Автор Тема: Новия - стар доставчик Blizoo  (Прочетена 13229 пъти)

rpancheva

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Новия - стар доставчик Blizoo
« -: Май 31, 2010, 10:47:24 pm »
Новорекламиращата се фирма Blizoo е приемник на Кейбълтел и Евроком. Аз съм абонат на Кейбълтел още от времето, когато бяха Ест нет или нещо подобно. От март тази година тройната услуга ТВ + телефон + интернет често беше непълна  - ту няма телефон, ту интернет, а някой път и ТВ. След устно оплакване в един от офисите и след няколко сигнали по телефона в периода 29.04. - 15.05. 2010г., накрая подадох писмена жалба. До днес 31.05.2010г. интернет и телефон идват на принципа \"сега има - сега нема\". Всичките ми обаждания до любезния Близу, който е анонимен но за да е по-близо до потребителите се обръща на \"ти\", са от GSM-телефон или друг стационарен телефон. Всеки път някой ме разпитва за проблема, записва някъде, извинява се за неудобството и ми казва, че до 72 часа ще ми обърнат внимание. И така един месец. Утре 1.06. сигурно интернета и телефона ще бъдат автоматично изключени, защото няма да платя още един месец, при положение,че съм платила за м. май, но не съм ползвала услугата. В офисите ми казват, че мога да получа по-добър - цифров сигнал, но ако подпиша нов едногодишен договор. Ами ако положението е същото, какво става с неустойките по договора? Може би да им платя една година напред, пък ще видим дали ще получа някаква услуга!!! НЕ ВЯРВАЙТЕ НА БЛИЗУ!!!

gal

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Новия - стар доставчик Blizoo
« Отговор #1 -: Юни 19, 2010, 11:56:09 am »
Аз сам абонат на Ероком кабел Карлово.Имам договорза кабел и интернет,но интернет не ми прекарват ве4е 3 месеца.Какво да правя като в офиса ни много лъжат?И броя на каналите не е това което казаха,изтриха се с пловдивските си колеги,4е не били наясно.Как може да се плюят едни -други и да не вършат никаква работа.

Alexander97

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Новия - стар доставчик Blizoo
« Отговор #2 -: Юни 19, 2010, 05:39:11 pm »
Да, ужасни са.  Също съм им абонат от годините на Естнет
От един месец се прехвърлих на цифровия пакет на Кейбълтел/до тогава бях на Трипъл плей/ -  нета прекъсва, тези с които говоря по телефона ме чуват на пресекулки или не ме чуват. От многократните ми оплаквания резултата беше, че дойде техник и ми каза да се прехвърля към Евроком!!!  Нали са една компания - да, ама не. Ходих, прехвърлих се.
 Сега съм на HD пакета и забелязах,че не могат да синхронизират часовника на HD програмите си - не, проблема не е в телевизора ми, както ме посъветва девойката от call центъра им. Не съм във възторг от нета, след 5-та минута разговор пак се влошава качеството на разговора.
Това е положението с Blizoo, а инак цената е добра - 60лв на месец!

bikerider_

  • Новак
  • *
  • Публикации: 20
    • Профил
Новия - стар доставчик Blizoo
« Отговор #3 -: Юни 26, 2010, 03:39:38 pm »
BLizoo са скапаната ест нет, която непрекъснато си върти каналите както си иска. Не пуска никакви читави немски телевизии, защото едно време ги КРАДЕШЕ и немците като разбраха им врътнаха кранчето. Пускат ми 100 вида тъпи български кабеларки, излъчващи по цял ден от едно мижаво студио или софт порното - чалга канали през деня(мислех, че СЕМ-ката забраняват порното през деня), вместо да пуснат качествени канали от Европа и Щатите.

