Автор Тема: Проблеми в системата на МТЕЛ  (Прочетена 10911 пъти)

Ares8008

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #45 -: Ноември 07, 2010, 10:40:32 pm »
Здравейте на всички които са УЖИЛЕНИ или ще бъдат от МЕНТЕЛ.След като прочетох всички мнения разбрах, че не съм единствен, а моят случай е много подобен на повечето тук.Не можех да си проверя сметката от август месец, когато посетих офис на МЕНТЕЛ ми казаха, че не могат да ми дадат такава информация заради "проблемите", които имали и ми обясниха, че евентуално ще ме уведомят с СМС.Добреее и чакам си аз и чакам ... и така 3 месеца, до един прекрасен ден в който ми откраднаха телефона (2 ноември) преди 5 дни.Отивм в офис на МЕНТЕЛ и какво научавам, че зада ми издадат нова карта със стария номер трябва да си платя фактурата която била за два месеца (авгус и септември) и е на стойност 240 лв.....ШОК, ПЪЛЕН ШОК....Не мога да си обясня, пък и в МЕНТЕЛ не успяха, как при ЛИМИТ от 50 лв на месец съм направил такава сметка...АААААА А ПО-ИНТЕРЕСНОТО Е, ЧЕ ДОРИ НЕ МИ ИЗПРАТИХА И ЕДНО СЪОЩЕНИЕ ЧЕ НАБЛИЖАВАМ ЛИМИТА СИ ИЛИ ДАЖЕ ЧЕ СЪМ ГО НАДХВЪРЛИЛ.
Една проста сметка показва че, 50 лв. лимит без ДДС= 60 с ДДС и 20 лв месечен абонамент прави нито повече нито помалко от 80 лв. като го умножим по 2 излиза 160 лв. и като извадим 240 = 80 лв.Това означава, с МИНИМУМ 80 лв. мен са ме "порязали" в сметката .Никой от "косултантите" им не можа да ми даде смислено обяснение, само се повтаряше, че трябвало да си платя сметката иначе системата нямало да ги допусне да ми преиздадт картата и ако съм имал някави претенции да си подам молба-жалба до отдел Клиенти и те щели да разгледат случая.Не ми се мисли каква ще е сметката ми за ноември, защото когато попитах за сметката не можаха да ми кажат..."проблем" в системата.Очевидно е , че правата ми на лоялен потребител са погазени позорно и сега се чудя към кого да се обърна за да си ги защитя.Явно към КЗП няма да стане според по-горе прочетеното.Аз съм ЗА един колективен съдебен иск, защото явно трябва сами да се оправяме.

djoker

  • Новак
  • *
  • Публикации: 18
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #46 -: Ноември 09, 2010, 08:51:08 am »
truth Свържи се с оператор и поискай да ти въведат номера ръчно, ако ти откажат поискай да говориш с НАЧАЛНИК СМЯНА или ДЕЖУРЕН ОТГОВОРНИК....
« Последна редакция: Ноември 09, 2010, 08:51:49 am от djoker »

aneli59

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #47 -: Ноември 09, 2010, 09:19:09 am »
Здравейте! Всеки ден чета оплакванията на всички и затова съм готова да се присъединя към Ares8008 с предложението ,,Аз съм ЗА един колективен съдебен иск, защото явно трябва сами да се оправяме \".

djoker

  • Новак
  • *
  • Публикации: 18
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #48 -: Ноември 09, 2010, 01:01:20 pm »
Колко от всички пишещи тук си търсят правата???
КЗП ? КРС ? Активни потребители?
В готовност да застанат пред камера и да разкажат за всичките си проблеми с този или друг МОБИЛЕН оператор?

Ares8008

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #49 -: Ноември 09, 2010, 10:08:37 pm »
Аз съм готов да застана пред камера и да разкажа, НО ДАЛИ ЩЕ ИМА ПОЛЗА ОТ ТОВА.Не е важно само да застанеш  пред камера а важното е прд коя точно камера ще застанеш, защото ако застана пред камерата в къщи полза няма да има. Ако някой има предложения съм готов да ги обсъдим защото явно сме доста хората, които сме ИЗЛЪГАНИ И ИЗМАМЕНИ от Мтел.

innes

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #50 -: Ноември 12, 2010, 02:29:50 pm »
Договора ми към Мтел изтича през месец март 2011г. Какви са възможностите да го прекратя сега и да стана абонат на Прима. Или трябва да чакам да дойде февруари 2011г.

djoker

  • Новак
  • *
  • Публикации: 18
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #51 -: Ноември 12, 2010, 02:46:38 pm »
INNES
възможността да смениш от договор към прима - мисля, че е възможна най-рано три месеца преди изтичането на договора ти.

Tancheto78

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #52 -: Ноември 14, 2010, 10:39:42 am »
1 месец преди да ти изтече срока на договора трябва да подадеш заявление в офиса на М-Тел за отказ от услугата.Ако се откажеш по- рано , дължиш неустойки.

margoche

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #53 -: Ноември 15, 2010, 10:44:24 pm »
Здравейте, много се надявам да ми бъдете полезни!
Имам следния проблем - ПЛАТЕНА ФАКТУРА преди повече от месец и половина ми излиза като неплатена... т.е. МТЕЛ искат от мен да заплатя ДВА ПЪТИ ЕДНА И СЪЩА ФАКТУРА.
За съжаление не пазя касовата си бележка... Служителите на Мтел твърдят, че не могат да ми помогнат, \"не могат да направят справка нито в старата,нито в новата си система\",освен с касова бележка, нямт такова понятие като \"влезли пари\" /или нямат желание да ги засекат.../ на всичкото отгоре дори нямат телефон за жалби и оторизирани лица на по-високо ниво....След 40-минутно чакане за свързване с оператор и говорейки с НАГЛИ или НЕАДЕКВАТНИ представители на фирмата, които използват заучени фрази, ми бе обяснено, че не може да се направи служебна проверка!
Предполагам сте запознати, че Мтел сменя системата си, поради което, както ми призна служителка от офис на фирмата, е възможно  да има недоразумения. ОТКАЗВАМ ДА ПЛАТЯ ДВА ПЪТИ ЕДНА И СЪЩА ФАКТУРА,ЗАРАДИ ХАОСА В МТЕЛ! Моля, посъветвайте ме.

