Автор Тема: Служителите на Български Пощи си позволяват да отварят и повреждат съдържанието на пратки! докога?!  (Прочетена 1486 пъти)

maya_nik

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Здравейте,
бих искала да помоля за съвет за решаване на следния проблем :
Отваряне, тарашене и повреждане на съдържанието на пратки пристигащи извън България. За пореден път вчера ми се случи да получа пратка, която беше отваряна, а част от съдържанието и беше унищожено! Това не се случва за първи път и единственото ми обяснение, е че тези безобразия се вършат от служителите на Български пощи, а не от държавите изпращач, тъй като всеки път пратките са били от различни държави.
Случаят е следния:
На 21.06.2010г. получихме известие в пощенската кутия за малък пакет на името на брат ми. Той отиде да го вземе от пощата, където се оказва, че то не е за него, а за мен. Поради тази причина е задължен да плати 0.30ст за това, че взимал пратка на друго лице...за първи път чувам за такава такса, опитах се да намеря къде точно е отразено това в страницата на Български пощи, но не успях. Ако някой знае за такъв регламент, моля да ми посочи текста от правилника, където се намира. Да не говорим, че дори да има такова нещо, те са объркали името на получателя в известието и той не е длъжен да плаща за нещо, за което няма вина. Ако името беше моето щях аз отида да си го получа. За съжаление, той не обърна внимание на съдъжанието и външния вид на пакета. Донесе ми го и видях, че беше отварян и вместо да бъде грижливо подлепен отново, беше лепнато едно парченце тиксо, колкото да го придържа, иначе зееше полутворен.(вижда се на снимката) Няма начин да е пратен от подателя в това състояние! От съдържанието вътре не липсваше нищо, явно не е било по вкуса на служителите...но 2 картички бяха зелепени една за друга и дори на пара не можах да ги отлепя. Не се чете нищо от тях, като тръгна да ги отлепям за късат. Не са мокрени, тъй като по пакета нямаше белези от повреждане. Само картичките вътре са залепени силно една за друга и дори на водна пара не се отлепят....говорих с подателя и той ме увери, че не ги е пуснал в такъв вид.
Въпроса ми е следния: къде да се оплача и какво да направя за да се спре това безумение? Започвам да си мисля, че това е добре отработена схема на служителите на Български пощи, тъй като поради тяхното уж \'\'объркване\'\' на получателя в известието, и получаването на пратката от друг човек, ще излязат с оправданието, че другия човек, в случая брат ми е свършил тия безобразия. Гледах за рекламации на страницата на Български пощи, но пише, че рекламации се правят принципно от подателя, в редки случаи и с неговото съгласие и от получателя, но в бланката която е предоставена искат номер на пратка, а на пратката не пише нищо, нито на известието. Има само датата на която е изведена, т.е. пилучена тук в България, моя адрес и адреса на подателя....В условията за рекламация, изрично пише, че ако не са попълнени всички полета, няма да бъде разгледана.
Моля за съвет, какво да предприема, за да не се повтарят повече тези извращения!

maya_nik

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Ето и снимка на повреденото съдържание - пак казвам, че на самата опаковка на пратката и няма нищо...а съдържанието вътре мистериозно е повредено...