Автор Тема: Матраци DORMEO по интернет лъжа и измама.  (Прочетена 43968 пъти)

balk

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Цял месец само лъжи, че матрака пътува ,първата седмица от САЩ ,а третата от Италия.Получих матрак с размери коренно различни от поръчаните.Обаждам се за грешката.Казаха ми, че ще пратят куриер да го вземе но 10 дни няма никой.Пак звъня .В средата на другата седмица ще вземат този матрак и ще ми докарат моя.Седмицата изтича, пак звъня.Отговор в средата на следващата седмица да чакам.Няма да споменавам за разговори от рода -ама вие сигорни ли сте ,че не сте поръчали такива размери-сигорно в момента го няма на склад -в момента не мога да ви кажа кога-защо не звъните на отдел пласмент ето ви номера и т.н.От години поръчвам по интернет така получих  холна секция, спалня,диван и други по дребни неща но такова чудо не беше ми се случвало.За мен тия са мошенници и крадци.Ето и адреса на тия простаци--Студио Модерна,бул.Евлоги Георгиев№40 тел.0359 291956.Сайта на Дормео може да си го намерите сами но не ви съветвам.Аз продължавам да си чакам матрака но вече си мисля, че ще си остана с този дето е явно някакъв оборотен и го разхождат в страната. Съветвам потребителите да не се захващат с тези идоти.

balk

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Матраци DORMEO по интернет лъжа и измама.
« Отговор #1 -: Юни 25, 2010, 09:02:56 pm »
25 юни петък, аз още си чакам матрака.А миналия петък те ми се обадиха да го чакам в сряда. Тази фирма си е чиста проба измама.Бягайте по далече от нея.

vladimir tomov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Матраци DORMEO по интернет лъжа и измама.
« Отговор #2 -: Август 03, 2010, 07:44:35 am »
xxxx
« Последна редакция: Август 28, 2010, 02:23:54 am от vladimir tomov »

bloucester

  • Гост
Матраци DORMEO по интернет лъжа и измама.
« Отговор #3 -: Август 03, 2010, 10:59:25 am »
Мислех да си поръчам матрак Дормео, но когато прочетох мнението на владимир томов, ми станаха ясни две неща: 1-во във фирмата работят некадърници като него и затова не могат да си изпълняват поръчките и 2-ро отношението на некадърниците към клиентите, които им плащат заплатите, е презрително.

Човекът си е поръчал матрак, дали сте му срок и не сте го изпълнили. Какво повече може да се каже - непрофесионализъм, идиотизъм и т.н. Аз казвам ли ви, че ще ви платя по-нататък, защото сега имам да плащам на много хора и трябва да изчакате?

0880

  • Новак
  • *
  • Публикации: 15
    • Профил
Матраци DORMEO по интернет лъжа и измама.
« Отговор #4 -: Август 03, 2010, 03:06:00 pm »
\" vladimir tomov\"
1во. - С писането си показваш, че си доста уграничен в изучаването на БЪЛГАРСКИЯ език и не са ти стигнали годините в училище за да го научиш и да започнеш да пишеш на него. Нищо лично.
Просто се научи да уважаваш БЪЛГАРСКИЯ език.

2ро. Аз също съм правил поръчки по интернет (за съжаление не от Вашата фирма) и винаги са се бавели в доставката. Би трябвало да се плащат неустойки за забавена доставка, която е платена на 100% , което си е съвсем в правото на купувача. Също така неустойки трябва да се изплаштат и за  грешна доставка (сбъркан размер, цвят, модел).
Ето тук ще Ви дам един пример :
Дошъл съм от Белгия с парите си за да ги вложа в някой магазин за мебели и да си обзаведа домът.
Но преди да дойда съм си взел билет за отиване и връшане на които е указана дата час на заминаване.
Отивам в магазин с голямо име в обзавеждането на мебели, харесвам си мебели купувам ги на 100% без лизинги сумата е над 900 лв.
След това ми ги доставят в къши започвам да ги разопаковам и какво да видя вътре.
Сцепени плотове, липсващи части -аксесоари.
Правя веднага рекламация от магазина учтиво ми казват, че ще подменят частите с нови.
Но тъй като има доста липсващи части от аксесоарите на които има опис а  няма опис на плотовете по размери с което аз не съм сигурен че са на лице всичките аз искам нова стока да ми се достави.
Доставя ми се нова стока с уговорката във магазина с управителя, че този път ще бъде проверена обстойно и няма да има дефекти.
Прави ми се втора доставка на рекламираната стока и при отварянето на кашон намирам пак сцепени два плота.
Пак правя рекламация за да ми се достави нова стока без дефекти.
Но в тази седмица в която чакам  трета доставка аз трябва да съм отпатувал за Белгия.
Е питам, кои трябва да плати на клиента за загубеното време, за изгорелия самолетен билет за връщане.
Срамота е за две седмици двама човека от магазина да не могат да проверят 12 кашона.

