Автор Тема: Как се процедира, когато  (Прочетена 458 пъти)

aida77

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Как се процедира, когато
« -: Февруари 17, 2007, 08:16:14 pm »
закупена стока с 2 -годишна гаранция не я приемат, защото производителят вече не произвеждал резервни части за нея? Става въпрос за фотоапарат от 400 лв с марката BENQ и единствения проблем е, че конектора между зарядното и фотоапарата /незнам защо са гонаправили така/ не работи. Рекламация ми беше отказана и държаха фотопарата 2 мес във фирмата доставчик без никакво решение.

biox

  • Новак
  • *
  • Публикации: 8
    • Профил
Как се процедира, когато
« Отговор #1 -: Февруари 18, 2007, 04:25:08 pm »
Имах подобен проблем с монитор за компютър купен от D&G.Повреди се за няколко месеца и въпреки 3 годишната му гаранция , ми казаха че моделът е спрян от производство и от там и гаранцията за него отпадала.След месеци спорове го прежалих.Това беше през доста по-мрачните за потребителя 90 години на миналия век.Сега се надявам да не е така.

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Как се процедира, когато
« Отговор #2 -: Февруари 18, 2007, 05:10:19 pm »
Това, че моделът е спрян от производство незначи, че гаранцията е отпаднала. Аз поне незнам текст в закона, който да го казва.

PEBALS

  • Новак
  • *
  • Публикации: 10
    • Профил
Как се процедира, когато
« Отговор #3 -: Юли 12, 2007, 11:47:15 pm »
Аида по принцип този конектор не влиза в гаранцинно обслужване!Тази част от апарата по принцип се счита че е развалена по твоя вина.....неправилна експлатация!Да си говорим в прав текст...става въпрос за пари..плащаш за си тази част и имаш апарат!

maminka1

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Как се процедира, когато
« Отговор #4 -: Декември 07, 2007, 08:06:20 pm »
mtel ne priznavat garancia na mp3 player koiato davat kato podarak pri zakupuvane na loop karta.kakvi sa ni pravata i kam koi da se obarnem?