Автор Тема: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!  (Прочетена 47295 пъти)

barbaniko

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
« Отговор #15 -: Февруари 27, 2011, 09:30:21 am »
Щом сте в правото си,не им плащайте.Не може един да има само права,а друг само задължения.

VeskoMitev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
« Отговор #16 -: Март 04, 2011, 11:53:54 am »
Здравейте,
прдстои ми пътуване извън България. Опитах да включа роуминг но от Виваком ми пойскаха 120 лв. Защо!?
Нов абонат съм. При сключване на договора платих две такси предварително Това някъкси го разбрам, но 120 лв за вкючване на една услуга- това е просто немислимо. Досега съм бил абонат на М-тел. За същата услуга ми отне един разговор с оператор и 30 мин за активация. Ако за всяка услуга ми искат предплащане и ми се налага да нося и друг апарат за пътуванията ми ще се замисля дали да подновя договора.
 120 лв. за активация на роуминг?!
Това е изнудване

BeTaTesTeR

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 65
    • Профил
Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
« Отговор #17 -: Март 04, 2011, 02:03:43 pm »
Не е изнудване ,а депозит който ви се възстановява след това.Изискват ви го защото не сте бил одобрен предварително.Това се налага защото когато се намирате в роуминг информацията на потреблението ви се бави с дни и вие може да надвишите кредитния си лимит и да направите произволно голяма сметка която след това да имате затруднение да платите навреме и оператора ще понесе негативи от това,че не си е получил парите навреме.Това е простото обяснение.

nelli.ad

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
« Отговор #18 -: Март 05, 2011, 12:04:01 am »
Здравейте,на 05.10.2010г си купих GSM апарат Nokia E5 от магазин на Виваком.След около месец се разваля,отивам в магазина,оставям го за ремонт,вписват ме в книгата с рекламации,след 3 седмици ми се обаждат да си го взема,че е готов.Но още на следващия ден пак се разваля,пак отивам в магазина,след близо месец телефона ми пак пристига,казват ми,че е сменен с нов,доволна си взимам телефона и гаранционната карта и се прибирам.След 2 седмици „сменения“ ми телефон пак се разваля,за трети път отивам в магазина,но….оказва се,че нямам касова бележка.Въпросната касова бележка беше закрепена за гаранционната карта,но след втория ремонт вече я няма,забелязах липсата й в момента,в който ми казват,че без касова бележка няма гаранция.Попитах за управител,казаха ми,че е в отпуск,отказаха да ми дадат номер на управителя.Пуснах жалба в КЗП,но още нямам никакъв отговор,във Виваком също,и от там нямам отговор.На гаранционната карта има печат на Виваком и адрес на магазина,където е купен телефона.Какво да правя? Моя ли е грешката,че не съм видяла какво си взимам от магазина?Или се пробват-ако им мине номера.Касовата бележка не съм я изхвърлила аз,тяхна е грешка,но няма как да го докажа.Те казват,че аз съм я загубила.И първия път след ремонта ми дадоха и един протокол,втория път не,но не обърнах никакво внимание на момента,сещам се сега,но май е късно.Благодаря ви!

nenamentezi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
« Отговор #19 -: Април 08, 2011, 03:27:34 pm »
Здравейте на всички,

реших да пиша тук, защото се надявам така повече хора да разберат за безобазията на виваком и след като Министерството на Икономиката и Енергетиката не желае да си свърши работата и да отнеме лиценза им за порочни търговски практики ние клиентите да го направим.

Моят случай е следния, а вие решете искате ли това да се случи и на вас или на ваши близки.
Декември 2010 сключих безсрочен договор за интернет. Края на януари реших да го прекратя, защото едно че услугата е скъпа, второ качество никакво. какво се оказва обаче, че аз мога да искам, но виваком не иска. И започва един театър, едно прехвърляне идето в наш офис само там можете да подадете заявление за прекратяване, от офисите ме прехвърлят към 123 само там става това. Изобщо те разиграват само и само да се откажеш. Пуснах жалба и до Комисията за Защита на потребителите и получих и отговор: Договорът ви ще бъде прекратен на 06.04.20011.
Отивам аз с писмото на Комисията на 07.04 в офис на виваком и се започва същия театър, а отговорът им е договорът ви е активен и ако искате да го прекратите можете да направите това като си пуснете едномесечно предизвестие. Свързах и служител на офиса с директорката на Комисията за Защита на потребителя, на която отговориха същото, а въпросната дирелторка изобщо не се обади повече.
Званих в комисия след това и ми отговориха, че виваком такава им била процедурата.
Питам се в каква държава живеем и защо си мълчим и носим на гърба си тази комисия, която явно работи за виваком, а не за нас, тези които им плащаме заплатите на тези нагли държавни служители.