3то. Щом имете заявка на един матрак трябва първо да доставите него. А тези с 40 - 50 броя ще чакат.
По този начин си създавате коректно име, което ще доведе  до още и още клиенти на дребно.
А фирмите съм сигурен, че ги вземат на консигнация и след продажба превеждат парите.
Но от клиентите на дребно парите Ви влизат директно в джоба.
Некадърни служители във веригите магазини в България има колкото искате.
А заради тях страда и фирмата с безброй рекламации, които не се установяват преди да се изпрати стоката към купувача.

жоро

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Матраци DORMEO по интернет лъжа и измама.
« Отговор #5 -: Август 03, 2010, 03:53:10 pm »
Владимир Томов,
Скъпи ми Влади,
Досега имах добро мнение за Дормео, но след писмото ти НИКОГА НЯМА ДА СИ КУПЯ МАТРАК ОТ ВАС. И да аз мога да си позволя доста скъпи матраци, доходите ми са доста над средните / и да - абсолютно верно е/, но просто писмото ти показва, че в СТУДИО МОДЕРНА работят цъврули и селяни, които мислят, че клиента им е длъжен за нещо.
Не, моето момче, в грешка си. За нищо не съм ти длъжен селянче. Напротив, ти си ми длъжен, както и на останалите коментиращи тук възмутени от твоето писмо, че сме решили да си харчим парите в тъпата фирма, в която работиш, а не на друго място.

Разбира се, че стават грешки, но ГРЕШКАТА е ВАША , ясно  ли е, моето момче? Ясен ли съм ? И когато е Ваша грешката, си подвиваш опашката, под НАСРАНИЯ ГЪЗ, извиняваш се, навеждаш главата и МЪЛЧИШ. Ясен ли съм, моето момче? А не да ми се правиш на отворен по форумите... КОЙ СИ ТИ, ЧЕ ЩЕ ОБИЖДАШ ЖЕНАТА, КАКВО ТЕ ИНТЕРЕСУВА ДАЛИ Е В ЦИКЪЛ ИЛИ НЕ, ПЕДЕРАСТЧЕ МАЗНО ?!
Бъди благодарен, че не сте случили на мене нещастник такъв...щото ако на мойта жена го пишеш това, като се прибереш довечера вкъщи, някой ще те чака пред блока.

Аз съм финансов директор в голяма фирма, ако бях обаче в СТУДИО МОДЕРНА - само зяради ей тоя постинг - дисциплинарно уволнение.
Познавам доста хора, на всички ще кажа за СТУДИО МОДЕРНА !!!

vladimir tomov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Матраци DORMEO по интернет лъжа и измама.
« Отговор #6 -: Август 05, 2010, 01:43:28 am »
xxx
« Последна редакция: Август 28, 2010, 02:24:33 am от vladimir tomov »

0880

  • Новак
  • *
  • Публикации: 15
    • Профил
Матраци DORMEO по интернет лъжа и измама.
« Отговор #7 -: Август 11, 2010, 11:19:01 pm »
# vladimir tomov
Този Ви отговор вече би придобил  добро впечатление в активните потребители.
Продължавайте само така !!

