Автор Тема: Новия - стар доставчик Blizoo  (Прочетена 13082 пъти)

boriteli

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Новия - стар доставчик Blizoo
« Отговор #30 -: Март 31, 2011, 09:32:10 am »
Искам да си промена абонаментния пакет за цифрова телевизия от dtv130 на dtv80. Учудването ми беше огромно като ми казаха, че е невъзможно. Може само от по-малък към по-голям абонаментен пакет. Ще пиша жалба до КРС и Комисията за защита на потребителите.

M.H.Ganeva

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Новия - стар доставчик Blizoo
« Отговор #31 -: Март 31, 2011, 11:00:45 am »
Трябваше да влязя във форума преди да сключа договор с близу.Много съм разочарована:интернета е бавен- особенно вечер,телевизията ужасна:изчезват канали,а често няма телевизия  въобще, ако решиш да се свържеш по телефона с техен офис ,просто няма такъв,с една дума - фантом(((:

bloucester

  • Гост
Новия - стар доставчик Blizoo
« Отговор #32 -: Март 31, 2011, 11:43:22 am »
Честно казано, тяхна телевизия отдавна не ползвам, но ми се наложи отново да сключа договор за интернет - и когато има проблем, а това е поне 1-2 пъти на месец, националният телефон винаги работи и се свързвам без проблем на цената на един градски разговор :), проблемът е само колко време им трябва да задействат регионалните офиси да пратят техници... Използвам ЛАН интернет. Вие?

rondo11

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Новия - стар доставчик Blizoo
« Отговор #33 -: Април 03, 2011, 03:28:56 pm »
Близуу е въздух под налягане - не знаеш кога ще улучиш въздух и кога налягане. Дано скоро да подобрят услугите си с оглед добруването на абонатите им.
А за интернета няма голяма причина за безпокойство, защото услугите не са гарантирани и са споделени т.е. получаваш това, което ти предоставят и си траеш, ако не си доволен се махаш и отиваш другаде(ако имаш алтернатива).
Напрактика качествените доставчици на интернет достъп в България се броят на пръсти. Компании като Близу,БТК,Мтел,Глобул в най-добрия случай може да се каже, че предоставят някакво средно качество, клонящо към посредственото.  ЗАТОВА Е ТОЛКОВА ВАЖНО КОГАТО НЕ СИ ДОВОЛЕН ОТ НЯКОЙ ДОСТАВЧИК НА УСЛУГИ ДА СЕ МАХНЕШ И ДА НАМЕРИШ ДРУГ, КОЙТО ДА ТЕ УДОВЛЕТВОРЯВА. ПО ТОЗИ НАЧИН НЕ САМО, ЧЕ ТИ СИ ДОВОЛЕН, НО И ПАРИТЕ ТИ ОТИВАТ В НЕЩО СМИСЛЕНО, ПРИ НЯКОЙ КОЙТО ГО Е ГРИЖА ЗА КЛИЕНТИТЕ И ЗА ТОВА КАКВА УСЛУГА ПРЕДОСТАВЯ, А НЕ ПРИ НЯКОЙ, КОЙТО САМО ГЛЕДА ПЕЧАЛБАТА.

ioso

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Новия - стар доставчик Blizoo
« Отговор #34 -: Април 10, 2011, 01:54:38 am »
vesidi, пиши ми в скайп: ioso_pen4ov   и ще ти кажа как става работата - без да плащаш повече месечни такси, и как са се отказали много хора от БЛИЗУ в София (с текущи срочни договори), ако все още следиш този форум... Аз не влизам тук, така че най-вероятно няма повече да отговоря.

vesidi 05.03.2011
 
Интернета от Blizoo e УЖАСЕН. Особено вечер, събота и неделя една страница се отваря 10 минути. Да не говорим, че много често го няма. ЗаЩО НИКОЙ НЕ ВЗЕМА МЕРКИ СРЕЩУ ТАЗИ ФИРМА. Имам много оплакванияи писмени и на 070043700. Ефекта е никакъв. Как мога да анулирам договора с тях по тяхна вина? Коя е тази инстанция, която да сезирам за некачествената услуга, която плащам? Моля, ако някой знае нека да опише процедурата!
« Последна редакция: Април 10, 2011, 02:00:29 am от ioso »

dgena

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Новия - стар доставчик Blizoo
« Отговор #35 -: Април 18, 2011, 11:43:27 am »
Zdraveite na vsichki potrebiteli na blizoo.Otvrate na sam ot postoqnnite laji ot tazi firma.Imam namerenie da gi sagq za nekachestvenite yslygi,koito me prinyjdavat da plashtam.Ne jelaqt da mi prekratqt dogovora,vapreki che yslygite im sa pod vsqkakva kritika.No shte sa mi neobhodimi svideteli,koito sashto sa nedobolni ot yslygite im.Neka im pokajem 4e ne sme ovce.Blagodarq vi.Koito iska neka da se prisaedini.