DANZEL

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Новия - стар доставчик Blizoo
« Отговор #4 -: Август 03, 2010, 03:43:42 pm »
БЛИЗУУ е плод на масирана рекламна кампания. Услугата им е пълна ПОВЪРНЯ! И преди беше, сега е ... Облсужването им е 2 пъти по зле от това на БТК. По 2 дни не можеш да се свържеш с отдела им за обслужване на клиенти.  Ползвам тойна услуга.. и докато ми изтече договора ще съжалявам ужасно че зарязах НЕТ1, които за същите пари ми предоставяха отлична услуга!

bloucester

  • Гост
Новия - стар доставчик Blizoo
« Отговор #5 -: Август 03, 2010, 05:56:38 pm »
В интерес на истината, ползвах кейбълтел интернет (близу) в град Стара Загора. 30 мегабита български интернет (и 15 чужд, доколкото може) + кабелна телевизия за 32,90. Бях сравнително доволен от качеството.
« Последна редакция: Август 14, 2010, 04:51:01 pm от bloucester »

azpakaz

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Новия - стар доставчик Blizoo
« Отговор #6 -: Август 03, 2010, 11:09:39 pm »
Тези станаха особено нагли. Абонат съм от 12 години. Преди около година ми спряха част от програмите и ги прехвърлиха в цифровия пакет. Мислих няколко месеца и си пуснах цифровия пакет. Естествено таксата ми скочи от 25 на 30 лв. Преди месец дойде едно хлапе и започна да ме натиска за интернет. Обеща 1 година безплатно и един месец без такса. И аз взех че му повярвах. И наистина не ми поискаха такса един месец и си гледах всички програми както преди. Интернета така и не го всключих защото ползвам друг и проучвах рутери с 2 WAN порта. И както всичко вървеше както е обещано ми спря цифровата телевизия в 3:00 през нощта. Цял ден ги изчаках да си я оправят после започнах да звъня. На скайпа никой не ми отговори. След няколко проби се свързах по телефона. Накараха ме да рестартирам устройството и те ръчно ми активираха картата. Вярно тръгна цифровата телевизия, но ми бяха изчезнали част от програмите. Пак след няколко опита се свързах по телефона. Обясних им ситуацията. Оказва се, че хлапето тотално ме е излъгало. Заместили са ми пълния пакет с итернет от 10Mb. След размяна на реплики, че на мен не ми трябва глупавия им интернет и не съм го ползвам и си искам пълния пакет програми ми отговориха да съм се жалвал до 5 дни след подписването на договора. И така мошениците ме оставиха да повярвам един месец, че всико което са обещали е ОК и после ме резнаха. Предложиха ми да дам още 5 лв на месец и да си ги включа. След това изнудване заплаших ги да се обадя в Комисията за защита на потребителите, но нагло ми затвориха телефона. В момента проучвам пазара и се разкарвам от тях. Няма да им платя и нека ме гонят да си прибират парите. Има и друг начин да им платя 2 вноски и да прекратя договора. Не ми е до 60 лв, но се чудя как най-много да ги накажа.

Terziev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Новия - стар доставчик Blizoo
« Отговор #7 -: Август 14, 2010, 01:10:14 pm »
Абонати сме на евроком, а после кейбълтел от доста години. Преди около месец и половина получихме предложение да се прехвърлим към Близу троен пакет на неустоимата оферта от 26 лева на месец. Е как да устои човек ? Е всичко беше хубаво точно 10 дни. Цифровата телевизия изведнъж спря. Помислихме си че е нещо временно, но след като три дни нямахме телевизия не издържахме и отидохме на място в клиентския офис от там ни увериха, че ще изпратят екип. Чакахме няколко дни, а от екипа ни вест, ни кост. Отново посетихме близкият офис и от там отново ни увериха, че ще пратят екип, като даже учтиво ни уведомиха, че можем да си подадем молба, за да ни се приспаднат дните в, които сме били без цифрова. Екип отново нямаше. Днес на четиринадесетият ден не издържах и се обадих на телефоните за поддръжка. Първият път учтиво обясних какъв е проблема и след 10 минутен разговор, относно марката на цифровото устройство и т.н., отново много учтиво ми обясниха, че до 30 минути най-много час ще имам цифрова. Предполагам че никой няма да учудя, като ви кажа, че след изтичането на това време цифровата не тръгна. Верен на себе си реших да се обадя още веднъж, все пак аз съм потребител, моите права се \"защитават\". Както винаги операторите бяха изключително учтиви, накараха ме да направя един куп настройки, пренастройки, изключвания, включвания, претърсвания, проверки и каквото там още можете да се сетите. Съответно цифровата телевизия не тръгна. Говорейки с учтивата госпожа на фона на нейният глас се чуваха още няколко гласа, вероятно нейни колеги, който коментираха същите проблеми - липса на телевизия, интернет или телефон с други недеволни клиенти. Каква \"изненада\" проблема не беше само при мен. Невероятно учтивият оператор ми съобщи, че ще ни запише за посещение. Е как човек да не е щастлив, вече за трети път ме записваха за посещение. Накрая ми прикипя и възпитано попитах кога мога да очаквам екипа. Отговориха ми, че не е възможно да ми дадат нито час, нито точен ден. Е тук направо откачих, но успях да запазя самообладание. Около десет минути учтиво им обяснавах, че моите права, като потребител са \"защитени\" и че с действията си те ги нарушават. Обясних им най-възпитано, че не е нормално в 21 век да нямам цифрова телевизия 14 дни, споменах им, че ще подам сигнал пред Комисията за защита на потребителя, но от другата страна на слушалката в продължение на 5 минути се чуваше гузно мълчание, нямаше кой и думичка да ми каже, помислих си явно не успях да трогна възпитаният оператор или по-скоро това си беше чисто ежедневие за нея. Сами си правете изводите. Оператора продължи да мълчи, попитах възможно ли е да ми отговори колко дни трябва да изчакам, за да имам цифрова телевизия и отново получих много ясен и точен отговор: \"Не знам\". След това си разменихме баналните учтивости, необходими за приключването на един телефонен разоговор.
Забравих да добавя, че според двамата оператори с който говорих, след като имам аналогова телевизия, това че нямам цифрова очевидно не е голям проблем. Това че плащам за цифрова, а получавам аналогова явно е маловажно.
Обръщам се към всички хора, който са били достатъчно умни и далновидни да потърсят някаква информация относно новата толкова широко рекламирана телевизия близу.
Скъпи потребители,
не бързайте да избирате Близу, като доставчик на цифрова телевизия, интерент и телефон нещата не са толкова розови, колкото ги изкарват.
А всички останали, който вече сме имали глупостта да се присъединим или преподпишем договорите си, поради липсата на друга алтернатива дупе да ни яко.
« Последна редакция: Август 14, 2010, 01:25:41 pm от Terziev »

