Автор Тема: Проблеми с телефон-GSM  (Прочетена 2097 пъти)

vshiderova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Проблеми с телефон-GSM
« -: Юни 02, 2010, 08:17:45 am »
През април месец ми изтичаше договорът с Глобул и след като получих няколко обаждания че трябва да си го подновя и имам право като лоялен клиент по програма \"Заедно\"на телефон с отстъпка аз го направих-преподписах договорът и си взех телефон.И започна ходене по мъките-зареждам телефона сутринта и без изобщо да говоря или да го ползвам за нещо друго батерията му падаше до вечерта.Отидох до магазина на глобул и им казах,при което казаха че ще го пратят на сервиз и го пратиха.След един месец ми го върнаха ,на протокола от сервиза пишеше,че е ъпдейтван софтуера на телефона,след няколко дни телефона показа същият проблем и аз пак отидох до въпросният магазин.Там пак ми казаха че ще го пратят на сервиз и го взеха при което ги попитах колко пъти трябва да го пращат и ако и следващият път не работи кво ще правим?Отговорът беше че ще го оправят.Ами то тоя телефон откакто съм го взела повече е бил на сервиз отколкото у мен.Какво да правя имам ли право да поискам да ми го сменят с нов?

fanchul

  • Новак
  • *
  • Публикации: 42
    • Профил
Проблеми с телефон-GSM
« Отговор #1 -: Юни 02, 2010, 10:19:48 am »
Обикновено тези телефони, които ги предлагат \"безплатно\" или на много ниска цена са с техническа повреда още при производството.  
Имате право да ви бъде заменен с нов, ако не изпълнят срока от един месец и задържат телефона повече време или ако не могат да отстранят повредата. Но за съжаление няма точно определен брой пъти, в които телефонът ви може да бъде пращан на ремонт. Логично е че след като още първия път не са го оправили, значи повредата не може да бъде отстранена и би трябвало да ви го заменят. Но явно във вашият случай ще ви въртят повечко време, туко виж се откажете въобще от телефона.
Успех =)

vshiderova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Проблеми с телефон-GSM
« Отговор #2 -: Юни 02, 2010, 11:08:28 am »
Благодаря ама честно казано на човек му писва,все пак си платил за нещо и искаш да го ползваш,но уви не е така!

hf_Jimmy

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Проблеми с телефон-GSM
« Отговор #3 -: Юни 02, 2010, 10:42:33 pm »
Имах абсолютно същия проблем с благоевградския Глобул. Купих си чисто нова (за тогава) Nokia E65 (без да е на промоция и без договор). Имаше проблеми със софтуера. Пращах го 3 пъти на ремонт за по месец. На въпросите ми, защо като е ремонтиран на 3-тия ден ми прави същия проблем - те отговаряха, че не знаят - ще го пратят отново. Обясних им, че няма логика, явно е, че няма ефект. Попитах "не мога ли да ми замените апарата, при положение че сте ми дали дефектен?!" Отговориха ми, че ще го пратят за подновяване. След месец си го взех, огледах го още в офиса (беше с найлони даже) и забелязах една драскотина, която лично аз бях направил преди да им го дам за подмяна. Показах им го, попитах "Значи сега телефона е подменен с нов, така ли?" Те отговориха "Да!" Аз (леко нервиран): "Като е подменен с нов, каква е тая драскотина?!?!?" Отговорът им беше, че сменяват всички части вътре в телефона. Е виж вътре не го бях одраскал... Ясно е че беше лъжа, ама няма как да ги опровергая? Говорих с управителя, поисках да се оплача на най-висшата им инстанция. Отговорът беше, че само с управителката на магазина мога да говоря. Тя ми обясни, че не зависело от тях и други подобни бози. Предложи ми да пусна жалба. Реших че дори и да напиша жалба, аз трябва да я връча пак на същия човек, с други думи бях резервиран и не мислех че ще има въобще някакъв ефект. В същия момент влезе един познат в магазина, поне успях на малко по-висок глас (достатъчно че да ме чуят и другите в магазина), как съм купил най-скъпия и най-високия клас телефон в магазина, а се оказва дефектен, какво ли може да се очаква от другите модели тогава и как не ми го ремонтират. Ама голям праз в крайна сметка, капка в морето :). Яд ме беше, че след като споделих с познати, обясниха ми къде е агенцията за защита в Благоевград, така не ми остана свободно време в нормално време да отида, да поискам помощ в нормално време през работните дни. (а като се е случвало да имам пък все забравях. не че са били много пъти де..). Покрай рекламата по ТВ-то, която видях от активните потребители и информация, която посъбрах, май се оказва, че все пак нищо не мога да направя в конкретния случай, освен да си прежаля парите (който не си чете предварително общите условия, така ще е). То вече гаранцията ми свърши, ама все пак ми се струва, че единствения изход ще е ако имат определен брой  ремонтни дейности, след което да ти върнат парите. Въпроса ми е - има ли такива правила? Или ще си го "ремонтират" докато се откажа или докато му сърши гаранцията? Интересното беше, че им предложих да си доплатя и да си купя 2 други модела. Казаха че е не е възможно..

kestel

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Проблеми с телефон-GSM
« Отговор #4 -: Юни 03, 2010, 07:09:40 pm »
господа...отказвайте се от тези измамници...и аз горя вече 10г и сега съм абонат на МТЕЛ.

geri.78

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Проблеми с телефон-GSM
« Отговор #5 -: Юни 04, 2010, 10:24:22 am »
Аз също имам проблем с германос.Купих си най новия модел Samsung g810 имаше го само в едим от магазините им ,струваше близо 1000лв. имаше абсолютно всички екстри все пак за тази цена.Но уви телефона излезе дефектен ,когато го зареждаш не доставя достатъчно ток, явно конекторите им са дефектни ходи осем пъти на ремонт но не искат да го подменят ,тестваха го  и казаха че няма проблем батерията държи ,държи ама не трябва да провиш снимки, нито клипове ,нито в интернет да влезеш през него за да може да те издържи поне един ден за говорене и то около един час разговори я има я няма час.Госпожата от София го тества и каза че всичко е наред лично тя го тествала говорила три дена по три часа с него тоест девет часа разговории тогава паднала батерията ,много чудно щото по принцип до дават до пет часа разговори как така тя е говорила девет не е ясно.Пуснах си жалба в закрила на потребителите но без успех.Ако някой може да ме посъветва как да се справя с праблема ще му бъда много благодарен че вече гаранцията на телефона е към своя край и накрая трябва да прежаля едни 1000лв. все едно съм ги хвърлила на боклука доста не е неприятно.Благодаря предварително.

kikirina

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Проблеми с телефон-GSM
« Отговор #6 -: Юни 04, 2010, 12:21:51 pm »
Аз имам проблем с М-тел.Купих си телефон нокиа 6700ц и на първия месец започна да ми дава дефект.Занесох го в сервиза на М-тел във Варна и те ми казаха да се обадя след 2 дни да проверя дали е готов.Оказа се че са го пратили на по-високо ниво за ремонт.Така минаха близо 2 седмици и ми се обадиха да ми кажат че телефона ми е готов.Отидох да си го взема и ми казаха 4е ми е сменен още на следваштия ден ми даде дефект.Това означава ли че ще ме разкарват още година и 11 месеца докато ми изтече гарнцията.Няма ли труга алтернатива за да нямам повече проблем със телефона.Трябва ли да се стига до съд.