Автор Тема: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!  (Прочетена 48527 пъти)

svetulka

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Здравейте на всички участници в този форум,
Клиент съм на ВИВИАКОМ от 2005г. Имала съм не веднъж проблеми с тях, но този път чашата преля.
На  19.10.10г. подписах договор с ВИВАКОМ за пакетната услуга ‘VivacomeHome’ включваща неограничен интернет достъп и 3600м. безпалтни за фиксирани селищни, междуселищни  и международни разговори от I зона. На 21.11.10г. исках да използвам полагащите се 3600м.,но за всеки случай се обадих на  123 и  операторът ме уведоми, че телефонния ми номер  се води още на старата тарифа от 7,60лв., минутите към пакетната услуга не са активни и аз не мога да се възползвам от тях. На върпосът ми кога ще бъдат активни, първата операторка с която говорих, каза, че  не се знае кога??? Е моята реакция беше – Как е възможно да плащам за нещо , което не се знае кога ще ми бъде предоставено? Последва затваряне на телефона.Отново  обаждане на 123. Следващата операторка  ме увери, че няма да бъда таксувана за пакетната цена (30лв.) ,  щом услугата не е предоставена. След като не можех да ползавам необходимите ми минути , поисках да бъде анулиран договора, т.к. ВИВАКОМ сам нарушава договора си и дефакто аз повече от месец  и до момента не мога да ползвам това, за което съм сключила договора. Пратиха ме да ида там, където съм подписала договора.
 На 22.11.2010г. в офиса на Виваком потвърдиха, че пакетната услуга не е изцяло активна и че някой просто не си е свършил работата. Според  допълнителното споразумение, което подписах, в рамките на 1 раб.ден пакетната услуга трябва да бъде предоставена, а вече бяха минали над 30 дена. За това пожелах да започне процедура по анулирането й. Служителката на Виваком ме увери, че ще подадат документите, по служебен път без да е необходим моя подпис.
 На 23.11.10г. оператор на 123 направи справка - безплатните 3600мин.  не бяха активни.  Документи за анулиране на договора нямаше. Ако искам той да бъде анулиран, да подам жалба, там където е сключен договора. Написах такава, но служителка в офисът на ВИВАКОМ отказа да я заведе, като ми обясни, че в момента аз нямам ДОГОВОР, а само неизпълнена заявка, която ще бъде анулирана и че тази жалба няма към кого да бъде адресирана???, както и че колегите им от 123 не са били наясно каква е процедурата. На 26.11.10г. от 123 разбрах, че пакетната услуга вместо да бъде анулирана е активнирана(от 24.11.2010г.) ,документи за анулиране на пакетната услуга не са постъвали и ако такива са били подадени, ще съществуват в тяхната система. Хайде пак до офиса им. Отоговорът - фактурата ми ще бъде намалена и няма да заплащам пълната цена на пакетната услуга, защото реално са били подали заявка за смяна на тарифния план, но физическо изпълнение по зявката липсва, така че това не е повод за прекратяване на договора. И сега отново, неизпълнената от месец заявка се превърна в договор.
Фактурата за договорът ми я бяват по незнайна причина, като има колебания дали ще излезе на 8.12.2010г. или на 15.12.2010г.(приблизително 2 месеца след сключване на договора).  Оплакване  може да се подаде само он лайн, лично не може човек да говори с никой отговорен от ВИВАКОМ. Подадох такова, след 4 дни получих e-mail, с което ми съобщават: Ще получите официален писмен отговор в регламентирания едномесечен срок .
Когато тръгнеш да си търсиш правата всичко е в срокове.  Размотаваха ме цяла седмица, като информацията от оператор и в техните офиси беше коренно  различна.
Договорът е нарушен от страна на ВИВАКОМ,  по техните правила, по две точки и въпреки това аз нямам основание за прекратяването му, без да дължа неустойки.
Т.3.2. Пакетната услуга се активира от ВИВАКОМ в срок до 1 работен ден от датата на подписване на настоящето Допълнително споразумение. ( изминаха 33 календарни дни)
Е за какво ли я има тази клазуа, след като могат и след месец.
Т.3.3 Абонатът дължи заплащане на абонаментната цена за пакетната услуга от датата на подписване на настоящето Допълнително споразумение. ( фактурата ми ще бъде намалена, надявам се, но тогава ще бъда таксувана не по условията на това споразумение; ако ми фактурират пълната пакетната цена – тогава плащам за нещо, което не ми е предоставено ).
Какво се получава в крайна сметка? В действителност в този договр има права и задължения, но колко едностранни.   Права по този договор нямам, освен задължението да си плащам 24 месеца пакетната услуга(независимо от това , че за един месец от този срок , не ми е била предоставена възможност да се възползвам изцяло от нея).  Договорът може да се прекрати, но  ще заплащам като неустойка сумата по пакетната услуга до изтичане на договора(сякаш неизпълнението му е от моя страна).
ВИВАКОМ си запазва правото да променя условията си, да не изпълнява задълженията си, да нарушава договорите си и при това - без неустойки.