mipopov

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 56
    • Профил
Новия - стар доставчик Blizoo
« Отговор #36 -: Април 18, 2011, 12:28:38 pm »
А мислиш ли, че някой ще те вземе на сериозно с това писане?

bloucester

  • Гост
Новия - стар доставчик Blizoo
« Отговор #37 -: Април 18, 2011, 01:04:39 pm »
Да, наистина, за да имате успех, трябва да се аргументирате много добре с факти и дати.

mipopov

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 56
    • Профил
Новия - стар доставчик Blizoo
« Отговор #38 -: Април 18, 2011, 01:34:05 pm »
Дори и да се аргументира, пак няма да я вземат на сериозно с тази шльокавица и с този правопис...

gogodif

  • Новак
  • *
  • Публикации: 11
    • Профил
Новия - стар доставчик Blizoo
« Отговор #39 -: Април 18, 2011, 04:05:53 pm »
Не би трябвало  да се публикуват мнения написани на език различен от българския,т.е. на\"шльокавица\".Аз въобще не ги чета.От хора,пишещи на \"шльокавица\" не би могло да се очаква правопис,близък до такъв на средно интелигентен човек.Аз също бях клиент на Кейбълтел/бившия Близу/.И тъй като на практика не получавах услугата \"интернет\",за която плащах,след няколко оплаквания по имейла,и след отговор,че ще направят поредната проверка и ще ми отговорят до един месец,просто им написах,че \"поради неизпълнение на договора от страна на доставчика на услугата,считам същия за прекратен\".Никой не ме е търсил вече две години,а аз се прехвърлих на компания с коренно различно отношение към клиентите си.
« Последна редакция: Април 18, 2011, 04:08:50 pm от gogodif »

Borislav Dimitrov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Новия - стар доставчик Blizoo
« Отговор #40 -: Май 04, 2011, 04:57:26 pm »
От самото подписване на договора имам непрекъснати проблеми с Blizoo:
1)   проблеми с интернета, които не оправиха дълго време след като подадох сигнала. Изпращаха ми телефонни техници за този проблем, които разбира се не можеха да го оправят и така до многократни посещения в офисите им;
2)   начисляване на разговори на телефонната ми сметка при условие, че телефонът в този период дори не е бил свързан към модема (стои в шкафа, т.като не го ползвам) ;
3)   наложи се да си изключа изходящите разговори и да се откажа от услуга, за която плащам, за да няма повече злоупотреби. Поради некомпетентност обаче тяхната служителка не ми каза, че трябва да подам писмено искане за спиране на изходящите повиквания като ме увери, че ги е спряла, но злоупотребата продължи и следващите два месеца;
4)   след 3 месеца ходене по мъките ми върнаха парите. Бях се примирил, но спря интернетът. Оправиха го след 4-5 посещения на различни техни офиси, 12 дни след подаване на първия сигнал, нарушавайки чл. 16.2, и чл. 16.11 от Общите им условия. Подадох нова жалба с искане да ми върнат парите за периода, в който не ми доставяха услугата като отново поисках да прекратя договора си;
5)   не ми отговориха на въпроса за интернета, но обясняват доста подробно, че нямам никакви права да се откажа без да си платя неустойки (независимо от това колко лоша услуга предлагат) ;
6)   когато имам проблем, се налага да обикалям офисите им докато намеря служител, който да знае как да входира жалба, да изключи изходящите повиквания или да подаде сигнал за прекъснал интернет. Служителите им и особено тези в Халите са изключително некомпетентни и недоброжелателни (като научих при плащане на сметката си там за начислените ми 9 лв. за телефон, поисках разбира се разпечатка да ми пуснат, а те ми казаха да си ги видя в къщи...).
7)   нарушиха още едно свое задължение като на първата ми жалба отговориха 45 дни след подаването й, а не до 30;
Всичко това ми причинява неудобства и ме оставя крайно недоволен от \"услугите\", които \"доставят\" и с нетърпение чакам момента да се махна от тези НАГЛИ МОШЕНИЦИ. Надявам се моят опит с тях да послужи като обица на ухото за тези, чудещи се кой оператор да изберат.