bloucester

  • Гост
Новия - стар доставчик Blizoo
« Отговор #8 -: Август 14, 2010, 04:49:09 pm »
Аз бях абонат на Близу в Стара Загора - на Кейбълтел по-точно. В един момент имаше промоция за цифрова телевизия към обикновената кабелна +5 лв на месец за цифровата, без допълнителни договори. Реших се да пробвам (да не говорим, че точно тогава от Диема решиха да прехвърлят английското първенство по Нова Спорт, който разбира се беше в цифровия пакет на Кейбълтел). Та, отидох, взех си устройство, платих си пет лв и се прибрах доволен вкъщи да го инсталирам. Свързах го, пъхам картата, няма грам картина. Купих си нов кабел (предполагам, знаете, че има няколко варианта за свързване - скарт, ргб мисля и т.н.) Пак нищо. Хубаво, звъня им. Обясниха ми как да направя всичко - точно както го направих. Ок, пак няма. Трябвало съм да изчакам 30 минути - аз им звъня след час чакане и надяване. Пак нищо. Щели да изпратят техници. На мен ми прикипя.

Отидох на другия ден в офиса, от който бях взел оборудването, върнах го, казах им, че са си вкарали голям автогол и си прекратих и договора за кабелна телевизия. Оттогава съм на Булсатком.

Техниците дойдоха след три дни в интерес на истината. Обясних им, че вече не са ми необходими услугите им, защото не съм техен абонат и те останаха искрено учудени. Все пак единият се изпусна, че цялата партида карти за цифрова телевизия били дефектни и няколко дни обикаляли да ги заменят на късметлиите...
« Последна редакция: Август 14, 2010, 04:51:32 pm от bloucester »

Ivan_Hristov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Новия - стар доставчик Blizoo
« Отговор #9 -: Август 20, 2010, 02:00:29 pm »
Аз имах сходен проблем с \"Blizoo\".
На 14. юни се обадих да съобщя, че имам проблем с цифровата - всички канали ми бяха забранени, а беше платена даже с месец напред. Казаха, че на следващия ден щели да ме посетят техници. Не се случи. Звънях още два пъти и пак същото. Подадох жалба на 19. юни.
След усилено чакане пак нямаше резултат. Звънях през ден, никой не отговаряше на телефона им. Само гласова поща. Оставях съобщения, нямах отговор.