BeTaTesTeR

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 65
    • Профил
Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
« Отговор #1 -: Декември 06, 2010, 09:05:59 pm »
Еми грешката е,че не си пуснала официална жалба.В магазина са те забаламосали и ти си им се вързала.Няма да как пратят жалба от твое име без твой подпис и тя да бъде взета под внимание.Трябвало е да си изпратиш писмено жалбата на някой от следните адреси обаявени на сайта на Виваком:

VIVACOM Обслужване на Клиенти
гр. София; Пощенски код 1784;
Пощенска кутия № 44

VIVACOM Централен офис
гр. София; Пощенски код 1784;
бул. \"Цариградско Шосе\" 115 И

svetulka

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
« Отговор #2 -: Декември 06, 2010, 09:25:23 pm »
Здравей BeTaTesTeR,
Да, така е съгласна съм. Но ми беше отказано. Аз не съм написала доста неща, които се случиха, за да не  стане прекалено дълго. След като ми отказа да заведе жалбата, се обадих на оператор. Има го документирано. От оператор ми казаха, да изчакам до края на седмицата и пак да се обадя.
И според мен има два вариант: или служителката в офиса си е покрила грешката, или така й е наредено да процедира. Остава да видим какво, ще отговорят на оплакването ми.

danitaaa

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
« Отговор #3 -: Декември 06, 2010, 09:50:40 pm »
здравейте искам да споделя за един мои проблем с интернет на  VIVACOM Traffic 750 MB  на 15.10.2010г с сключих договор, на края на месеца 30.10 получих фактура със сметка 16,67лв. като договора беше за по 10 лв на месец(-50%),а интеренета небеше ползван понеже нямаше обхват и никаква връзка.Попитах в офисите на Виваком, но те ме увериха че има връзка в нашия район,и аз реших да изчакам до другия месец. През месец ноември точно за 5 дни ползване на интернета получих сметка от сумата  111,01 лв. като на фактурата ми пише \"GPRS данни (брой минути - 1898489 )\" знам че сега наближава Коледа и Нова Година , но премиите който трябва да получат не мисля 4е трябва да ги вземат от такива хора като нас.

bloucester

  • Гост
Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
« Отговор #4 -: Декември 06, 2010, 11:39:48 pm »
Danitaaa, сложихте ли парола на интернета си или всички наоколо могат да се вържат и да го ползват?

BeTaTesTeR

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 65
    • Профил
Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
« Отговор #5 -: Декември 06, 2010, 11:42:40 pm »
Този интернет се ползва с някое от следните устройства.
http://www.vivacom.bg/bg/residential/devices/section/ustrojstva_za_prenos_na_danni
Те нямат Wi-Fi модул и няма как да се закачи някой съсед и да го ползва освен ако не вземе самото устройство.

stelastar

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
« Отговор #6 -: Декември 07, 2010, 12:59:59 pm »
Аз също съм потърпевша от некорекността на този оператор. От около 5 години имам предплатена карта за мобилен телефон. Офертата , която ползвам се казва,, Бонуси без Край\'\' ( колко пародиино звучи с оглед на ситуацията , която VIVACOM предизвика). При тази програма при зареждане на ваучер от 20 лв. клиента получава 500 безплатни минути. Тъй като разполагам и с друг мобилен телефон и разговорите ми се поделят м/у двата е имало случай, в които на 3-4 месеца зареждам само един ваучер. От извесно време забелязох, че ваучерат свършва по-бързо от обикновенното. След като за пореден път заредих 20 лв., забелязах, че не получавам безплатните си минути. След като позвъних на 123, след 15 минутно изчакване, операторът ми каза , че проблема е в това, че зареждам елекронен , а не хартиен ваучер. Аз не бях информирана за това когато си закупувах тази карта и го попитах , къде е написано това и каква е логиката, при положение че той вижда че сам си платила 20 лв. Той отговори , че никъде не е написано и , че това е вътрешна информация. Питам аз, а клиента не трябва ли да е информиран за това.............Но това съвсем не е всичко. След 3-дневни неуспешни опити да напиша жалба в сайта, реших да отида до най-близкия офис. Там разказах отново за проблема ми. Момичето се опитваше да ме обеди , че моята промоция е ГЕТ Бонус, и така около 15 мин. След това дойде и управитела на този офис във Варна. Той след като установи каква ми е програмата, категорично ми каза, че промоцията ми е изтекла и аз вече няма да получавам безплатни минути. Направо се вцепених. Не можех да повярвам, че може да съществува толкова некомпетентност в една фирма. Първо, го попитах как е спряна промоцията без аз да бъда информирана, и каква точно е валидността й, и къде това е написано. Той започна да спори с мен , аз му обясних, че отговорът на колегите му от 123 е съвсем друг. Той със заканителен тон, който искаше да покаже колко той е запознат , а аз колко съм невежа, каза че ще звънне на 123 , за да ми кажат че промоцията е приключила. Не мога да ви опиша каква беше емоцията изписана на лицето му, когато операторът потвърди , моята версия, с която аз отново не сам съгласна. Подадох жалба във ВИВАКОМ , както и в агенцията за защита на потребителите.