Никола Анастасов

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Новия - стар доставчик Blizoo
« Отговор #41 -: Май 27, 2011, 05:47:09 pm »
Аз за малко да повярвам на новите реклами за blizoo, но като разбрах, че са Евроком и Кейбъл тел, бързо размислих. Бил съм им клиент преди и обслужването е под всякаква критика. И не е само това. Тези скорости, които обещават не могат да се достигнат с модемите, които използват. А пък след обединяването на двете компании нивото е паднало още повече. Ясно е какви съкращения на разходите започват да правят и на кое се отразява най-вече.

Мила Войнова

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Новия - стар доставчик Blizoo
« Отговор #42 -: Май 28, 2011, 05:45:06 pm »
Звънях на blizoo цял ден и няма кой да вдигне! Нета се беше скапал и никакъв отговор, а после сигурно ще си платя цялата сметка! Не случайно дават приемника за цифровата ТВ без заплащане - зарибяват! Не знаех, че са бившите Евроком и Кейбъл... В центъра на София живея и се хванах на рекламите без да питам някой да ме посъветва.  Казаха ми за какво да гледам щом ми изтече договора - оптичен подземен кабел до блока задължително и нормално сервизно обслужване. Проблемът на нас българите е, че гледаме само цената, а не мислим и не питаме за поддръжката и за техническите параметри на мрежите ТВ или Интернет, които ползваме! \"Ум царува, ум робува, ум патки пасе\"!

gogodif

  • Новак
  • *
  • Публикации: 11
    • Профил
Новия - стар доставчик Blizoo
« Отговор #43 -: Май 30, 2011, 09:25:04 am »
Съжалявам за всички гневни настоящи клиенти на Близу.Но,от груга страна колкото повече чета такива мнения се чувствам  по-радостен,че отдавна успях да се отърва от тях.По логиката на пазарната икономика,би трябвало постепенно пазарът да ги постави на полагащото им се място.

Григор Манев

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Новия - стар доставчик Blizoo
« Отговор #44 -: Юни 01, 2011, 06:18:47 pm »
Приказката ми е за Близу.

Преди месец прехвърлиха сигнала (каквото и да значи това) на аналоговата ТВ. Резултатът беше, че всички канали се разместили, нямало е звук и родителите ми (на около 70 годишна възраст) останаха без телевизия 5 дни. Не бях в София (където живеят, а и аз). Обадих се на познатия телефон и ми казаха, че могат да изпратят техник след 4 дни. Разбира се отказах. Помолих един приятел от квартала да отиде да им настрои телевизора криво-ляво. До тук се оправих някак си. Попитах поддръжката защо не са предупредили и получих отговор да съм погледнел в сайта, в касите за плащане или канала \"Близу\". Първо родителите ми не разбират от компютри (не са длъжни). Второ плащам по ел. път и не стъпвам в каса. Трето не мога да гледам всеки ден канала \'Близу\" и да чакам каква изненадка ще има там. Можеше вместо парите за 5мин. реклама на \"Близу\" по някой канал, да се отпечатат брошури с предупреждение или обаждане на всеки абонат - това разбирам за коректно отношение и желание за запазване на клиенти, които плащат редовно (около 55лв за два договора).

Примирих се. НО. Предишния петък се обажда жена ми (бях пак извън София) и казва, че нещо е станало с цифровата ТВ. Разбира се по тел. не можах да и помогна. Като се прибрах се оказа, че \"Близу\" \"update\"-нала софтуера на цифровия приемник. Отново без предупреждение. Отново последваха нецензурни думи. Пак обаждане в \'Близу\" (лошото е, че си го изкарвам на някоя нещастна служителка). Оправиха се нещата. След 1 ден сигналът и на аналогова и на цифрова се скапа. Пак обаждане. След 24ч сигнала беше ОК. Браво!

А сега за новия софтуер. Не разбирам защо на всеки нормален телевизор каналите се превключват напред/назад с ЕДНО натискане на копче на дистанционно, а от \"Близу\" са решили, че трябва да са ДВЕ натискания: първо стрелка нагоре/надолу, после ОК. Ама то ДВЕ да бяха само... На някои канали долу в дясно срещу \"ОК\" се появява \"ИЗБОР\" . На други се появява \"ЗАПАЗИ\" - т.е. това предаване да се включи автоматично щом му дойде времето. И тук вече няма смяна на канал. Или поне за сега не съм разбрал как, ако не избера директно номера на канала. В сайта на \"Близу\" не можах да намеря Ръководство за потребителя за новия софтуер.
EPG го няма никакво. Или ако го има е след половин, един час и то на половината канали. С една дума идва много бавно.