След като се поосвободих, вече чак на 10. АВГУСТ (забележете!) реших да се занимая с глупавата им фирма. Отидох в офиса им в НДК и след учудване от страна на служителката им, разбрах, че на следващия ден щели да дойдат и да видят за повредата. На следващия ден наистина дойде техник, разръчка всички връзки из апартамента, излезе навън да види кутията и всичко беше оправено за 15 минути. А аз чаках над месец и половина!

След настоятелно упорство от моя страна разбрах, че въобще нямам отговор на жалбата от юни месец. Била загубена!...
След още по-настоятелно упорство ми приспаднаха таксата за цифровата за два месеца.

Твърде непрофесионално отношение!
Ще ги сменям!

Nikkol

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Новия - стар доставчик Blizoo
« Отговор #10 -: Декември 10, 2010, 06:33:19 pm »
Ако искате да ви правят на маймуна вземете си Blizoo

Подписах контракт с blizoo преди около 3 месеца.  От тогава съм подал над 10 оплаквания по телефона, интернет и офиса им в Халите.  Интернета които ми доставиха не работи от началото и дори и техниците които иджаха не можаха да го оправят тъй като повредата е в шахтите.
blizoo router тествано с 3 компютъра

Сега Blizoo  ме заплашват да ме съдят тъй като не могат да оправят услугата си !
За последните 2 месеца не сум плащал сметката защото нямам сервис

По тел ми казаха да подам жалба а в офиса ми казаха че не мога (имам снимки с жалбата и служителката)

Kristian_3333

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Новия - стар доставчик Blizoo
« Отговор #11 -: Декември 18, 2010, 08:26:15 pm »
И отново е събота вечер, и отново download-вам със невероятната скорост от 15kb/s както всеки петък, събота и неделя. Преди бях на Оптиспринт Плевен, за 4 години интернета ми е спирал веднъж за 40 минути, страхотна услуга, високо качество. Сега, за да спестим малко пари решихме да сменим на близоо за някакви въшливи 5лв по малко. Ах колко съжелявам. Хора, ако се нуждаете от стабилен интернет на които можете да разчитате, търсете други вариянти,но само не Близоо. Просто е ужасяваща картинката.
« Последна редакция: Декември 18, 2010, 08:31:31 pm от Kristian_3333 »

kotkata

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Новия - стар доставчик Blizoo
« Отговор #12 -: Януари 03, 2011, 11:01:51 am »
ako iskate neshtata da se opravqt davaite dryjno da gi dadem na komisiqta za zashtita na potrebitelite !!!!

mipopov

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 56
    • Профил
Новия - стар доставчик Blizoo
« Отговор #13 -: Януари 03, 2011, 05:10:27 pm »

petkova2208

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Здравейте,не знам дали точно тук е мястото където мога да задам въпроса си,ако съм сбъркала,моля модератора да премести темата.Проблемът е следния:
През октомври 2009 г.сключих договор с тогавашната фирма Кебъл Тел/сега Близооо/ за доставка на интернет и цифрова телевизия.На следващия месец обаче ненадейно ми се наложи да се преместя в друг град,в който тяхната услуга все още не беше разработена и я имаше само в отделни квартали.Аз отидох в офиса на Кейбъл Тел,обясних каква е ситуацията.Върнах цифровия приемник и останалите неща и ми издадоха приемо-предавателен протокол,който удостоверява,че всички техни неща съм ги върнала.Служителят обясни,че в случай като моя,договорът се прекъсва и не се дължат неустойки.Написах една молба за прекратяване,подписах се.Стиснахме си ръцете и си тръгнах.Тази седмица ми звънна жена от София от фирма за събиране на вземания,която ме уведоми,че дължа на Кейбъл Тел 300 лв неустойка.Отидох в офис на Кейбъл Тел/Близоо/ и попитах какъв е проблема.Беше ми обяснено,че трябва да отида в централния офис.Те там имали архиви и явно някой не си е свършил работата и не ми е закрил договора в тяхната система.Отидох в централния офис и нелюбезна служителка ми каза,че нищо не мога да направя и задължението ми няма да бъде закрито.Посъветва ме да разговарям с мениджъра след 2 дни,когато щял да дойде в офиса.Въпросът ми е какво мога аз да направя в тази ситуация?Приемо-предавателният протокол ще свърши ли някаква работа?Защо след като съм имала задължения ми звънят чак година и нещо след това?Ако някой отговори и ми даде съвет,ще съм много благодарна!