red_gendo

  • Новак
  • *
  • Публикации: 15
    • Профил
Матраци DORMEO по интернет лъжа и измама.
« Отговор #8 -: Август 16, 2010, 07:57:37 pm »
Случайно попаднах тук, търсейки инфо за матраците Дормео, Тед ,Нани и Лео. Искаше ми се да ги сравня някак си. Мога да кажа, е Дормео отпадат моментално, в моята класация от прочетеното тук. По нелепи коментри не съм чувал. По жалко от това здраве му кажи. Не видях и следа от разкайване - ПО СКОРО ПОДИГРАВКА, опит за извинение и дата в която да се спази поръчката - не, напротив, служителя им нагло обижда клиета. Възмутен съм много. Ако си ой служител веднага ама веднага си заминавш, венага разбираш ли, ако ще и на ръководен пост да си. Защо от студио Модерна те държат още незам. бойкот на матраците Дормео, не искам да мина и аз по този път, ЩОМ ОТ СТУДИО МОДЕРНА ПОЗВОЛЯВАТ ДА ИМАТ ТАКИВА СЛУЖИТЕЛИ И ДА СЕ ИЗКАЗВАТ ТАКА, ФИРМТА ЗА МЕН Е ВИНОВНА СЪЩО ТОЛКОВА, А И КЛИЕНТКАТА КАЗА, ЧЕ ПО ТЕЛЕФОНА СА Я МОТКАЛИ. Възмутително !!! ДОРМЕО АКО ЩЕДА Е ЗЛАТЕН - НЕ! ТИ- ВЛАДКО-ВЪН , СТУДО МОДЕРНА- ВИЕ СТЕ ПОЗОР!!
« Последна редакция: Август 16, 2010, 08:16:02 pm от red_gendo »

Ники

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Матраци DORMEO по интернет лъжа и измама.
« Отговор #9 -: Август 18, 2010, 08:54:43 pm »
1
« Последна редакция: Август 18, 2010, 09:15:16 pm от Ники »

eneya

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Матраци DORMEO по интернет лъжа и измама.
« Отговор #10 -: Септември 10, 2010, 08:59:54 pm »
Аз също си поръчах матрак \"Дормео\", подлъгана от летните намаления от 15 процента. Първо, обади ми се служител, че поръчката ми е приета, и ме информира колко ще струва. Каза цената намалена със съответните 15 процента, но не общо, а разбита за отделните предмети в поръчката. Направи ми впечатление, че крайната цена е по-различна от тази, която получих предварително от сайта. Попитах дали това е цената, която са ми изпратили с email, потвърждаващ получаването на поръчката, и той си призна, че е с 8 стотинки повече, но все пак това е много малко. Аз отговорих, че наистина е толкова малко, че е смешно заради 8 стотинки да създават впечатление за недобросъвестност у клиентите си - с което той се съгласи и каза, че ще си остане предишната цена.

След това продължихме да обсъждаме поръчката и той каза, че матракът ще дойде след един месец,защото заводът в Италия е в почивка през август. Изразих учудване, защото сайтът казва по въпроса, че доставката става в рамките на шест работни дни! подчертах, че при такова забавяне и заблуждаване с рекламата  е редно да има отстъпка за клиента и попитах колко ще бъде тя. Отговорът беше, че вече имам толкова и толкова лева отстъпка и пр. Ахаа, явно това не е промоция, а просто отстъпка за по-продължителното чакане, така ли? Защо тогава не го изразят по съответния начин на сайта? Защо не се спазват шестте дни? Когато поставих по този начин въпроса, ми се отговори, че трябва да провери, може да има някой останал на склад и да ми го донесат скоро. А, да, всъщност имало.

Попитах и как да върна матрака, ако не ме удовлетвори (защото има реклама, че до 30 дни мога да тествам матрака безплатно). Отговорът беше, че не знае, защото не е в този отдел, да се обадя на този и този телефон и да попитам.

Точно това и направих, попитах на съответния телефон. Там ме информираха, че не мога да върна матрака, ако съм го разопаковала и съм го използвала!

Това съвсем ме обърка, затова написах писмо до сайта им и настоях да ми съобщят начина на връщане. Отново телефонен разговор, с извинение, че е станала грешка. Да, мога да го върна, по куриер, за моя сметка (то и първия път пренасянето по куриера е за моя сметка всъщност). Помолих да ми изпратят и email, за да имам и свидетелство, ако в бъдеще някой от фирмата отново \"не знае\" или \"се обърка\".

