Автор Тема: повреда на лаптоп в сервиз (може би по вина на техник)  (Прочетена 1695 пъти)

ceck0o0

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Добърден! Искам да се допитам до всички вас относно проблем с лаптопа ми.Гаранционен HP.Занесох го в оторизиран сервиз на HP, няма да споменавам името му. Първо ми изгоря зарядно, смениха го. 2 дни след това лаптопа ми се развали ии го занесох отново в същия сервиз, там казаха че харддиска е повреден и ще го подменят, също им казах че ми скърцат пантичките на дисплея ии ги помолих да го оправят. Около 10-тина дни след това ми се обаждат с новината че при подмяната на пантичките се е счупил дисплея на лаптопа... Поръчали са нов и ще го подменят, но това ли е всичко което могат да направят? Мога ли да търся повече права за това, да ме компенсират за тяхната грешка и за това, че не мога да ползвам лаптопа през времето в което го поправят...вече тече 12-ти ден. Благодаря ви!

stanimir_sz

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
повреда на лаптоп в сервиз (може би по вина на техник)
« Отговор #1 -: Януари 15, 2011, 07:12:45 pm »
Никой потребител не се сеща че той също има определени задължения.Примено да уважават търговеца, да спазва Българското законодателство, да спазва реда на сервиза в който е занесен.Не да очаква че като си занесе неговия продукт сервиза ще захвърли всичко и ще почне да се занимава с неговия случай.Защото е най-важен от всичко на света.Срокък е 30 дни и наистина няма никакво значение какво се сменя.Въпроса е да имаш работещ продукт, преди изтичането на ЗАКОННИЯ срок.Не очаквай компенсация.Нямаш право на нея.Нали си търсиш правата.Е в случая нямаш такива.

Вечно съм Няващсе

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 82
    • Профил
повреда на лаптоп в сервиз (може би по вина на техник)
« Отговор #2 -: Януари 15, 2011, 08:25:35 pm »
Най-важно е да имате добра документация - никой орган не може да вземе отношение по коментари от типа ,, занесох,,  ,,донесох,, ,,казах им,,   ,,те ми казаха,,  ,,смениха еди какво си,,

Покупните документи са: касова бележка - и ако има - факура, гар. карта и др.
Сервизните докумети са: приемен протокол с ДАТА и приблизително описание на оплакването
След издаването на уреда: отметка - какво е направено -  с ДАТА - и сменените части да Ви се дадат в ръката - а не от сервиза да си измислят ,,сменихме това и онова, но го хвърлихме в боклука ,, ! ! ! ! !

Ако нямате пълен комплект документи - как ще направите възражение ?
И 10 закона ЗЗП няма да Ви помогнат !

KingOfPain

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
повреда на лаптоп в сервиз (може би по вина на техник)
« Отговор #3 -: Януари 20, 2011, 04:56:48 pm »
и сменените части да Ви се дадат в ръката - а не от сервиза да си измислят ,,сменихме това и онова, но го хвърлихме в боклука

не е точно така. самият аз съм сервизен и не мога да дам на клиента харда ако е повреден. той се изпраща на производителя, някои се ремонтират и пускат обратно на пазара. дори счупена матрица, която не става за нищо пак се връща на производителя или вносителя.

Вечно съм Няващсе

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 82
    • Профил
повреда на лаптоп в сервиз (може би по вина на техник)
« Отговор #4 -: Януари 20, 2011, 07:41:32 pm »
По никой начин не може да изпращате харда или каквото и да е, и да се разпореждате с тях, защото те са СОБСТВЕНОСТ НА КЛИЕНТА и той ги е ПЛАТИЛ ВЕЧЕ ВЕДНЪЖ ! ! !

Ако заводът производител желае да си прави експерименти, нека си закупи елементи по каналния ред и да си ги експериментира !

fishev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 31
    • Профил
повреда на лаптоп в сервиз (може би по вина на техник)
« Отговор #5 -: Януари 20, 2011, 08:09:35 pm »
Вечно съм Няващсе  не пиши глупости като не си запознат Говорим за гаранция на прозводител и тои определя какво да се прави със смененните части Смешно е да твърдиш че били собственост на клиента А помисли логично как сервиза ще докаже че е сменен конкретен модул Нали не ги мислиш за глупави и тъпи  фирмите които произвеждат Всички  производители си прибират сменените дисплей и модули Било с цел рециклиране било да изследват даден проблем По твоята логика след като сменените части са собственост  на клиента значи трябва директно да се обърне към производителя и да си ги смени сам без да търси търговец сервиз и тн Меко казано всичките ти писания са смешни и лишени от елементарна логика

BeTaTesTeR

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 65
    • Профил
повреда на лаптоп в сервиз (може би по вина на техник)
« Отговор #6 -: Януари 20, 2011, 08:11:54 pm »
Що да не може?Нали не връща на клиента лаптоп без хард диск.Точно,че клиента си го е платил и затова при дефект получава нов хард диск.В крайна сметка не е платил два хард диска нали?В сервиза заменят дефектен с нов.За какво да се връща на клиента дефектния?Естествено,че и в сервиза трябва да се отчитат,абсолютно е прав човека по-горе.

Iliqn Trenchev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
при повреден хард на лаптоп в гаранция които сам закупил онлаин и сам изпратил за поправка с вси4ки документи касова бележка гар карта и изминат 30 дни без да сам си полу4ил ма6ината

Iliqn Trenchev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
6те сам благодарен ако някой може да ме посаветва как да постапя