Samokoveca

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
« Отговор #7 -: Декември 07, 2010, 03:10:05 pm »
БТК, никога не е предоставяла само услуга за интернет. Те предоставят винаги пакетна услуга - в оригинал телефон+интернет. Това е грубо нарушение и злоупотреба, тъй като в публичното пространство и в сайта им е посочено, точно обратното т.е. те заблуждават, лъжат и нарушават закона в продължение на години. БЕЗНАКАЗАНО. Ако искате да ползвате интернет при тях трябва да имате ТЕЛЕФОНЕН ПОСТ. Но този факт винаги се премълчава. Ако бяха изрядни трябваше да имат само пакетни услуги с интернет.

За да се подсигурят при възникнали съдебни спорове обаче те предоставят от известно време и интернет без телефонен пост. ADSL Slim беше предишното му наименование, Vivacom Net Slim :

http://www.vivacom.bg/FileHandler.ashx?section=aboutus&filelocid=104&location=general_conditions_articles&lang=en-US&isOffline=False

За да се отблъснат потенциални клиенти услугата е на.... същата цена, но без телефонен пост и включени минути. Например VIVACOM Duo: Fix + Net( Vivacom Home) пакетната услуга - фиксиран телефон + интернет = 30лв.  , a Vivacom Slim Net Extra e с цена 27лв.(предоставя единствено достъп до интернет) като допълнително е необходимо да се заплати инсталационна такса и други утежняващи условия. Като не е ясно и дали Slim услугата предоставя каквато и да е подръжка, тъй като абоната няма телефон на БТК, а подръжката вероятно отговаря на телефон от рода на 123, тогава възниква абоната как би могъл да сигнализира за повреда?

За телекомуникационните компании няма закони! Вероятно, защото купуват правителства наред.

BeTaTesTeR

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 65
    • Профил
Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
« Отговор #8 -: Декември 07, 2010, 05:13:55 pm »
stelastar как искаш да си информирана когато си си закупувала картата,като по времето когато се продаваха бонуси безкрай изобщо не съществуваха електронни ваучери.Бонуси безкрай не са промоция,а тарифен план,така ,че няма как да го спрат и докато изпълняваш условието да зареждаш с хартиен ваучер ще си получаваш минутите.

Samokoveca страшна конспирация разкри.Разликата със сегашните пакетни услуги е,че плащаш обща месечна такса за телефон и интернет,а не поотделно за телефон и за интернет.Освен това не виждам какво незаконно има.Нищо не се премълчава.Като отидеш в магазина няма как да не те питат на кой телефонен пост искаш да активираш АДСЛ.Като нямаш телефон на Виваком за да сигнализираш за повреда можеш да се обадиш на +35987123 или 0700 17 000

Stuklenica

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
« Отговор #9 -: Декември 07, 2010, 07:10:04 pm »
Знам я Vivacom Net Slim услугата - гнила е.

1)Първо няма абсолютно никаква информация за нея на сайта на БТК/Виваком, с изключение на посочената от по горния потребител. Странно, а? Ако компанията искаше да знаем за нея щеше да ни пробие тъпанчетата!

2)Като отидеш в магазина, повечето служители дори не знаят, че Виваком предоставя интернет дори и без имаш телефонен пост. Гледат опулено и те мислят за молоумен селянин, който им разваля спокойствието, докато ти млящат насреща вкусен/гнусен сандвич.

