Рекламацията винаги се предявява в търговският обект пред търговеца.Ако търговецът е приел вашата рекламация за основателна, то той трябва в едномесъчен срок да извърши ремонт на стоката или да я замени с нова. Срокът започва да тече от датата на предявяване на рекламацията, като същата се вписва в \"Регистър за рекламации\".Само след изтичането на този срок, ако вашата стока не е приведена в съответствие с договора за продажба, Вие може да претендирате за възтановяване на заплатената сума, замяна с нова или намаляване /отбив/ на цената на стоката. Може да ви се обадят да си преберете телефона и на 30 ден. Преди да подпишете протокола се уверете, че проблема е отстранен, ако получите стоката и констатирате това по-късно. Наново се подава рекламация и пак започва да тече 30 дневен срок...............Времето на ремонта се прибавя към законовата ви две годишна гаранция