Автор Тема: Гаранция - Мултирама  (Прочетена 3704 пъти)

papi92

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Гаранция - Мултирама
« -: Август 11, 2010, 09:39:29 pm »
Здравейте! Купих си безжична мишка от Мултирама и на втория месец адаптера й се скапа, върнах я на гаранцията и вече 2 седмици не са я поправили. Интересува ме какво е времето в което те са длъжни да отстранят проблема и кога мога да поискам нова стока. Защото това не е първият такъв случай с Мултирама?

bloucester

  • Гост
Гаранция - Мултирама
« Отговор #1 -: Август 11, 2010, 09:53:13 pm »
Принципно са 30 дни, но за консумативи не знам.

severfen

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 75
    • Профил
Гаранция - Мултирама
« Отговор #2 -: Август 12, 2010, 08:51:57 am »
1. Да... 30 дни е срока за отремонтирване на стоката.
2. Можеш да искаш подмяна с нова и сега, НО търговеца решава как да удволетвори рекламацията ти. Тоест ако тои реши, ще ти я смени. А кога търговеца ще е длъжен да ти я смени с нова, няма регламентирано такова задължение на търговеца в закона. Може само да ти я ремонтира колкото пъти си поиска*.
3. В закона няма понятие консуматив. Дори тонера за принтера е стока, а не консуматив. Разбирасе естеството на тонера е по-различно и тои попада в графата \"липсата на съответствие се дължи на естеството на стоката или на характера на несъответствието.\". И не може да бъде отпрявана рекламация за него. НО мишката не влиза в тази графа.