Е, мейлът дойде. Но аз размишлявам по въпроса, струва ли си човек да има вземане-даване с такива хитреци на дребно? От една страна, продуктът вероятно е качествен, имам и познати, които ползват Дормео ортопедик и са много доволни (но аз купувам по-скъп модел, за който не знам как ще реагира гърбът ми). От друга страна, като разбрах как на три пъти се опитаха да ме измамят (а вероятно и успяват да измамят много други хора, които им се доверяват повече и не си търсят правата), направо ми се отщя да контактувам с тази фирма.

Дали пък няма да ме измамят и да ми донесат някой дефектирал, който е бил върнат от друг клиент, и да ме оставят после да се оправям, да си късам нервите, да доказвам на служителите, които \"не знаят\", \"не разбират\", \"не са информирани\" и пр.

Чудя се дали да не откажа поръчката и да напиша за всичко това на Централния офис (който може би е в Словения, а може би не.... кой знае и може да ми каже?).

Какво е вашето мнение по въпроса?

begemont

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Матраци DORMEO по интернет лъжа и измама.
« Отговор #11 -: Ноември 26, 2010, 05:31:32 pm »
Не купувайте матраци дормео - скъпи са и са неудибни. И въобще всичко от телешоп е  боклук!
Купих един матрак мемори, но слава Богу, успях да го върна. Възможно е!
« Последна редакция: Ноември 26, 2010, 05:34:29 pm от begemont »

begemont

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Матраци DORMEO по интернет лъжа и измама.
« Отговор #12 -: Ноември 26, 2010, 05:32:56 pm »
Купих един матрак мемори, но слава Богу, успях да го върна. Възможно е!

Jura1

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Матраци DORMEO по интернет лъжа и измама.
« Отговор #13 -: Декември 15, 2010, 08:24:19 am »
Не купувайте НИЩО от \"Студио модерна\"!
Аз поръчах матрак, подматрачна рамка и легло на 20 септември 2010.Срок доставка - 45 дни.Плащане - при доставката.Отстъпка - 10 %. Дотук добре. На 40-тия ден се обади любезната Биляна и ми каза, че срокът ще е 60 дни и аз не съм ги разбрала правилно.Поръчката дойде на 70-тия ден.Платих на куриера, който свали 3 кашона на тротоара.Разопаковах ги и се оказа, че има матрак, подматрачна рамка, но от леглото има само две части от 6. Моментално се обадих, но понеже беше в събота, ми обясниха, че ще ми се обадят по въпроса до 3 работни дни.На втория ден се обадиха, попитаха ме сигурна ли съм, че съм получила само толкова и, ако обичам да почакам ден-два.Разговорът се записва.Понеже бях опразнила спалнята, една седмица спах на пода, на скъпия си матрак.На втория ден се обадиха, извиниха се, и казаха, че колегата от склада е сгрешил.Получих още един кашон.Там се оказаха още две части, но и те не стигнаха.Обадих се пак, чаках да стане работен ден, обадиха ми се, но не стана ясно къде са двете летви, които трябва да държат подматрачната рамка.Може би в Словения?Сега пак чакам да ми се обадят, този път Ясен Александров, да уточним точно кои части липсват, защото те не могат точно да ме разберат.Пратиха ми e-mail с чертежи, за да посоча, но понеже не мога да отворя файла, предложих да отида на място.Никакъв отговор. Днес е 15 декември. Аз продължавам да спя на пода. Няма дори къде да се оплача!

