Автор Тема: Връщане на сума по договор при един и същи дефект  (Прочетена 384 пъти)

wb

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Здравейте,
купих си миналата година кафе машина с капсули.Седмица след като  получих се появи дефект в кафе машината, върнах я за ремонт. След известно време ми върнаха машината с обяснението, че не са открили дефекта и затова са сменили уплътнение. Отново върнах машината, като освен гаранционната карта изпратих и клипче с  проблема. Дефекта се изразява в това, че при поставяне на капсулата кафе се чува пукане и след това започва да тече вода - излишно е да споменавам, че за чаша кафе и дума не може да става. Връщайки за втори път машината дефекта беше поправен, но се появи отново след месец - два работа. Върнах за трети машината и поисках връщане на сумата, която съм платила по договора за нея. Лично директорът на компанията ми обясни, че ми предлагат да ми заменят машината с нова, но въпросът е че за 6 месеца притежание на кафемашината повече от половината време тя е била в сервиза, а не вкъщи, и аз вече не желая да имам подобен продукт. Бих искала да си получа сумата обратно (около 300 лв) - ясно и категорично съм изразила желанието си и в писмена и устна форма, като съм посочила и сметка по която да преведат парите. Това е в началото на септември. До днешна дата не е преведен нито лев. Какви действия мога да предприема и имам ли право да поискам парите си обратно при един и същи дефект три пъти.
Благодаря предварително
« Последна редакция: Ноември 22, 2010, 04:02:51 pm от wb »