Автор Тема: Жалба за професионална измама Вивател  (Прочетена 1723 пъти)

mihailov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Жалба за професионална измама Вивател
« -: Октомври 06, 2010, 03:35:38 pm »
Уважаеми приятели. На 20.04. 2010 по съвет на продавач във Вивател закупих телефон Самсунг с лизингов договор от офис \"Приемна Mall бул Стамболийски № 101 Pikadili\" в София. За договора и покупката ми бяха издадени надлежни документи. След един месец апарата се повреди и го занесох при тях за да изпълнят гаранцията. Със сервизна поръчка № 156356/11л08л 2010 телефона беше приет. След 20 - ина дни се обадиха че е готов. При получаването, когато поисках да го включа, за да се уверя , чв работи, ми бе заявено че батерията е паднала и няма как да проверим, но всичко е наред. Нали конкуренцията и свободния пазар са в услуга на клиента, аз реших да се доверя на частна фирма в ЕС. Какво беше учудването ми , когато го включих у нас и установих , че нито батерията е паднала, нито телефона е поправен. Върнах се в Приемна Мол, за да дам отново  телефона за ремонт. Независимо , че имам договор за лизинг, бях върнат да донеса приемо - предавателен протокол. Не намерих такъв, но отидох отново в Приемната , за да се опитам да реша проблема - имам договор, имам анекс към договора и т.н. Бях посрещнат изключително недружелюбно от служителката Ани Велинова, която отново ме върна, защото трябвало да пита някой висшестоящ, след което щяла да се обади. Тъй като тя не ми се обади отидох трети път, тъй като телефонът вече беше приеман за ремонт, следователно Вивател са признали , че е закупен от тях. Изненадах се неприятно, когато ме върнаха отново, защото нямало приемо - предавателен протокол. Аз обясних, че такъв протокол им предадох още първият път и те не са ми го върнали с телефона. На другия ден отидох пак , когато бях посрещнат отново изключително недружелюбно от Ани Велинова и управителката Гергана Петрова. Петрова най сетне, след като ме връщаха 4 пъти,  реши да направи справка и се оказа , че телефона и кутията са с различни номера, т.е. според нея, аз съм си купил само кутия, а телефона  съм намерил другаде. Естествено, не признаха гарнацията. След въпроса, защо при това несъответствие телефона е взиман вече за ремонт , Петрова се обади в някакъв сервиз и се оказа , че апарата у мен е купен в кв. Люлин 10 през май месец, а не на 20. 04. 2010, както са оформени документите. Излиза , че едва ли не аз съм подменил апарата. освен това от сервиза заявиха, че не са поправили апарата, именно заради това несъответствие. Но когато получавах телефона , ми бе заявено , че е поправен и работи нормално. Обадих се на 123, тъй като не може в една фирма с претенции клиента да зависи само от продавачките. Там , обадилата се служителка беше още по безцеремонна и груба -\"Има си отдел жалби\" и ми тръшна телефона, защото я помолих да ми съдейства за решаване на проблема, т.е. да си свърши работата.
Уважаеми приятели, моля за съвет как да изляза от тази неприятна ситуация. Защо номера на кутията и телефона са различни ? И защо стана така, след като телефона вече беше приет за гаранцинен ремонт ?  Защо ме връщаха 4 пъти, докато се установи това? Защо са го приели веднъж за ремонт, след което изведнъж се оказва с друг IMEI ? И как моят телефон е купен отново в ж.к. Люлин 10 след един месец според имея на \"върнатия\" ми апарат ? Какви са Вивател - професионални измамници или частна фирма с високи стандарти ?

severfen

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 75
    • Профил
Жалба за професионална измама Вивател
« Отговор #1 -: Октомври 07, 2010, 08:53:06 am »
Помогни си сам ( http://www.kenanoff.com/blog/archives/190 ), за да ти помогне бог.

yurigor

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Жалба за професионална измама Вивател
« Отговор #2 -: Декември 03, 2010, 10:41:09 pm »
Това е защото някой техник в сервиза им,просто е подменил вътр.тяло с друго.Направил е услуга на приятел напр.