Автор Тема: Отново GERMANOS  (Прочетена 951 пъти)

luxeon

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Отново GERMANOS
« -: Ноември 23, 2010, 11:11:07 pm »
Здравейте на всички - нов съм сред вас ,но и аз имам проблем и съответно и въпрос. На 27 Октомври си занесох телефона за ремонт Samsung 5230 - неработещ тъчскрйн.Изготвиха ми там разни протоколи - (м/у другото вътре пише че телефона е запазен) и ми казаха че по принцип до 15-20 дни ги връщат и ще ми пратят СМС , НО днес минават 27 дни и телефона още го няма.От прочетеното дотук разбрах че трябва да ми го върнат до месец.Интересува ме по конкретно какви изисквания трябва да имам когато отида в сервиза на 30-я ден.Понеже не пазя касова бележка - явно няма как да ми върнат парите.Имам фактура но на нея пише цена 0.00 лв -явно за заобикаляна на закона - ОТНОВО. Мога ли да искам нов телефон -той същия модел ли трябва да бъде ? Има ли и други варианти ?

kaufer

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 161
    • Профил
Отново GERMANOS
« Отговор #1 -: Ноември 24, 2010, 03:41:34 pm »
Рекламацията винаги се предявява в търговският обект пред търговеца.Ако търговецът е приел вашата рекламация за основателна, то той трябва в едномесъчен срок да извърши ремонт на стоката или да я замени с нова. Срокът започва да тече от датата на предявяване на рекламацията, като същата се вписва в \"Регистър за рекламации\".Само след изтичането на този срок, ако вашата стока не е приведена в съответствие с договора за продажба, Вие може да претендирате за възтановяване на заплатената сума,  замяна с нова или намаляване /отбив/ на цената на стоката. Може да ви се обадят да си преберете телефона и на 30 ден. Преди да подпишете протокола се уверете, че проблема е отстранен,  ако  получите стоката и констатирате това по-късно. Наново  се подава рекламация и пак започва да тече 30 дневен срок...............Времето на ремонта се прибавя към законовата ви две годишна гаранция
« Последна редакция: Ноември 24, 2010, 03:43:59 pm от kaufer »