Автор Тема: Проблеми в системата на МТЕЛ  (Прочетена 8916 пъти)

pepiboro

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #30 -: Ноември 02, 2010, 03:37:51 pm »
Здравейте всички потърпевши от Мтел.И аз съм една от вас.В семейството ми има четири абоната на тази компания и на всички сметките са ни двойни.След много неуспешни опити да се свържа с оператор най-накрая успях и сега чакам отговор,но уви.Има да си чакамІНо и те ще чакат да им платя!!!!

kiki miki

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #31 -: Ноември 02, 2010, 05:39:28 pm »
Здравейте,

като чета вълната от негативни мнения, се чувствам гадно и тъпо, че хиляди абонати са поставени в това положение. Като потребител и абонат на Мтел ви разбирам, но също така вярвам, че нещата ще се оправят бавно и постепенно. Искам да споделя с вас, че има и такива, които си получават фактурите и те не са завишени. Явно Мтел не могат да смогнат с обработването на цялото инфо. Но е факт, аз и моето семейство, които сме в група от 6 абоната и един любим номер с такса от 9,99 на месец, си получихме фактурите и естествено ги проверихме по няколко пъти, но не видяхме фрапантна разлика с предишните. Мои познати също са си получили фактурите и сметките им са ОК в сравнение с предишните. Та исках да кажа, че има светлина в тунела. Стискам палци всички да получат адекватни фактури, които да отговарят на изговореното. А за тези, които не са, нека се обърнат към служителите на мтел за персонална помощ.

assilia

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #32 -: Ноември 02, 2010, 11:16:13 pm »
Цитат:
 * Георги Чобанов
    * CommentTime17.09.2010

 
,,Колко ли народ ще \"ревне\",когато все пак някога им заработи системата?! \'\'
Дам, аз също се чудя!

vesy13

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #33 -: Ноември 03, 2010, 02:09:05 pm »
И аз пострадах от Мтел. Но тук чета за оплакванията на всички, но не прочетох някой да дава решение на проблема. Искам да попитам, няма ли и адвокати потърпевши от Мтел и да се заведе колективен иск. Ако има адвакати да си пишем и да обсъдим възможностите за иск.

goshko_kokoshko

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #34 -: Ноември 03, 2010, 04:05:41 pm »
Е хайде сега. Защо всички се правим на ощипани госпожички. Много ясно, че въпросната компания е вездесъща.Не от днес - хрупат овчици на обяд след като са ги издоили зарана. По скоро повечето чивтокопитни не усещат за какво става дума докато не минат под балтията. Ментел/Мобилтел/Мтел или Глобул/БТК/Космоте/Виваком има ли значение как се наричат.
Този форум от край време си е само развъдник на едно \"Джавкане\" или по правилно жавкане. Защото правото е на страната на правия или на този с парите? Докато народът(клиентът) продължава да подлага снага на въшката(компанията) така ще е. Който е с накърнено дойстойнство от Мтел защо продължава да им снася? Щом е недоволна обикновено златната кокошка спира да снася на стопанина и отива при друг или пък си харчи парите за по полезни неща. Другото е мазохизъм. Минаваш на друг оператор докато ги обиколиш всичките и решиш, че може би по-добре е без телефон. ;) Така паризитите ще изчезнат...
« Последна редакция: Ноември 03, 2010, 04:07:39 pm от goshko_kokoshko »

djoker

  • Новак
  • *
  • Публикации: 18
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #35 -: Ноември 04, 2010, 05:29:25 pm »
Етоооо и аз да се включа.... направих смяна на потребител на 04 Септември... реално обаче тя се отрази на 04 Октомври... но пък плана влезе в сила на 12 Октомври... а до ден днешен говоря на 1,09 лв./мин.
не мога да прекъсна договора, отговор по жалбата все още нямам... а за услугата смяна на потребител ми взеха 24 лв. - това за \"качествено\" свършената работа. А аз няма да мога да си платя разходките до офиса на МТел... Нито КЗП се интересуват, нито КРС ... всеки смуче от тях, как да им дреме за нас!!??!!!

vikitory

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #36 -: Ноември 05, 2010, 12:43:56 am »
Здравейте,преди малко повече от месец си купих мобилен телефон от Мтел,на останових че не мъ работи вибрацията.Занесох до за ремонт,след което мина една седмица и ми вращат телефона с нов софтуер,но не и с вибрация.Пак го оставих за ремонт номер 2....на чисто новия ми телефон.Незнам вече какво да правя.Мисля да си потарся парите обратно или поне да ми дадат нов телефон,който ДА РАБОТИ!!
Може ли някой да ми даде съвет как да постапя!!!

bloucester

  • Гост
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #37 -: Ноември 05, 2010, 12:40:03 pm »
Брат ми вчера е получил сметка за ЕДНОМЕСЕЧЕН период (доколкото е разбрал - август - септември) на стойност 51 лв. Нормалните му сметки варират между 15 и 25 лв. Вече два дни прави всичко възможно да се свърже с оператор, за да изиска разпечатка, тъй като се съмнява, че при смяната на системата / платформата и т.н. безплатните му минути не са отчетени като такива. След като губи по половин час на ден в чакане, той все още не може да се свърже. В офисите му заявяват, че не могат да направят нищо. Излиза, че той трябва да си плати сметката, за да не остане без телефон, без значение колко е голяма и дали е реална. Още повече, напълно е лишен от възможността да провери проведените разговори или дали наистина сметката е за 1 месец, или обхваща по-голям период от време, който да обяснява стойността й.

