Автор Тема: Обслужване в представителните магазини на \"Ив Роше\" в София  (Прочетена 4100 пъти)

Milusha

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Изглежда все повече се влошава обслужването в представителните магазини на Ив Роше в София.
Губят ме като клиент, който от години ползва продуктите на марката.

Най-редовно клиентите са заблуждавани и с т.нар. подаръци, обещавани с дадена покупка, като се оказва, че ги няма в наличност по време на покупката. Прави впечатление и че редовно се предлагат продукти с изтичащ срок на годност, като срока е трудно установим. На касата постоянно \"забравят\" да поставят печати в клиентските карти за покупки над определена сума, носещи бонуси.

Част от продавачките се държат с клиентите грубо и без елементарни обноски. Като най-подходящ пример за неадекватно поведение за продавач консултант ще посоча наричаната Веси от магазина на бул.Витоша (беше ми се представила като управител), както и една госпожа над средна възраст от магазина на \"Граф Игнатиев\";. Тъй като втората не пожела да си каже името, ще кажа за ориентация, че беше на смяна вчера, на 03.09.2010 към 18-19ч. Беше ми отказано да ползвам предимството на т.нар. чекова книжка, в която се събират печати, под претекст, че избрания от мен продукт от съответната серия не бил измежду \"новите продукти\" от тази серия?! В самата \"чекова книжка\"; нямаше отбелязано такова условие, въпреки, че подобни ограничения се отбелязват винаги (със *, ** и т.н.) Госпожата консултант си позволи викове, прекъсвайки ме в опита ми да разговарям с нея. Изтъкна, че това хрумване било \"маркетингова стратегия\"! В действителност успешна стратегия за прогонване на клиенти.

larisa

  • Гост
абсолютно съм согласна! аз смених бренд и купувам друга козметика и на теб ти препоръчвам същото!