Автор Тема: Новия - стар доставчик Blizoo  (Прочетена 13368 пъти)

Григор Манев

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Новия - стар доставчик Blizoo
« Отговор #45 -: Юни 01, 2011, 06:19:17 pm »
....Продължение

При всичките ми обаждания този месец (около 10) ми се обясняваше, че всичко е за мое добро - по-добро качество и т.н. На въпроса пак ли ще платя толкова този месец: \"Оооо да\" :-) Да не говорим, че при всяко обаждане чакам по около 4-5мин да се освободи оператор.

Това беше накратко. За повече нямам време. То и това, което изразходвах, не заслужават. Но го написах за настоящите и бъдещи клиенти на \"Близу\".

Добре, че нямам срочен договор с тях (още ми е от Естнет, а тогава нямаше срочни). Няма да им дължа нищо. Вече се обадих на друг доставчик.

Ако се бяха потрудили да се извинят поне (не говоря за пари) може би щях да остана при тях. Ще ми липсват 2-3 канала, но....

Nikolai Dimitrov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Новия - стар доставчик Blizoo
« Отговор #46 -: Юни 03, 2011, 05:13:48 pm »
Здравейте на всички!Фирмата не спазва никакви правила и норми за коректно обслужване на клиенти!
Напротив служителите са некомпетентни!Предлаганите услуги са с ниско качество,неотговарящи на никакъв стандарт!Опитват се да налагат преподписване на договора!Нещо закоето мобилните оператори платиха  цена!Прекратявайте договорите с тях, ако имате възможност!
или си търсете правата по други начини!Аз така направих!

Мила Войнова

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Новия - стар доставчик Blizoo
« Отговор #47 -: Юни 07, 2011, 04:40:16 pm »
Аз правата ще си намеря като се абонирам при друг доставчик и като гледа да нямат нищо общо с Близуу! Посъветваха ме - НЕТ 1 - с оптичен кабел до сградата били, и реагирали бързо на запитвания. Видях им сайта и не ми изглеждат на от новопоявилите се зарибяващи.  При НЕТ 1 съотношението цената отговаряла на качество и на преносната им мрежа. Писна ми да се местя непрестанно при различни доставчици - дано тези ги бива, както казват.

Венци Донков

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Новия - стар доставчик Blizoo
« Отговор #48 -: Юни 14, 2011, 10:38:47 am »
Добре и правиш - сменяй ги! Проблем е само договорът. За това е хубаво човек първо да се информира от близки. Нета е  още едно от местата, където за час-два човек може да получи представа за  това кой какво качество на услугите предлага. НЕТ1 са добро решение. Аз съм на тях от доста време - Интернет и ТВ /пакет/. Скоростта на нета е достатъчно бъза, поне за мойте нужди - филми свялям за отрицателно време. С ТВ до момента нямам проблем с картината, а и не ми е прекъсвала. Знам, че прокарват оптичен кабел до самата сграда и за това качеството на изображение е високо. Виж само дали покриват и твоя квартал.

Магдалина Енчева

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Новия - стар доставчик Blizoo
« Отговор #49 -: Септември 16, 2011, 03:13:00 pm »
Пазарджик - същата история
Отказах се от тях преди една година, нямах нерви и време да се занимавам. Също бях абонат от 90-ге години и бях свидетел как си прехвърлят абонатите, и някои само събираха такси без никакви инвестиции и подобрения. Но когато се обединиха като  Близу - беше нетърпимо. Общуваш с тел.централа  ... както е описано по-горе.

В офиса бях към друг доставчик, който пък наскоро се обедини с Булсатком - сега и там кол-център, онзи ден никой не отговаряше и се принудих да отида до един от офисите, а те не могат да вземат решения ...  Всички се централизират, ограждат ...възможно  по-далеч от потребителите ....

Мила Войнова

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Новия - стар доставчик Blizoo
« Отговор #50 -: Септември 28, 2011, 04:48:10 pm »
Включвам се да отбележа, че все пак има и доставчици, които си вършат добре работата! Откакто подписах с НЕТ 1 нямам проблеми, а и взех промоция, която ми излезе на сметка - wi-fi рутера и приемника за цифровата ги дават безплатни и парите 35 лв си заслужават. Нямам повече пробелеми с нета - този сега е 45 Mbps и свалям каквото си поискам за отрицателно време. Другото хубаво е, че касата им е до офиса ми в Мола на Цариградско и не губя време. Близу незнам как съществуват още? Явно хората не четат и не разпитват!