Цялото ни семейсто ще се откаже от Мтел при изтичане на договорите ни (месец по-рано разбира се). За жалост, това е всичко, което можем да направим, защото в Бг справедливостта е на страната на парите, както става ясно от постовете ми по-горе, където описвам как ми отговориха от КЗП за своеволията на мобилния оператор.

В интерес на истината все пак, моята сметка за същия период (август - септември - засичането ми принципно е на 15-то число), която получих към края на октомври, не беше завишена в степен, че да забележа.
« Последна редакция: Ноември 05, 2010, 12:40:31 pm от bloucester »

kaloian

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #38 -: Ноември 07, 2010, 07:50:00 am »
здравейте! И аз като всички вас смятам, че трябва М-тел да понесат отговорност за нарушаване на договора си с мен. Съгласно общите условия, подписани от мен и тях, те бяха длъжни да ме уведомят, че ще има проблеми. Когато се обадих да питам къде , в коя медия или интернет странца са го направили, любезна г-жа ми обясни , че използвали точката за форсмажорни обстоятелства и не били длъжни. Преди това друг любезен господин каза , че ще провери и ще се обади. Пуснах жалба до КЗП, до тях - нищо. Отговориха , че благодарят за разбирането. Следващата ми стъпка ще бъде да продължа с жалбите, защото ми писна в тая държава да имам задължението само да плащам и да нямам права. Смятам да направя и консултация с адвокат и да заведа дело!

djoker

  • Новак
  • *
  • Публикации: 18
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #39 -: Ноември 07, 2010, 09:10:49 am »
AAAAAм май всички говорим за жалби и нищо! Което ще рече явно, че МТЕЛ е над закона и над клиентите си... Но това не е само за тях, валидно е и за 3-те мобилни оператора.
Аз пуснах жалба до КЗП, до КРС, до МТЕЛ - 3 броя... и познайте! НИЩО, едно голямо нищо! Всеки се прехвърля топката, че не е в компетенцията им и да пусна жалба другаде.... освен на ПАПАТА... май не се сещам къде другаде вече ;)

truth

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #40 -: Ноември 07, 2010, 11:49:43 am »
Здравейте! и аз съм от вбесените потребители на М-тел. Преди време майка ми си смени номера и вече две седмици не мога да я добавя към « Семейство и приятели» След като се обадя на *88 / 6 / 3 / 1 /  започват да ми се извиняват за временните неудобства и ми казват да изчакам и да не прекъсвам линията след което на дисплея на телефона ми се появявя надпис - завършен разговор!!!  
В офисите на М-тел заявяват, че не могат да направят нищо. Дори ми казаха да не опитвам да добавям номера в портала им www.mtel.bg , защото  дори опита да е успешен номерата не се добавят и след това ще плащам за разговорите с тези номера, като с такива , които не са в груата.
Бихте ли ме посъветвали какво да направя ?

bloucester

  • Гост
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #41 -: Ноември 07, 2010, 05:35:57 pm »
Каквото ще направи моето семейство и доста познати - ще си сменят оператора при първа възможност - не, че това е кой знае какво наказание или че другите ще са по-добри, но Мтел ще се научат само ако им секнат милионите.

kaloian

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #42 -: Ноември 07, 2010, 07:45:25 pm »
Честно казано колкото повече, толкова повече/жалби/ и това е начина да накараме всички недобросъвестни търговци да се съобразяват с мнението на клиента. Моят случай с м тел е показателен. Изтече ми едномесчния срок за отговор на жалбата и аз си го потърсих. В началото ми казаха, че в системата им няма такъв и после с препоръчано писмо в НЕДЕЛЯ дойде отговор, в който ми благодарят за жалбата. И след като от т.нар КЗП сметнаха, че все пак имам отговор въпреки, че той не отговаря на нито един мой въпрос, реших че ще продължа да настоявам. И смятам другата седмица да отида до няколко институции , а защо не и да пусна едно писъмце до \"Господари на ефира\". Предполагам , че на тях м тел ще отговорят.

fluditec

  • Новак
  • *
  • Публикации: 26
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #43 -: Ноември 07, 2010, 08:21:20 pm »
Господари на ефира форсират почти всички, но мобилките са им спонсори и дори да се НААКАТ господарите няма да гъкнат. Може да се обзаложите за това. Дотук стига непокупността и безпристрастността.

bloucester

  • Гост
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #44 -: Ноември 07, 2010, 08:38:19 pm »
Точно така, Мтел са спонсор на телевизията, по която се излъчват така наречените Господари. Няма никакъв шанс да направят репортаж за някой от операторите, не само за Мтел.