anton

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Матраци DORMEO по интернет лъжа и измама.
« Отговор #14 -: Февруари 08, 2011, 02:15:15 pm »
Здравейте! Първо да кажа БЛАГОДАРЯ че има такъв сайт, в който що годе заинтересованите хора или опарилите се вече хора да публикуват информация лично впечатление за фирми...като Дормео, например :) На първо място искам да кажа, че аз не оспорвам качеството на продуктите Дормео, както мисля, че и почти всички потребители, изразили мнението си на тази страница. За съжаление, некоректното отношение на операторите ли и аз не знам как им се вика..не ми даде възможност да се уверя в качеството на предлаганите продукти. Възмутен съм как е възможно, фирма, предлагаща стоки на такива високи цени, да си позволява..да обслужва крайния клиент по този начин. Сякаш, че ми продават нещо за 5 лв.... Та значи, разглеждам сайта и си харесвам едни завивки от мериносова вълна на стойност около 300,00 лв. И решавам да се обадя да задам няколко въпроса. Вдига ми мъж, държи се културно, но се оказва че на част от въпросите и той няма отговор. И ме пита-дали ще поръчвам и дали може да ми се обади на следващия ден, така без ангажименти да ме пита какво съм решил.Казвам ДА и той посочва час в който ще ми се обади - 10.00 часа сутринта. Така..при мен обаче изникват други въпроси.И аз решавам да позвъня и да попитам.Звъня аз на следващия ден към 9 часа. Вдига ми една жена, издекламирва си там общите встъпителни думи и в момента в който аз трябва да отвърна с добър ден и да кажа за какво се обаждам, тя даже не ми дава тази възможност а продължава...да съм затворела телефона и да съм изчакала да ми се обадел колега им, там и било записано, че колега щял да ми се обади в 10.00 часа. Ама не да ми го каже учтиво и любезно а ми се кара едва ли не. Аз се подразних и и казах, да колегата ви каза, че ще се обади да му кажа какво съм решил-ще поръчвам или не, но аз имам няколко въпроса за продуктите ви. И тя пак-да съм затворела, и да съм чакала до 10.00 часа колегата въпросния да ми се обади. Аз я питам-добре вас не мога ли да питам, вие не можете ли да ми отговорите, все пак тези въпроси, какво общо имат с точно конкретен колега. Тя вече ядосана..повтаря пак старата песен. И аз казвам, ами добре, щом трябва ще изчакам. И затварям.Така..става 10.15...обаждане никакво от колегата. А аз звъня от работното си място..и не ми е удобно по кое да е време да говоря. Пак звъня.Вдига ми друга жена и със същия сопнат тон ми казва..Ама моля ви се, затворете телефона и изчакайте да ви се обади колегата...и без чао, без довиждане ми затвори телефона.Представете си как се ядосах.Как може-аз искам да си купя стока за сумати и пари..а те ще се държат с мен, като с ... И така.. в 10,40 телефона ми позвъня и се обади въпросния колега.Забележете само с каква точност работят операторите на Дормео..40 минути след казаното от самия него време....нямам думи просто. Държа се културно момчето.Но когато се опитах да кажа за отношението на операторките..той млъкна и не направи никакъв коментар. Попитах го-може ли да ми каже името си, че следващия път когато пискам нещо да питам-да търся точно него, защото..явно с никой друг нямам право да разговарям.Даде ми името си.И пак ме попита-ще поръчвам ли.Поиска да се обади към 14:30 за да му кажа окончателния си отговор. Така, когато се обади в уречения час..този пъут май даже с 10 минути по рано даже беше...аз говорех по мобилния си телефон. Когато приключих разговора, видях пропуснатото повикване и набрах пак Дормео.Вдигна пак друга жена и пак същата история..пак груба, пак ми казва да затворя телефона и да чакам колегата да ми се обади. Аз обаче...ядосан до немай къде,решавам тоя път да не си замълча. И казвам, така и така вижте какво,искам да говоря с г-н еди си кой(да не му цитирам името), обяснявам, че той ми е звънял, но съм говорел по телефона..тя продължава със същия неучтив тон да се репчи че колегата се хранел в момента и като се нахранел щял да се обади.Аз се ядосах и и казах да предаде на колегата си когато се нахрани, че сеотказваме от това да поръчаме каквото и да е нещо, поради некоректното отношение към мен, като клиент.Пожелах приятен дени за творих телефона. Сега си задавам въпроса..колко некоректно се държаха те още преди да съм направил поръчка..вместо да са любезни учтиви и така нататък, както си му е реда...а какво ли щеше да бъде, ако бях поръчал и имаше някакъв проблем или несъответствие или пък ако бях поискал да върна стоката...Думи нямам. Така че..стоките на Дормео, може и да са хубави като качество..не знам...но както каза един потребител по-горе..и златни да бяха..при такова отношение към крайния клиент....НЕ БЛАГОДАРЯ..да си ги държат! Аз искам да си поръчам завивки за 300 лв...те ще ми се държат по този начин.А УЖ разговорите се записвали. Ами като се записват-после няма ли някой който да ги прослушва и да слага глоби при некоректно обслужване??? Хубав ден на всички от мен! P.S. Е...намерих си търсените завивки от мериносова вълна..и си ги поръчах, но не от Дормео,,,а от фирма, която цени крайния потребител и го уважава като клиент!