Автор Тема: Добре,какво да правя  (Прочетена 1323 пъти)

selennna

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Добре,какво да правя
« -: Август 04, 2010, 10:49:24 pm »
Проблема ми е следния : Видео-картата на компютъра ми беше на ремонт,един месец по-късно не беше  ремонтирана и ми обясниха че трябва да почакам до понеделник,до петък и така още един месец. Подадох жалба в комията за защита на потребителите и два дена по-късно от магазина ми се обадиха и ми казаха,че не могат да ми ремонтират картата и ще ми я заменят с по-нов модел ( понеже моята е стар модел и не могат да намерят такава) (сигурна съм , че между двете събития нямя нищо общо) . Е,днес отидох и взех другата карта . Понеже замествам колежката,която е в болница,8 дена ще работя без почивка и няма да мога да оттегля въпросната жалба(в която съм написала че ме размотават и не ми ремонтират видео-картата и че не съм получила касова бележка при покупката (което е вярно))Добре , сега какво мога да направя?

severfen

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 75
    • Профил
Добре,какво да правя
« Отговор #1 -: Август 05, 2010, 09:42:05 am »
Не прави нищо. Жалбата ти не е неуснователна. Имало е нарушение на правата ти и си се оплакала.

П.П. Според мен. От комисията са се обадили в магазина и това е задействало тяхната реакция. С бърза подмяна магазина може да избегне глобата. Като представи документ, че стоката е подменена.

red_gendo

  • Новак
  • *
  • Публикации: 15
    • Профил
Добре,какво да правя
« Отговор #2 -: Август 16, 2010, 09:06:02 pm »
ИМАШ ДАТА А ПРОТОКОЛА ЗА РЕМОНТ. ИМАШ ДАТА НА МОЛБАА. ИМАШ ДАТА НА ВЗЕТ НОВА КАРТА. 1 МЕСЕЦ РЕМНТ МИНАЛ ЛИ Е? НЕ Я ОТЛАГАЙ, НЕКА СИ ПОНЕСАТ ПОСЛЕДТВИЯТА

0880

  • Новак
  • *
  • Публикации: 15
    • Профил
Добре,какво да правя
« Отговор #3 -: Август 22, 2011, 02:55:48 pm »
Здравейте.
при мен скоро възникна следния казус в които намирам измама след кратко размишление.
Ето го и него.
Купих си LSD 32\'TV миналата година 2010 от голяма търговска верига.
От закупуването му съм го гледал само 3 месеца през другото време не съм си в къши на път съм. Доидох си Август месец 2011г. пуснах телевизора първия ден и работеше, вечерта го изключих от контакта (разклонител с 6 гнезда + светещ ключ) В този разклонител има включен и компютър и домашно кино.
На другия ден пускам телевизора и чувам за секунди слаб звук като мачкане на фолио.
И след това телевизора не тръгна. Помислих си да не е токов удар.
Но другите уреди им нямаше нищо.Дори и светещият ключ на разклонитела не е изгорял, което отхвърля тезата за токов удар. След многократно псуване и ядосване го закарах в магазина от които съм го закупил.
Там им го оставих да си го носят на сервиз. Минаха 2 седмици и ми се обадиха да отида да си го взема от магазина, защото е ремонтиран. Служитела в магазина гордо ми каза,че колегите от сервиза са му казали,че повредата е била токов удар. И сега ремонта го поема магазина но следващият път трябва да си го плащам аз (около 100 лв.). Така ето и моето размишлениe, до което стигнах след този случай.
След като ми се заявява,че повредата е токов удар и в гаранционната карта пише,че не се покрива. Защо магазина плаща първия път. И след като аз съм убеден на 100% че не е токов удар как да се докаже това от клиента в магазина? И при следващ проявен дефект в уреда (телевизора) когато не може да тръгне при потребителя в магазина може да ми кажат отново,че дефекта му е токов удар. Също съм сигурен,че има и устна уговорка  магазин <--> сервиз за да лъжат потребителите, че телевизора е повреден от токов удар. как да се докаже обратното когато не е така.?  При получаването на ремонтирания телевизор не ми беше даден изгорелия чип,елемент. Което не ме трогна толкова, защото може да се даде и такъв, които да не е сменен от самия телевизор а да е свален от друг.
Споделете Вашите мнения за да се предпазят и други потребители.