Автор Тема: Проблеми в системата на МТЕЛ  (Прочетена 8906 пъти)

bul

  • Новак
  • *
  • Публикации: 8
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #15 -: Октомври 01, 2010, 04:47:01 pm »
Четох из разни форуми  за спец отдел на Мтел, разработващ стратегии за надписване и манипулиране на сметките. Прочетох и за намесата на този отдел в платформата “Амдокс”,  и че  по-скоро вмешателството на този отдел не било в “десетичната запетая”, а в цифрите след “десетичната запетая” и в секундите. Четох някъде и че именно това вмешателсвто от страна на М-тел довело до срив в системата Ето и пример: Провеждам разговор от една минута на стйност 0, 08 лв. след манипулация в системата засичаща секундите и изчисляваща цифрите след десетичната запетая, проведеният разговор ще бъде манипулиран примерно с 0. 02лв. (тази скромна сумичка няма как да предизвика вниманието на абоната). В зависимост от броя разговори средно надписването на месечната фактура може да стигне и до 0. 50 лв. Х 2 000 000 активни абонати = 1 000 000 лв. месечно. (минимално изпрани пари) Тези 0. 50 лв. просто няма как да бъдат усетени от абоната, защото прецакването е с 0. 01 на разговор. Както виждате възможният минимум, с който са се надписвали сметките, благодарение на старата система е скромен и то само от ЕДИН МИЛИОН... Възможно ли е М-тел да докажат, че подобно надписване на фактурите не е възможно!??? И каква би могла да бъде верификацията на предполагаемите доказателства от М-тел??? И има ли компетентна държавна институция, която редовно да верифицира точността на изчислителната система на М-тел???

bul

  • Новак
  • *
  • Публикации: 8
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #16 -: Октомври 01, 2010, 06:05:20 pm »
МТЕЛ НЕГЛАСНО СПЕСТИ ПО ЕДНА ФАКТУРА
В заключение PR-отдела на М-тел се оказа абсолютно неподготвен да реагира адекватно на проблемите. Смея да твърдя и го подчертавам, че непрофесионалното поведение на PR-експертите предизвикаха всичките тези коментари, свързани с КИБЕРАТАКИ, ЦРУ-та, евреи, извънземни и пр. фантасмагории предизвикали т.нар. срив в системата на М-тел. Ако PR-отдела работеше адекватно и професионално, щеше да използва доста по-гъвкава тактика, с която да информира клиентите по-конкретно и изчерпателно за възникналите проблеми и да се ангажира с конкретна дата, на която ще се сложи край на проблемите. Но в момента абсурдната и некомпетентна тактика на този отдел продължва и то с пълна пара, като информира абонатите, че компанията била готова с фактурите от септемврийския цикъл, без да съобщи да абонатите, че същите няма да получат предишните си фактури с проведените разговори през месец август. Ето това парадоксално спестяване и игнориране на информацията ще се окаже пагубно за компанията!

bloucester

  • Гост
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #17 -: Октомври 06, 2010, 09:03:27 pm »
Писах най-подробно на КЗП. Още на следващия ден с мен се свърза служител, който ми обясни, че не могат да направят нищо - да съм се обърнел към Комисията по далекосъобщенията. След още 2 дни получих и официален отговор на жалбата си, който гласи, че не могат да направят нищо, защото не им е в пълномощията. Можели единствено да ме насочат към помирителна комисия.

