Автор Тема: Мегалан - такса за включване на 2ри компютър  (Прочетена 1152 пъти)

alskdf

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Здравейте,
искам да подам жалба за Мегалан Нетуърк (предоставяне на Интернет услуги). Проблемът се състои в това, че за включване на втори компътър в стаята към интернет ми поискаха 10 лв. такса. Когато съпругът ми отиде до офиса (11.11.2010) да попита, за какво е тази такса служителката му обясни, че е за окабеляване. Той й е казал, че си имаме кабели и дали може сами да си включим интернета без да идват техници, но от офиса са казали, че не може, но щом сме си имали кабели нямало да плащаме 10 лв. такса.
Дойдоха техниците, инсталираха интернета с нашите кабели и след това не ни взеха пари. Но когато отидох да платя интернета за нивия месец (на 28.11.10) освен месечната такса ми поискаха и тези 10 лв. инсталационна такса, която на всикото отгоре не е обявена никъде на интернет сайта им (т.е. за какво е, в кои случаи се плаща и дали може да се избегне и т.н.). Ние им обяснихме всичко това, което ви написах до тук и те казаха да чакаме обаджане от главния офис. Днес около обяд (30.11.2010) когато ми се обади служителка, която беше изключително нелюбезна, ми каза че таксата трябва да си я платим защото нямало такова нещо, че била за окабеляване. Таксата била за това, че идвали техници до вкъщи (първо разминаване) и ако сме искали да я избегнем и щом сме си имали кабели е трябвало сами да си включим интернета (второ раминаване).
Съответно ние й обяснихме какво ни е казала колежката и от офиса, но тя отговори, че трябвало да видят записите, защото не е сигурна в думите ни. Ние се съгласихме с проверката, защото много добре знам какво се беше случило и съм сигурно в това, което ни бяха обяснили (на 11.11.2010), служителката попита за датата и когато и казаха, че се случи на 11.11 около обяд тя каза, че докато не й кажа точен час и името на жената, с която сме говорили няма да направи проверка. Аз естествено няма как да си спомням точния час и името на жената и затова питах сега какво се прави. Отговорът беше.. че трябва да си платя таксата.
Тогава попитах в кой офис мога да намеря книгата на клиента, за да си напиша рекламацията и те ми отговориха цитирам: \"Това не е магазин, ние нямаме такива книги.\"
Сега какво мога да направя? Трябва ли да си платя таксата от 10 лв. като недоразумението се е получила по тяхна вина. Аз ли съм виновна за грешната информация от първата служителка? Изобщо мога ли да направя нещо и какво...

Благодаря много!

Slivaka

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Мегалан - такса за включване на 2ри компютър
« Отговор #1 -: Декември 05, 2010, 07:44:04 pm »
Мтел!Мууухахаха!Дългата ръка на тази така \"етична\", \"европейска\", \"честна\", \"изрядна\" и \"скромна\" напаст.Горното твърдение, ако е вярно следователно, че всички обещания във форума на Мегалан, че продажбата на дружеството не е от алчност и за пари(лична облага, пък абонатите да гният) са лъжливи. Пословичното качестовото на Мегалан, оправдаващо по-високата цена, се изпари за по-малко от 3 месеца под ръководството на Мтел. На това се казва постижение. До каквото се докоснат след това умира. Така съм чувал за алчността, че прави, пък това е бизнес модела на \"Австрийците\". Мтел е мъртва компания, защото има зловеща репутация.Всеки ден го доказват и гордо изпъчват гърди - Мениджър(Крадец) на годината! Затова в България мобилен оператор е много мръсна дума. Да се отървем от тях докато е време! Достатъчно беше да няма \"свестен\" телекомуникационен оператор, а сега навлизат и в други сфери! Ще обият конкуреницията и тогава ще завиждаме на ТЪМНИТЕ ВЕКОВЕ през средновековието!