димитър Nikolov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Новия - стар доставчик Blizoo
« Отговор #51 -: Октомври 11, 2011, 11:29:58 am »
Моля,дайте адрес на който да се запиша за общи действия срещу измамниците Blizoo.  e-mail:dimnik@abv.bg

Чик Чирик

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Новия - стар доставчик Blizoo
« Отговор #52 -: Октомври 14, 2011, 10:37:28 pm »
Направо умрам от ужас като чета за подвизите на горките клиенти заради безчинствата на долнопробните отрепки, които завземат пазара на нет и тв, заради това, че малките фирми нямат пари за маркетинг и реклама и така мошениците, пардон - чуждите \"инвеститори\" могат да си грабят на воля колкото си искат.
Обаче монетата си има и друга страна - защо хората толкова лековерно подписват срочни договори? Накарай ги да ти дадат 1 месец пробен период и тогава решавай. За интернет трябва всички да знаят, че по-добра и качествена услуга от тази на малките квартални фирми няма да намерите никъде, просто защото се борят за всеки клиент, докато на големите играчи абсолютно не им дреме, още повече когато са те вързали с договор. Помня преди години в един офис на Вивател ме навиваха да взема техен интернет с \"великата\" скорост от 10 кб:))) за бг и 6 кб:))) за чужди сайтове. Аз им казах, че офертата им е срамна за 21 век и по-скоро ще ме накарат да си махна дори и дом.телефон...Аз получавам 30 кб (гарантирани около 18-20) от една фирма с бартер - вземам нет безплатно, само покривам сметките за ток на кутията им и имам директен кабел до мазето ми.
И аз съм абонат на Близу, но някъде от 12-13 години, стоя си на кабелна тв (почти не гледам иначе) и НИКОГА не съм плащал сметки! Просто съм късметлия с един приятел, който е техник към друга фирма и ме връзва винаги когато все пак от Кейбъл,Ест,София кабел или както им бяха всичките имена се усетят и ме изключат. Нищо друго не могат да ми направят, а както разбирам, толкова не са в час, че дори не знаят за кабела, който си седи непокътнат на покрива вече 5 години...Нямам никакви скрупули, че съм гледал ТВ на аванта, защото същите тия \"оператори\" за 20 години изпотрошиха покрива с антените си, за което се е налагало ремонт, платен от живущите! Естествено, никой не е плащал никакъв наем на за етажна собственост. Когато едната страна краде, другата също краде и така, докато не се стигне до някаква нормална форма на отношения. За тия години съм спестил толкова пари, че никога няма да могат да ме ощетят. Ако се наложи, ще плащам, но разбира се на друг оператор, не на тия измекяри.
Пожелавам успех на всички ощетени клиенти, гледайте да ги излъжете по някакъв начин. Ако дължите сметки, те имат давност, може би при сключване на договор използвайте някой, който живее в чужбина чрез пълномощно, той самият няма начин да пострада. Колкото повече жалби до КРС и КЗП толкова по-добре, особено в година на избори!
Моят поздрав към близу - Правете като вятъра!

NIkol Hari

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Новия - стар доставчик Blizoo
« Отговор #53 -: Февруари 29, 2012, 05:41:15 pm »
Здравейте! И аз съм от подписалите срочен договор с Близу :( Остават ми още 4 месеца и съм го прекъснала временно, но след това трябва пак да го подновя или да платя неустойка, ако се откажа от услугите им. Ужасно съм недоволна- интернета забива, случва се с часове да няма, многократни обаждания и чакане да ме свържат с оператор. Писах жалби, молби да се откажа от тях, заради лошото качество, но ми отговарят, че няма основание да прекратим договора и трябва да си го плащам. Можели да ми предложат по- висока скорост за по- висока цена !!!! А гаранция- никаква........Прекъснах временно услугата ( имам право на 6 месеца), защото се местим в друг град за постоянно, а тук не поддържат този промоционален пакет на който съм аз и пак искат нов 18 месечен договор, иначе трябва да си плащам. Кажете, има ли начин да се откажа- да мина на безсрочен, преди изтичане на този договор и после да го прекъсна? Имам 3 жалби и молби за прекратяване- отговор- ала бала- Не става. Иначе трябва да платя 120 лв за нищо.