С други думи, Ментел са над всички закони.

kiki miki

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #18 -: Октомври 19, 2010, 06:00:43 pm »
според мен проблема се разду твръде много, явно някой има интерес от това. аз например и много от моите познати нямаха проблем с оператора. фактурите ни за септември си излязоха, разгледахме си сметкките на сайта на оператора. дори преди няколко дни на *88 успях да си проверя текуща сметка и пакет минути.

fluditec

  • Новак
  • *
  • Публикации: 26
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #19 -: Октомври 20, 2010, 08:57:23 pm »
Куко муку, къде точно е раздут твърде много проблема? Къде се говори открито за него? Ментел да казаха нещо официално? А не нарушават ли договорните отношения? И как да ти вярвам, че никой няма проблем при условие, че аз и моите познати не сме получили сметки нито за септември, нито за октомври, нито можем да си проверим сметка и минути. А за преносимостта на номерата да не говорим.  
Нещо мнението ти намирисва!

suni73

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #20 -: Октомври 25, 2010, 02:50:31 pm »
Моля,дайте ми съвет!
През септември станах абонат на мтел,за което горчиво съжалявам.На 23.10.телефоните ни бяха спрени(план-комбина).Оператора ми каза,че имам сметка от 300лв.която е от услуги с добавена стойност.Отидох в център на мтел и ми отговориха,че на 22.10.от 00.49ч.до 01.41ч е играно на някаква игра.Как да докажа,че никой не е играл.Обърнах се към адвокат да напише жалба,но как да докажа,че не е играно.На телефона няма обаждания към тази игра,но в мтел ми казват,че сме ги изтрили ( от 11.09. всички обаждания се виждат). Работя цял месец за тези пари.Моля помогнете ми със съвет.Предварително благодаря.

fluditec

  • Новак
  • *
  • Публикации: 26
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #21 -: Октомври 26, 2010, 05:01:32 pm »
Може ли някой да обясни какво означава платформа - думата, която ментел използват, че са въвели нещо си ? Иначе нормално си означава :платформа, естрада, трибуна,перон,пол. платформа, програма, обувка с дебела подметка и ако случайно означава ПРОГРАМА- ние тези филми май вече сме ги гледали. Или може би имат в предвид нова СИСТЕМА, или какво ли им пука какво ще ни изръсят!

leofranco

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #22 -: Октомври 26, 2010, 09:19:33 pm »
За миналия месец септември не съм плащал,сега изтича и този октомври и все още нямам да плащам нищо,обадих се на оператор а той любезно ми отговори,че скоро ще получа известие за сметката си и както е тръгнало някоя надута сметка и нали се сещате картата в коша...чакам да видя сумата натрупана до момента на плащането и случайно ако има недоразумения в сметката...Глобул, Вива...

aneli59

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #23 -: Октомври 27, 2010, 09:07:22 am »
Може ли някой да ми обясни следните услуги? Начислени са ми с новата фактура.

Интернет (MB) 0.02 лв.
 
 Корекция акумулирани отстъпки 0.01 лв.

fluditec

  • Новак
  • *
  • Публикации: 26
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #24 -: Октомври 27, 2010, 09:03:09 pm »
А пък аз имам текуща сметка в момента 1 стотинка. Може ли някой да ми обясни как точно се е получила като минута разговор ми е над 30ст., обаждането на оператор е безплатно, а интернет не съм ползвал?
« Последна редакция: Октомври 27, 2010, 09:04:09 pm от fluditec »

lucy111

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #25 -: Октомври 28, 2010, 11:22:14 am »
Здравейте! Явно и аз съм един от вбесените потребители на М-тел. Миналата седмица получих съобщение за излезнала фактура за м. септември. След като се обадих на *88 и опитах да проверя сумата по фактурата, опитах и от менюто на М-тел на телефона ми, естествено не успях да се добера до необходимата информация, защото услугата е временно неактивна и т.н. Едва вчера от сайта на М-тел проверих...Сумата е с около 30 лв. по-висока от тази, която средно плащам за месец. Излиза, че съм прекалила с разговорите в Семейство и приятели ( с около 230 мин. ), което според мен е доста странно. При положение обаче, че в определения период нямах достъп до информацията за оставащи минути от отстъпка, както и за текуща сметка, допускам, че може да съм превишила лимита за безплатни минути. Смятам обаче, че като потребител, правата ми в случая са нарушени, тъй като (по-горе в мненията е посочено) М-тел се задължава да осигурява на клиентите си достъп до тези данни. Освен това, аз също имам начислени сумички за услуги като интернет, например:
Интернет (MB) 0.02 лв.