3)АDSL услугата е рекламирана като \"подходяща\" за домашни потребители и малък бизнес. И как иначе - трябва да си малоумник да платиш цената, която ти искат и да получиш боклук, които осигуряват като услуга! Асиметрична скорост 20:1 сваляне на данни/качване на данни.Ти напрактика, ако искаш да сваляш нещо с пълната скорост, която се рекламира това означава да запълниш напълно капацитета си на качване на данни, тъй като всеки протокол за трансфер има около 5% overhead.(модемчето на БТК ще експлоадира преди това да се случи)Това означава, че рекламираните скорости са постижими само при идеални условия, а реалните скорости ще са 30-40% по ниски от рекламираното. За същите пари ще си вземеш нещо много подобро.

4)БТК е компания, на която не и пука за клиентите. Затова и я продават и препродават през 2-3 години. Сега очакваме новия собственик, който вероятно отново ще дойде с амбицията да изтисква потребителите и да обира кайма. Ако е останало нещо за обиране вече. :)

stelastar

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
« Отговор #10 -: Декември 08, 2010, 08:42:17 am »
Ok нека да е тарифен план, но жсеки тарифен план си има условия за ползване,  и в случая в тези условия не е записано \'\'хартиен ваучер\'\' , а само \'\'ваучер на стойност 20 лв.\'\' ............тогава какво значение има какъв е вида му. Нима те не виждат сумата, нима те не получават тези 20 лв. Няма логика!

MirМир

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
« Отговор #11 -: Декември 09, 2010, 08:48:57 pm »
Логика има, когато е схема, схема за кражба! Затова е цялата работа. Те виждат и знаят, но само с виждане и гледане пари и печалби не се трупат.

Всички горни потърпевши, оплакващи се да отиват директно в Полицията. Чичо Цецо, не случайно държи 60000 души на служба!! Той ще ви защити и ще въздаде справедливост. И ако от пострадалите има депутати - те ще получат и по едно ВЕрТу! Хайде полицаите умни , справедливи, работливи и състрадетелни - те ще помогнат на всеки. Пък като погнат злосторниците не им завиждам!

Customer

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Безобразията на Vivacom
« Отговор #12 -: Януари 29, 2011, 04:28:56 pm »
От 07.12.2010г. нямаме нито телефон нито интернет, точно два дни преди това направиме заявка по телефона за Vivacom Net Turbo, получихме писмо, че в 7 дневен срок  може да се откажем от услугата, която до преди това според служители на компанията не е било възможно да ползваме поради техническа невъзможност!?, нямало база!?. Като тази услуга ни бе предложена след едноседмични разправии за подновяване на стария модем с нов. Неискам да изпадам в подробности за лъжите и разминаването в информацията на служителите по телефона и тези в бизнес центровете. Пращаха ме в други бизнес центрове, караха ме да пиша жалби, молби.  Безброините разправии със служителите на Vivacom  най-накрая дадоха резултат и след повече от седмица ми доставиха новия модем. Изведнъж, ще се повторя, се оказа че има възможност да ползваме по-висока скорост, което стана ясно след обаждане на служител от Vivacom  и заявихме по телефона желанието си. Това се случва в периода 05 – 06.12.2010г. От  07.12.2010 до ден днешен 29.01.2011г. нямаме нито телефон нито интернет, оказа се повреда, Фондови жилища гр. София, част от тях нямат телефон и тези които ползват нямат  й интернет. Вече не се обаждам да питам кога ще може да ползваме, това за което сме сключили договор, а защо сред като нямаме нито телефон нито интернет, получихме фактура. Тези служители на тази компания лъжат, прекалено некомпетентни и зле информирани за каквато и техническа помощ да потърсиш  (аз поне разговарям с няколко служителя на които обяснявам какъв ми е проблема и то на всеки един от тях повтарям едно и също, преди да получа какъвто и да е отговор )! От декември минала година са заявили поне 7 дати от които ще имаме телефон и интернет, но уви...в 21 век без телефон и интернет!!!

