Здравейте!
На 22 октомври 2010 г.си купих HP 625 Notebook PC XN606B/ E или нещо подобно- не се чете/ от магазин на Техномаркет в град Ямбол.
Не след дълго установих, че батерията няма да проработи и занесох преносимия компютър в магазина. Помолих да пробват с батерия от др. лаптоп и другата батерия се зареждаше, т.е. разбрахме, че проблемът е в батерията. Уговорих се с работещите в магазина да им занеса лаптопа след празниците. На 2 януари 2011 г. го занесох и е изпратен в сервиз в София. На 9 февруари исках да получа информация в магазина, но естествено не можеха да ми кажат нищо и по моя молба получих телефонен номер на сервиза. Днес се обадих и с изненада научих, че е поръчана \"системна платка\" за моя лаптоп и ще дойде в сервиза около 20 януари. Нима е възможно при проблем с батерията да се чака платка, която все още не мога да разбера дали е дънна или наречена от служителката на сервиза \"системна\". Лаптопът ми работеже добре и не вярвам за толкова кратък период от време да има нужда от ремонт на дънна платка, ако това е искала да каже служителката.
Моля, дайте ми съвет към кого да се обърна и какви са моите права като потребител.
Защо гаранцията на HP в България е само 1 година? Или това е така само в Техномаркет? Аз за това разбрах чак като бяха попълнени документите и опакован лаптопа и много съжалих, разбира се. Сега разбирам, че е имало защо. Много съм разочарована от покупката си и от организацията и некомпетентността на работещите в Техномаркет в град Ямбол.
Нина Йорданова