Автор Тема: Боилер Дипломат с електронен блок и отказ за подмяна  (Прочетена 2610 пъти)

marry bg

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Имаме закупен боилер Дипломат с електронен блок /със сензорно управление/ преди 2 год. През този период се е развалял многократно.
Прегорели кабели, поне 3-4 пъти подменян целия електронен нлок, релета, 2-3 пъти нагревател и тн. Имаме над 15 посещения на сервизния техник.
И всеки път отказват да го подменят с нов защото повредата можело да се отремонтира. И така вече 2г, имаме си бойлер с постоянно закрепен към него и техник в къщи :) И все без топла вода. По бойлера не остана несменен елемент и то по няколко пъти.
Какво мога да направя като ни отказват подмяна?

pslabakov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Ако даден уред дефектира повече от три пъти, т.е. е носен на гаранционен ремонт може да се замени за нов или да се потърси въстановяване на цената му ....
т.е. Не би трябвало да ви отказват подмяна .. Ако все пак ви отказват такава сигнализирайте на комисията за защитата на потребителите

fishev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 31
    • Профил
pslabakov Би ли посочил точката от закона за повече от три ремонта и замяна с нова стока
« Последна редакция: Юли 14, 2010, 02:47:40 pm от fishev »

red_gendo

  • Новак
  • *
  • Публикации: 15
    • Профил
Боилер Дипломат с електронен блок и отказ за подмяна
« Отговор #3 -: Август 21, 2010, 03:21:04 pm »
такава точка няма, но можеш да действа съгласно чл.113 ал.4 и чл.114 ал.1 - напиши им еднжалба до прокуратураа диретно и стой и гледай ;)

Чл. 113. (1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
(2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.
(3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
(4) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.
Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:
1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;
2. намаляване на цената.
(2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.
(3) Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.

tea

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Боилер Дипломат с електронен блок и отказ за подмяна
« Отговор #4 -: Септември 21, 2010, 03:13:57 pm »
Nai-skapanite boileri,smenix dva v ramkite na edna godina.Serviznoto obslygvane e leko kazano ygasno,samo deto texnika koito doide ne nabi diadomi koito e na 86godini.I v dvata slycheia problemite na boileraite biaxa edni i sushti.Protkoxa ot dolnata strana,napravo padna dunoto.Tovane nevlizalo v garanciata i ne gi interesyvalo kude shte pyskame oplakvane.I taka poviarvaite mi ne si kypyvaite diplomat,NIKOGA.

Кремена Стефанова

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Боилер Дипломат с електронен блок и отказ за подмяна
« Отговор #5 -: Септември 22, 2010, 10:49:18 pm »
Мили хора, грешите, това са бойлерите на Елдом Инвест - гр. Варна!!!! Днес ходих в магазин на Tehnopolis и ми казаха, че Diplomat вече имат италиански производители, от 2 седмици, тъй като марката веднага приключила търговски отношения с Елдом Инвест, защото произвеждали китайски нагреватели и некачествена партида като цяло. Така че, пазете се не от Diplomat,  а от стария им завод-производител.
Дано да съм Ви била полезна:)

Toni Dimitrov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Боилер Дипломат с електронен блок и отказ за подмяна
« Отговор #6 -: Ноември 01, 2010, 10:37:49 am »
Кременче, Кременче - много са те излъгали в Технополис. 1. Елдом прекратиха работата си с Дипломат заради нечовешката стиснатост на Дипломат - цена на бойлер от Елдом към Дипломат 128 лв, цена на бойлер Дипломат към клиент 208 лв. - Смятайте 2. Нагревателите са производство на Елдом - не са китайски 3. Дипломат в ще започнат да продават италиански бойлери не по рано от 6 месеца от днешна дата заради големите количества на много стари и овехтяли бойлери в складовете си. Така че истината е съвсем друга от това което говорят - успехи ти пожелавам!!!

Pramatarova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Боилер Дипломат с електронен блок и отказ за подмяна
« Отговор #7 -: Ноември 04, 2010, 02:17:39 pm »
Иаз имам проблем с Дипломат.
След като ми се появи корозия по корпуса на бойлера ,а той е с 5 години пълна гаранция  викнах техник от сервиза и той ми заяви ,че причната е в това че душа ми бил близо и го обливал с вода,което  първо не вярно може дапръска но точно там няма ръжда и второ досега сме сменили 3 такива и нито един от тях не е имал такъв проблем а душа си е на същото място.
Мисля ,че това не е коректно  към клиентите дайте ми съвет какво да правя о ттук нататък.

Вечно съм Няващсе

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 82
    • Профил
Боилер Дипломат с електронен блок и отказ за подмяна
« Отговор #8 -: Ноември 04, 2010, 08:11:31 pm »
Нещо с терминологията има разминаване.
Корпусът на бойлера е невидим за хората - той представлява стоманен балон с фланец (устойчив на налягане - мин. 10 bar . . .) , от стомана черна поцинкована, стомана черна емайлирана или неръждаема стомана.

Това, което се вижда отвън, е някаква тънка ламарина, декоративно боядисана, с термометър вграден (вероятно), закриваща едно много важно нещо на бойлера - неговата топлоизолация.

Хайде направете справка - за кое е гаранцията, \"кое\" е ръждясало и напишете пак, за да знаем и ние !

Вечно съм Няващсе

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 82
    • Профил
Боилер Дипломат с електронен блок и отказ за подмяна
« Отговор #9 -: Ноември 04, 2010, 08:14:28 pm »
И не забравяйте - устройството на бойлера е подобно на атомна подводница. Ако сте виждали такава (или поне сте разглобявали) - еми същото е !

Има два корпуса: \"външен\" и \"здрав\" . . да обяснявам ли още ?

mamanadena

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Боилер Дипломат с електронен блок и отказ за подмяна
« Отговор #10 -: Ноември 06, 2010, 08:56:00 pm »
вие сигурнили сте ,че бойлерите дипломат са сигурни и като пиша неми казвайте, че имам грешка

ba6majstora

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Боилер Дипломат с електронен блок и отказ за подмяна
« Отговор #11 -: Ноември 15, 2010, 05:36:02 pm »
"Вечно съм Няващсе" ти много си се раминал с терминологията.
Корпус е това което е отвън!
Водосъдържателят е невидим отвън!
И кой те излъга, че издържат на 10 бара като на етикета и в инструкцията на бойлерите Дипломат пише: максимално работно налягане 6 бара.
Може в завода да ги пробват на по-голямо налягане, но не пробват всички, а така наречената "извадка".
Незнам какво ти е съмнителното в името, ама май съмнителен си ти.
« Последна редакция: Ноември 15, 2010, 05:36:43 pm от ba6majstora »