Автор Тема: телевизия НЕТ 1  (Прочетена 3381 пъти)

albavladi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
телевизия НЕТ 1
« -: Ноември 09, 2010, 10:15:51 pm »
Казвам се Албена Детистова, действието се развива в София.
\"НЕТ 1 ЕООД е доставчик на висококачествени телевизионни и интернет услуги\"
Това е първото изречение, което четем като влезем в сайта им. Нищо подобно - може да е доставчик, но не и на висококачествени услуги. От 07.10.2010 г. съм техен абонат значи месец и два дни. Днес 09.11.2010 г. в 15часа разбрах че нямам телевизия. Обадих се, любезна служителка ме увери, че няма проблем - ще я пуснат. В 17 часа звъннах отново - отново този път още по-убедително ме увериха, че се работи и до вечерта ще имам сигнал. Прибрах се в 20 часа. Отново без телевизия. Пак звъннах - същата служителка Младенова от 17 часа  много учудено и почти невярващо - \"Ама наистина ли нямате сигнал? Момент да проверя.\" След проверка, продължила 2 минути с леден глас ми съобщи, че телевизия ще имам утре... Полудях защото при второто свързване с тях ме УВЕРИХА, че телевизия ще имам до края на деня. Защото имат телефоните на всеки свой клиент и не им коства да звъннат и да се извинят, че няма да могат да отстранят повредата на деня. Гледам си договора - вързана съм с тях за една година и ако се откажа от услугите им ме чака неустойка. В него има следната точка № 3.: \"Едностранно прекратяване на договора от страна на ПОТРЕБИТЕЛЯ: в случай на срочен договор - след подаване на 15 дневно предизвестие до НЕТ 1, преди изтичането на срока на договора. В случай на предсрочно прекратяване на срочен договор по негова инициатива и независимо от основанието за това, ПОТРЕБИТЕЛЯТ декларира, че е запознат с правото на Оператора да претендира и получи неустойка в размер на всичките месечни абонаментни такси, дължими до изтичане на срока на договора.\" Не знам какво да правя след като още на първия месец започнаха проблемите ми с тях.

djoker

  • Новак
  • *
  • Публикации: 18
    • Профил
телевизия НЕТ 1
« Отговор #1 -: Ноември 10, 2010, 08:39:56 am »
ЗА ТОВА ИМЕ ДОГОВОРИ !!! Да се четат преди възникването на проблеми... тогава всички се сещаме да четем договори, клаузи и точки... В ДОГОВОРА И ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ трябва ясно да е записано, каква услуга предоставят, за какви времеви период и при каква условия. Както и информация за обезщетенията които можете да получите при липса на сигнал, интернет и тнт. НО обезщетенията се прилагат само в случай, че е записано в договора или в общите условия, че при неизпълнение от тяхна страна на някоя от услугите за повече от ... 12 ... 24 ... 36 часа, клиента има право да претендира за обезщетение.

ba6majstora

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
телевизия НЕТ 1
« Отговор #2 -: Ноември 15, 2010, 05:45:25 pm »
Това ми е странно и не ми се вярва.
Аз съм техен клиент от повече от година и винаги са били много коректни.
Таксите се плащат след изтичане на периода на ползване на услугата, т.е. след като изтече текущия месец.
И такава точка в моя договор няма.
Когато е имало проблем и съм звънял, винаги са били любезни и, в случай че не са вдигнали при първо позвъняване, ме търсят после те с извинение.
Ползвам и телевизия и интернет от тях и всичко е по мед и масло.

Да не би да бъркаш фирмата, защото аз имах същите проблеми с CabelTel ( сега Blizoo ).
Като реших да се откажа ми искаха пари за неползвани от мен абонаментни такси.
Аз разбира се им казах да си гледат работата и не съм им дал и стотинка повече. А договорите им ужасни - неможеш да се ориентираш изобщо. Написани като за юрист.

От тогава съм с Нет1 и нямам никакви проблеми.
« Последна редакция: Ноември 15, 2010, 05:50:11 pm от ba6majstora »

Stamatka Shterionova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
телевизия НЕТ 1
« Отговор #3 -: Януари 12, 2012, 10:21:15 pm »
Много внимавайте с договорът, който подписвате с НЕТ 1. Изключително некоректни са и се опитват да накарат хората да плащат за нещо, което не ползват. Преместих се на нов адрес, където нямат покритие и след като пуснах молба за прекратяване на услугата, след ИЗТИЧАНЕ на договора, НЕТ 1 ОТКАЗАХА да я уважат и сега искат да плащам по 30 лв. на месец за телевизия и интернет, които не ползвам !!!

gogodif

  • Новак
  • *
  • Публикации: 11
    • Профил
телевизия НЕТ 1
« Отговор #4 -: Януари 15, 2012, 07:54:50 pm »
На мен също ми е странно,и не ми се вярва това,което чета.Доста мои близки са абонати на НЕТ 1 и са много доволни.НЕТ 1 взимат огромна част от абонатите на Близу,тъй като предлагат коренно различно качество на услугите.

daniela kostadinova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
телевизия НЕТ 1
« Отговор #5 -: Март 14, 2012, 09:14:33 pm »
Ние от една година сме техни абонати и досега не съм имала никакви проблеми.Само един път съм звъняла на техниците им, защото нямахме кабелна, беше към 8ч. вечерта, след 1 час ми върнаха обаждане дали всичко е ок, а сигнала беше дошъл отдавна.Просто няма от какво да съм недоволна, мисля, че съотношението качество-цена е добро....

Petq Vasileva

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
телевизия НЕТ 1
« Отговор #6 -: Март 15, 2012, 12:06:52 pm »
Моето мнение за Нет1 е че са прилична фирма, стараят се хората. Проблеми с тях не съм имала, даже не ми се е налагало да им звъня, но аз от скоро съм им абонат - хванах няква промоция с половин цена за една година, което си  беше супер далавера ;)

Sanq Sani

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
телевизия НЕТ 1
« Отговор #7 -: Май 16, 2012, 11:11:04 am »
Ние до скоро бяхме на blizoo и имахме какви ли не проблеми с тях, то не беше прекъсване на цифровата, не беше бавен или въобще никакъв интернет, каквото можете да си представите...от както минахме на NET 1 нещата за сега са ок и се надявам още дълго да си остане така, защото е наистина мн нелепо да не можеш да влезеш в интернет, когато имаш спешна работа...и звънейки на операторите, да чакаш 2 дни да отстранят някакво мизерно проблемче .... определено стават !