНДАТА и ако я надвишиш ВЕДНАГА ЩЕ ТИ СПРАТ КАРТАТА. Докато с НЕПРЕДПЛАТЕНИТЕ си измислят някакво ФИКТИВНО ЗАБАВЯНЕ и така ТЕ МАМЯТ НА ПОРАЗИЯ. Както казах тези \"ЛИМИТИ\" са ТВЪРДЕ ГОЛЯМ ЗАЛЪК за АДВОКАТИ, ЗАЩИТНИ ОРГАНИЗАЦИИ и ЖУРНАЛИСТИ.

Съвета ми е: НЕ РАЗЧИТАЙТЕ НА ФИКТИВНИТЕ \"ЛИМИТИ\" и НА АКТУАЛНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА СМЕТКАТА СИ В МОМЕНТА -ТРЯБВА ДА СЕ ПАЗИТЕ САМИ!
« Последна редакция: Март 31, 2012, 02:23:24 pm от EnchevEG »

cvetelina velcheva

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
VIVACOM
« Отговор #29 -: Май 14, 2012, 01:13:49 pm »
Аз искам само да предолжа, да бъде съкратен всеки един \"ценен кадър\" от отдел \"Връзка с клиенти\" и да не бъде разрешавано на тези хорица при никакви условия в близките 50 години минимум, да имат какъвто и да било контакт с клиенти в която и да е сфера. Ако тези хора работеха на 112, статистиката за самоубийства щеше да достигне рекордни нива.

След като изселят тия елементарни частици, да наемат един наистина добър специалист по организационно поведение, който да намери, подготви и въведе в тази материя съвсем нова група необременени студентчета с добро възпитание.

Предпочитам, когато ми съдират кожата, да го правят учтиво!