Корекция акумулирани отстъпки 0.01 лв.
Не знам вече какво да кажа, къде да се оплача и най-вече какво да очаквам от следващите сметки, при положение,че бях в чужбина.

malkata

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #26 -: Октомври 31, 2010, 08:54:27 pm »
Здравейте на всички. Изглежда аз не съм единствения потърпевш на М-Тел. Моят случаи е следният. От края на август не мога да си проверявам сметката. Получих смс, както повечето от вас, че ми е превишен лимита и ми е спрян телефона. Отидох в офис на съответния мобилен оператор, където ми беше казано, че не могат да ми проверят сметката, защото тя не била видима, но ще ми пуснат телефона. Е да, пуснаха го и днес получих смс, че имам неплатена фактура от 135 лева. При което, проверих електронната си фактура и видях, че обажданията ми към Loop, които са на 1 ст. на минута, са били отчитани по 33 стотинки. От М-тел ми казаха, че ще преразгледат фактурата и обажданията ми, но като чета вашите коментари все повече си мисля, че резултат няма да има. Искам да кажа, че според мен Мобил Тел заслужават да бъдат осъдени. Не само, защото ни взимат парите за няма нищо, но и заради главоболията, които ни докарват.

Victoria

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #27 -: Ноември 01, 2010, 11:55:07 pm »
Ок, искам да попитам какво мислите по въпроса: Щом медиите и институциите в България си затварят очите пред жалбите на хората, мислите ли че ако се обърнем към Страсбург и той също ще бъде така безпристрастен ?? Не вярвам.

Щом потребителите са длъжни да плащат солидни неустойки или са наказуеми при не спазване на договора, същото важи и за оператора Мтел към милионите си потребители? Трябва да ни платят НЕУСТОЙКИ ЗА ПРИЧИНЕНИТЕ НЕУДОБСТВА И ЗА НЕКОРЕКТНОСТТА!!!! (НЕКОРЕКТНОСТ С ПО-ГОЛЕМИ БУКВИ, МОЛЯ)

Така че, хора, какво ще кажете, ако се обърнем директно към Страсбург? Щом държавата отказва да реши този проблем отвътре, може да се реши отвън.

И с тая реклама, дето продължават да ми я набиват по ТВ-то как Мтел бил лидера на пазара, направо ми втръсна- това е вече върха на дебелашката им шега с всички хора, коитоизобщо не искат да чуят за тях имнго скоро едвали ще са вече техни абонати ( и вече няма да са Лидера хаха)

albena

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #28 -: Ноември 02, 2010, 10:02:59 am »
Добър ден,искам и аз да се оплача от М-тел. До вчера бях в неведение относно стойността на фактурата ми за август месец,докато не получих уведомителен смс,че стойността на фактурата ми от дата 09.09.2010 година е 125,86 лева. Останах шокирана. След като изтеглих разпечатката за разговорите си през съответния месец,забелязах,че:
1. Разговорите ми към "Любим номер" са таксувани от една страна като безплатни,и от друга като разговор в мрежата на М-тел,което е неправилно,защотоби трябвало по договор с този номер разговорите да бъдат напълно безплатни 3.
2-И как е възможно при лимит от 50 лв. аз да направя сметка 100 лв.
3- До края на месец август имах възможността да проверявам сметката си,която не беше повече от 7 лв и изведнъж да имам фактура 125 лв.
Надявам се ,че има кой да обърне внимание на молбата ми и да бъде направена проверка!!!
Предварително ви благодаря!!!
Албена Йорданова

Victoria

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #29 -: Ноември 02, 2010, 01:30:25 pm »
Това е много жалко, наистина и е недопустимо, но докато ние не направим нещо, никой няма да се обърне към нас, за да защити правата ни и ще си останем само с оплакванията ТУК!