Автор Тема: БГ Сервиз в София предлагат всичко друго, но не и сервиз (обслужване)  (Прочетена 7317 пъти)

keti

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Проблемът ми е следния. Преди четири седмици занесох за поправка пасатор Браун в сервиза на ул. Вежен. Изрично ги помолих да придвижат ремонта възможно по-бързо, защото с пасатора готвя на бебето си. Те казаха, че по принцип срока на ремонт е две седмици. Костваше ми огромни усилия и средства да измислям алтернативни и съвсем не по-здравословни начини да изхранвам бебето си през това време, тъй като дори нямат опция за предлагане на уред за временно ползване, което само по себе си е абсурд. Когато на втората седмица отидох да разбера какво става те с не особена заинтересованост ми казаха, че пасатора щял да се подмени. Никой не благоволи да ме информира кога точно мога да се надявам да си получа новия уред и до настоящия момент съм в неведение. Както споменах няколко пъти уреда ми трябва час по-скоро. Междувременно помолих за съдействие и управителя и заместник управителя на Техномаркет в София Сити Център, които ме увериха, че щели да говорят с тях и да ми се обадят... резултата е НИКАКЪВ... Според мен и те би трябвало да са отговорни за този гаф, защото все пак те работят с некачествения сервиз. Оплаках се и на началника на сервизите и там постигнах същия зашеметяващ резултат. Най-лошото е, чувството на безпомощност и липсата на каквато и да било заинтересованост от проблема ми. Но докато позволяваме да ни се качват на главите така ще е... Бих искала да разбера къде и как мога официално да подам жалба.

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
Бяхте ли при търговеца за рекламация? Според Закона за защита на потребителите рекламациите се предявяват към търговеца, който е длъжен да ги заведе в регистър.

keti

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Да. Говорих с заместник управителя и управителя на Техномаркет, от където взех уреда, но както споменах и по-горе без особен ефект, но не знаех, че трябва да го завеждат в регистър. Утре ще отида пак и ще  бъда по-настоятелна... Вече се чудя ако им бях казала \"Не бързайте с поправката, защото уреда въобще не ми трябва\" дали нямаше да успеят да свършат работа за определените две седмици.
« Последна редакция: Февруари 19, 2007, 06:47:04 pm от keti »

ventyri

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
--------------------------------------------------------------------------------
 
Това е най- некомпетентния и измислен (фалш)серзиз,който съществува в гр.ЯМБОЛ.За един ремонт,понякога се налага да се чака( години),и няма гаранция отново.Не се доверявайте на собствениците да започнете работа,там са работили,почти целия град,освен ако искате да работите
без пари и само на обещания за по добро развитие.(това са циркове-развитието).Призовавам да не започва никой работа там,поради споменатите по горе причини.ИЗБЯГВАЙТЕ ДА СИ КУПУВАТЕ,УРЕДИ,ЧИЯТО ГАРАНЦИЯ Е БГ-СЕРВИЗ ЯМБОЛ

Daniel

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Разочарован съм от марката Браун и от отношението на служителите обслужващи гаранционната и негаранционната им техника.Преди месец и половина ни се развали ютията с марка Браун.Проблема беше в бутона възпроизвеждащ пара който отказа да работи .Съответно съпругата ми я занесе в техния гаранционен сервиз,консултантката отказала да вземе уреда поради факта че бутона бил консуматив и не подлежал на гаранция в разговора се намесил и техника който поправил консултантката и казал че няма проблеми с гаранцията.При задаването на въпроса от страна на съпругата ми кога можем да очакваме отстраняването на проблема са и предали че ако имаме късмет можем да си я получим изправна след около 10 работни дни.Този момент го чакаме вече месец и половина .Съвета ми към всички Потребители е да прескачат тази марка при евентуалната им покупка на техника..Марката може да е добра но всички фактори свързани с даден продукт рефлектират върху имиджа му.

gerbyak

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
\"БГсервиз\"Варна \"ремонтира\" моята готварска печка 7 месеца.След дълги преговори издадоха ми констативен протокол.Но в магазина не бяха наясно какво трябва да се направи.Оставих в магазина и печката,и гаранцията.Как да се борим за своите права,без да ни унижават?

vixar_1921

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
здравейте,искам да споделя с вас днес на какво станах свидетел в един столичен сервиз за ремонт на бяла техника това е г сервиз намиращ се в кв.Лозенец на ул.Вежен №25 ние от тях очакваме да ни отремонтират ел.уредите а те какво мислите че правят те се бият по междуси един пенсьонер от персонала наби една служителка от техните представяте ли си това е ужасно той можеше да и бъде баща аз съм възмотен ЗА БОГА ХОРА НЕ СИ НОСЕТЕ УРЕДИТЕ ТАМ В ТАЗИ КРИЗА НЕСТИГА,ЧЕ НЯМА ДА ВИ СВЪРШАТ НИЩО НО И БОЯ ЩЕ СИ ИЗЯДЕТЕ

Mitko

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 70
    • Профил
Сервиза е под всякаква критика. Моето наблюдение е, че това се дължи на ръководния персонал. Служителите се стараят да си вършат работата, но само с трици хляб не става. Абе няма ли фалити в тая държава?

vixar_1921

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
ДА И АЗ ИСКЕРНО СЕ НАДЯВАМ ДА ФАЛИРАТ ТО С ТОЗИ СКАПАН ПЕНСЬОНЕРСКИ ПЕРСОНАЛ ДРУГО НЕ ГИ ОЧАКВА ДАНО ДА Е ПО СКОРО НЕЗНАМ ИСТИНСКИЯ БАРОВЕЦ ДЕТО СЕДИ В ВАРНА КАКВО ДРЕМЕ И ПОВЕРЯВА БИЗНЕСА СИ НА ТАКИВА НЕКАДЪРНИЦИ

BGS

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Съжалявам,че толкова късно попаднах на този форум. За да изляза от анонимност ще заявя , че съм от собствениците на фирмата и на мен не ми е безразлично какво се пише. Първо - сервиз Ямбол не е наша собственост и търговската политика на тази фирма не е наша политика. Второ - качеството на нашата работа зависи освен от нашата квалификация, така и от качеството или по скоро произхода на уредите. Трето, негативното мнение относно физическата саморазправа в офис София е написано от наш бивш служител! Четвърто имате моето лично уверение за съдействие при проблеми с наши служители - Емайл адрес: office@bgs.bg. Моля за Вашето мнение-то е много важно за мен!

anon

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Да ви кажа и аз: 2 пъти звъних на линията за страната и двата пъти ме претупаха и се чудех вече дали да настоявам до припадък или да купувам нов уред на друга марка. Но намерих това, писах на мейла и в крайна сметка свършиха работа.
Не знам, била съм и аз на такъв тип работа, много е трудно да се поддържа нон стоп качеството. Деветима успяваш някак да оставиш доволни, на десетия - изключваш. Но все пак ми се ще на всички нива в тази фирма да разберат, че е отговорност да си изключителен представител.