Ares8008

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #54 -: Ноември 15, 2010, 11:25:53 pm »
Съдебен иск ... ама не знам как ще го докажеш ако нямаш касова бележка.И аз имам проблем ама моят е с неспазване на процедурите им.

djoker

  • Новак
  • *
  • Публикации: 18
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #55 -: Ноември 17, 2010, 10:20:19 am »
ми хайде де , няма ли някой да се хване , да ги осъдим ... аз имам всички точки които не са спазени по договор... и в крайна сметка М-Тел ми казаха. Прекратяваме Ви договора от петък, не можем да се разправяме повече с Вас ...

boatswan

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #56 -: Ноември 17, 2010, 07:43:46 pm »
Здравейте!
Явно всеки е опарен от една от трите компании а никой от нашите управници ( институции ) не предприема нищо и май остава варианта подписка и телевизия за да се даде гласност.
Да съгласен съм и с нечетенето на договора но нали ако не се съгласиш с компанията тогава няма пък и договор както и връзка. А тук неможем да се похвалим както с компании така и с промоции ;) троен монопол във всичко.
Аз и моята приятелка сме опарени от Вива..... ох гнус ме е даже и да им напиша името.
Тя неможе да се откопчее от тях ( съгласно автоматичния договор ) , а мен една тяхна служителка ме излъга ,че мога да говоря неограничено с 1 абонат тоест нея а после се оказа ,че няма такава оферта и трябва да си платя г,яволъка ;) Писах оплаквах се ама сори вместо да ме повикат и да ми се извинят те започнаха телефонен тормоз чрез някъква фирма.
Казах им ,че съм готов и съгласен на съд както и да се даде гласност на моя случай.
Та за плащанията при мен уж е добре защото е по банков път но при моята приятелка е така вече втори месец.
НИКОЙ НЯМА ДА НИ ПОМОГНЕ АКО НЕ СИ ПОМОГНЕМ САМИ!!!!!!!!!!!
ИНСТИТУЦИИ И УПРАВНИЦИ ПОЛУЧАВАТ ПРОМОЦИИ И ГОВОРЯТ ТЪНКО ЗА НАША СМЕТКА , ТАКА КОМПАНИИТЕ ГИ ДЪРЖАТ В РЪЦЕТЕ СИ  И ГЛЕДАТ ДА НЕ ГИ РАЗСЪРДЯТ !!!!!!!!
А НИЕ НА КОЙТО ИСКАМЕ ДА СЕ ЖАЛВАМЕ ПРОСТО ГЛАС В ПУСТИНЯ ДОКАТО НЕ ВЗЕМЕМ НЕЩАТА В НАШИ РЪЦЕ И НЕ БЪДЕ ОСЪДЕНА ПОНЕ ЕДНА ОТ ТРИТЕ МОНОПОЛНИ КОМПАНИИ!!!!!!!!
Поне така мисля аз ПОДПИСКИ и ТЕЛЕВИЗИЯ

sgatanasova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #57 -: Ноември 18, 2010, 12:37:38 pm »
Виждам, че доста хора са меко казано разочаровани от нашите \"приятели\" в Мтел! Немога обаче да се сдържа да споделя най-големия абсурд според мен. Значи аз съм на loop и съответно както повечето не съм получавала фактура от август месец. До тук добре! Спечелих една предметна награда /не малка/ и организаторите ни казаха, че единственият начин да я получа е да си платя сметката включваща SMS-а, с който е спечелена наградата към съответния мобилен оператор. И така се започна ходенето по мъките. М-тел казват, че нямям задължения към тях, а организатора казва, че няма да си получа наградата докато не предоставя фактура с платена сметка. Лошото е, че имам 45дни да си получа наградата. Питам: Каква е гаранцията, че ще си получа сметката и съответно наградата? И към кой да се обърна, за да си реша проблема, като всички са невинни....

недоволен21

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #58 -: Ноември 19, 2010, 02:13:42 pm »
Аз мисля че никой не е длъжен да плаща тия огромни сметки след като М-тел немогат да предоставят информация за сметките на потребителите си.Така или иначе след като имат 2000000 абонати ако само 2000 платят тези ненормални сметки а всички останали не си платят те немогат да заведат дела срещу 1800000 абонати защото разходите им за тези дела и съдебни изпълнители ще надскочат драстично сумите които изискват от потребителите си.Така че спрете да плащате докато не си оправят системата си .

djoker

  • Новак
  • *
  • Публикации: 18
    • Профил
Проблеми в системата на МТЕЛ
« Отговор #59 -: Ноември 19, 2010, 09:28:59 pm »
ОХХХ всички са много силни на думи! НА ДЕЙСТВИЯ - НУУУЛЛЛА !!! Аз вече проверих за моя конкретен случай и в понеделник съм в съда, за да си заведа дело срещу чудната компания :)