Автор Тема: Доживотен договор с Глобул, ако си техен клиент по друга програма  (Прочетена 1347 пъти)

violleta

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
През 2008 година сключих едногодишен договор с Глобул, като номера ползваше мой познат. След няколко месеца той ме уведоми, че не иска да ползва вече тази сим карта. Посетих офиса  на Глобул /аз също съм им клиент с друга сим карта/. От там ми обясниха, че независимо че картата няма да се ползва за останалите месеци дължа неустойка в размер на месечната такса за всеки оставащ месец от договора.

Тъй като съм техен клиент с плащането на месечната си сума за моята сим карта, автоматично съм плащала и таксата-неустойка за въпросния договор. След повече от една година разбирам че все още продължавам да плащам неустойки за всеки месец, тъй като било нужно месец преди 7 ноември 2009 да прекратя договора. А нямах нито предизвестие, нито телефонно обаждане че този срок наближава и че ако подам предизвестие договора ще се продължи с още една година. Примирих се, нали въпрос на договор е щом съм го подписала, значи трябва да се съобразя с техните изисквания.

И така продължих да си плащам сумите към двете карти. Служител ме уведоми, че по принцип трябвало да получа прозвъняване. Очаквах че през следващата 2010 ще получа такова и ще съм наясно кога е въпросния месец за да прекратя договора.

Изненадата ми бе голяма, когато месец ноември плащайки сметките си, служителка ми каза: имате едно автоматично подновяване, ако се бяхте явили на подновяването и бяхте подписали договора, можеше да получите безплатен телефон. Попитах за подробности и се оказа, че онзи договор който плащам две години ще продължавам да плащам и трета.

Въпроса ми е: защо като лоялен клиент /ползвам и домашен телефон/ не получавам известия или прозвънявания за да зная че договора изтича и че трябва да го прекратя в срок от 1 месец.

Защо получавам всякакви реклами като СМС-си, а не съм уведомявана за преподписване на договор? Защото се получава така че в забързаното време което живеем плащаме сметки за нещо което не ползваме.

И защо компания Глобул ми телефонират за да ме приканят за нова тяхна програма, а не ми звънаха веднъж за тези години да ме известят че договора ще бъде подновен автоматично, ако не се явя да преподпиша или съответно откажа договор.

Или пък да ми звъннат с грижа за потребителя и да ме попитат защо две години плащам обезщетения, а не ползвам картата? Обобщено се интересувам доживотно ли ще плащам тази неустойка? Сега помня догодина ноември месец да отида да спра въпросния договор, но дали ще го помня още една година? И догодина никой няма да ми се обади или изпрати писмо-уведомление и аз пак ще заплащам неустойки и за следваща година …

severfen

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 75
    • Профил
Не получаваш известие, защото тогава може да се подсетиш, че искаш да си прекратиш договора.

tania__pz

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Бих искала да попитам как стои въпроса с абонат които е починал и трябва да му се спре телефона.Има и подписан договор за домашен телефон на глобул плюс карта на такса.Вече цял месец ни мотаят и искат да се заплати домашния телефон които е 50 лв.Човека няма наследници,ние сме просто негови роднини и мисля че не сме длажни да го плащтаме искаме да оправим сметките поне но и това не разрешика докато не платим телефона.Искам да попитам какво да се направи в случая,кои ще плаща всички тези такси като се натрупат с месеци или може би години

vio

  • Новак
  • *
  • Публикации: 10
    • Профил
Същия проблем го имах и аз и няма да споменавам колко нерви съм изхабила, за да успея някак си аджеба да си прекратя "доживотния договор" с тия измамници...и сега втора година плащам такси на вятъра и още и още не съм успяла...При мен обаче, когато трябваше да си го прекратя, аз си бях направила ремайндър и отидох месец преди да ми изтече договора /точно както те пожелаха/, и в магазина на Германос, учтиво ми обясняват, че сега не мога да си прекратя договора, понеже видиш ли не ми и е излязла последната фактура /въпреки, че аз този номер не го ползвам и си бях предплатила всички  месечни такси до края на периода предварително/, т.е. когато ми излезе новата фактура след 10-15ина дена , тогава да дойда ПАК и ПАК да се опитам да си го прекратя...и тук е уловката... когато дойдох на 14я или 15я ден , на касата със задоволство /кълна се, че се подсмихваха/ ми обясниха, че е твърде късно и Честито - договор за още една година! Е как да не побеснее човек! Подадох жалби навсякъде: Глобул, КЗП, КРС , всеки си избърса ръцете, че аз съм си виновна като съм подписала договора...освен КЗП, които в последствие разбрах, че са глобили ГЛОБУЛ именно по моя случай, на което много се зарадвах...и така скоро наближава следващото автоматично преподписване /което си е чист абсурд юридически, но това е отделна тема/, за което потривам ръце и съм решена да ги гоня да дупка  - ако трябва всеки ден ще им вися на главата!
Ха и между впрочем ако ти е писнало и случайно решиш да си предплатиш всички такси до края на периода за да си прекратиш договора, тогава не заплащаш таксата, за която си сключил договора, ами вече преминаваш към стандартната такса, която е 2 пъти по-висока на месец!!! Измислили са го - пише си го с малките буквички наааааааай -долу в договора :)
Това e цяла мрежа от прецакани клиенти, не сме само аз и violetta...форумите са пълни и бъкат от недоволни клиенти, но на кого му пука...

kiara

  • Новак
  • *
  • Публикации: 21
    • Профил
много неинформирани\"дами\" има тук.да ви известява никой не е длъжен хахах.човек сам се информира,чете и си гони интересите ахахах .как можете да си следите крайните срокове за плащане на ток,парно,кредити,искате на мобилните оператори ахах.ама така е ,когато не четете какво пише в договора,дано някой ден си продадете и къщата така,от недоглеждане

yurigor

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
много е просто:СПРЕТЕ ДА ПЛАЩАТЕ,(не могат НИЩО да ви направят)и минете към друг оператор.така ги наказвате най качествено.ПОВТАРЯМ не могат да ви осъдят за услуга която не сте ползвали,въпреки договора.Могат да ви пуснат с пакет други\"неизрядни длъжници\" в съда,а най простото което вие трябва да направите е, И вие да подадете колективен иск срещу тях.ГАРАНТИРАМ УСПЕХ.