annetaz

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Безобразията на Vivacom
« Отговор #13 -: Февруари 01, 2011, 05:11:46 am »
Вие сте късметлия!Бягайте далече,докато е време!Особено от тоя пакет Турбо.Виваком няма технически възможности да ви  достави интернет с такава скорост и опитите му да го направи ми съкратиха живота.Бях си на пакет телефон+интернет за 30 лв .на месец.Къде доволна,къде не..Но тъй като не ползвах телефона,а ми трябваше по-висока скорост като включим още един лаптоп,реших да си променя параметрите на услугата.В края на ноември 2010г. подписах нов договор,в който телефона беше на план Минимум,а интернета на Турбо.От този ден бял ден не съм видяла,интернета не само не стана по-бърз,ами вече не мога да си ползвам и скайпа вечер/направо изключва!/.А страниците ги отваря за 5 минути.Теста показва скорост не 20,ами 1,25 mbps?!Пратих вече не знам колко оплаквания,обаждах се поне 10 пъти и на 123,вчера дойдоха и в къщи някакви\"техници\".От цялата  работа ми поровиха в компа, показаха ми някаква табличка,на която пише отгоре Пирели и ми заявиха,че по-голяма скорост от 14 не мога да имам,няма възможност.Но пък ми твърдят,че техния тест само е верен и че за тях няма проблеми.Само дето аз от техните тестове не вдявам нищо и не мога да разбера откъде извадиха тая табличка и дали и какво са мерили!Пред тях направих speedtest.net и скоростта беше под 2mbps.те,обаче на тоя тест не вярвали!Аз пък вярвам,защото,когато той покаже  скорост  под 2mbps,скайпа ми изключва по време на разговор.Но те направо се изгавриха с мене,че скайп не ми трябва и си заминаха  по живо по здраво!А..казаха,че  били от Алкател и че само ползват Виваком.Демек:батака е далеч по-голям,отколкото съм предполагала!И положението стана:Надежда всяка тука оставете...пак звънях на оператора,исках телефон на шеф,на него  да се оплача,че нямам почти  никакъв интернет и нищо не правят.Пратиха ме да духам супата!

elline

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
« Отговор #14 -: Февруари 22, 2011, 12:29:00 am »
Здравейте.Аз също съм потърпевша от своеволията и безхаберието, които царят във Виваком. На 10 януари 2011, получих обаждане от тяхна служителка, която ми предложи като ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ, да премина на тарифен план с удвоени безплатни минути към тяхната мрежа и всички останали мрежи в страната. Офертата ме устройваше идеално и дадох съгласието си. Служителката ми обясни, че това е договор от разстояние и в седемдневен срок, трябва да получа договорът, чрез куриер. Ако в рамките на седмица след получаването му, не се обадя, за да се откажа, новите условия влизат в сила. Тъй като няма как да чакам куриера седем дни без да знам кога ще дойде и да съм си постоянно вкъщи, попитах дали е възможно да отида в техен опис, където да обясня за предложението и да подпиша на място. Служителката уверено ми отговори, че може и ми каза, ако имам някакви проблеми в офиса, да се обадя на 123. Още на следващия ден отидох в най-близкия офис, където ми отговориха, че там договор с подобни бонуси не може да бъде сключен, трябвало да си чакам куриера. Обадих се на оператор, обясних, той ми отговори, че предложението с бонусите се прави от техен външен офис и те нямали никаква връзка с него(?!)Обеща, че ще пусне запитване да се обадя след два-три дни. Оттогава до ден днешен( вече близо два месеца) звъня през два-три дни и отговор няма! На всеки един оператор разказвам одисеята си отново и отново, те пускат поредното запитване и ме уверяват, че ще ми се обадят до дни. След като не ми се обаждат, аз пак звъня и пак не могат да ми отговорят какво става. Пуснах десетина запитвания. Единайстия път се свързах, с изключително арогантна госпожица на име Галя. Тя буквално ме хвърли в джаза, след като ми каза, че има едно-единствено запитване от моя страна, отпреди няколко дни.Попитах я какво е станало с останалите десет, нямало такива. Попитах я и защо два месеца чакам куриер, който все не идва, не знаела, питам я в крайна сметка имам ли сключен договор или не, не било ясно. Стигнах до абсурдната ситуация, когато отида в офис да си плащам сметката, да ми предлагат нови тарифи и условия, а аз да не мога да приема, тъй като не знам всъщност на какъв тарифен план съм,имам ли нов договор или не. Операторите ми казват, че не мога да сключа друг договор, тъй като съм казала \"да\" на телефонното предложение, но продължавам да съм си на стария тарифен план и все още нямам писмо от куриер. Вече два месеца живея в неведение, никой от Виваком не ме търси, а операторите започнаха да ми затварят телефона, нищо не знаели! Писах жалба по електронен път, в сайта им, отговор няма! В офисите ми обясниха, че там не мога да пусна оплакване, тъй като се отнасяло за предложение от външен сътрудник. Но нали този външен сътрудник се обажда от тяхно име и на тях ще плащам таксата? Да съм чакала. Докато чакам ще ми изтече и несъществуващия договор без да ми е влизал в сила никога! Не мога да повярвам, че първо ме наричат Лоялен Клиент, а след това ми се подиграват в очите!