mipopov

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 56
    • Профил
Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
« Отговор #20 -: Април 08, 2011, 04:57:12 pm »
Пускаш им едно писмо по пощата с обратна разписка, че поради причината, че не спазват тази и тази точка от договора, считано от еди коя си дата, прекратяваш договора с тях. Това е!

nenamentezi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
« Отговор #21 -: Април 09, 2011, 07:40:43 pm »
Да знам, че с писмо с обратна разписка става, но защо трябва да е така.
Това го знаеш ти, аз и стотина други хора. Защо да не може да стане по нормалния за всяка друга държава начин. Нормално да отидеш в магазина, където си сключил договор и да бъдеш обслужен коректно.
Кога Държавата ще си свърши работата и ще пркрати безобразията на БТК

mipopov

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 56
    • Профил
Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
« Отговор #22 -: Април 10, 2011, 10:21:11 am »
Когато хората спрат само да псуват и да махат с ръка и да викат \"Майната му... Не ми се занимава\" , ами започнат да си търсят и да си отстояват правата.

brokat

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
« Отговор #23 -: Април 11, 2011, 01:24:23 am »
аз също пуснах една жалба срещу виваком  ,но сега когато се разрових в нета, разбрах, че има специален начин за това, т. е. в закона има специален член.30 ал. 1 ,по койтд се пише подобно нещо. сега ще си редактирам жалбата законово и ще я пускам наново, иначе може изобщо да не ми отговорят. започвам да търся скапания им закон.....

brokat

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
« Отговор #24 -: Април 11, 2011, 11:14:21 am »
не искам да описвам моите неприятности с тях .аз също преди няколко дни им пуснах жалба ,но в последствие разбрах, че има закон за това т. е .чл. 30 ал.1 от него, сега започвам да търся закона ,защото, ако жалбата не е законово издържана, може и да не им отговорят .аз направих една група в Facebook -недоволни от Виваком, така че ако искате ме потърсете, за да обединим усилията си.Напишете съобщение за да ви приема

natalia

  • Новак
  • *
  • Публикации: 9
    • Профил
\"Качествен\" Интернет от Виваком
« Отговор #25 -: Април 14, 2011, 01:30:13 am »
Здравейте!
Имам много \"добри\" впечатления от този оператор! Не мога да разбера какво толкова не му харесвате! В неделя ходих до един от офисите им. Казах им за \"доброто\" качество и попитах какво да правя, че модема ни блокира (всички възможни лампички светят без прекъсване понякога и всеки път се налага рестариране). Момичето любезно ми обясни, че тези модеми не се ремонтират и вероятно му е дошло времето за подмяна. Каза ми да се обадя на 123 и да пратят някой да си го прибере, а после да ми изпратят по куриер или нещо такова, нов модем. Веднага след като се прибрах се обадих по телефона и обясних какво прави модема, а оператора след десетминутни гимнастики с рестартирай, тук свети ли, там свети ли, ми каза, че няма проблем според нея и да се обадя като блокира. Е, да, но ние нямаме нормален качествен интернет и дори да премигва каквото трябва по модема... Днес се наканих по време на поредното блокиране да звънна на 123. Вярвайте ми, звъннах в 21,30 и зарязах телефона към 22,35. Някой ще каже, ти луда ли си да чакаш толкова време! Първо имах някаква надежда, че може би са заети, много са търсени. Да, ама не! За този час звъннах 4 или 5 пъти един след друг и чак ми стана интересно дали някой ще вдигне. Поне да можех да избера музиката, която да ми пускат там! \"Извинявайте за закъснението! Вашето обаждане е важно за нас! От съображение за сигурност, разговорите може да се записват!\" Какви разговори бе, Виваком??? Никой не искаше да си поговори с мен! Просто така, да ми замаже очите поне!
А ако решим да прекратим договора, поради факта, че те от своя страна не го изпълняват, дължим неустойки в размер на месечните такси до края на договора! А те не сължат ли неустойки след като ползваме интернет само, ако сме достатъчно търпеливи да го рестартираме редовно??? Твърде редовно!!! Как мога да докажа, че интернета им е калпав и не отговаря на това, за което съм подписала договор???

natalia

  • Новак
  • *
  • Публикации: 9
    • Профил
\"Качествен\" Интернет от Виваком
« Отговор #26 -: Април 14, 2011, 01:42:45 am »
Междудругото: Нормално ли е да не е необходимо да преподпиша договора лично, а той автоматично да се удължава с една година, без даже да ме уведомят, че така са ме \"ощастливили\" ???

Petya Angelova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
\"Качествен\" Интернет от Виваком
« Отговор #27 -: Април 29, 2011, 04:11:01 pm »
За тези, които не са запознати с новите условия на Виваком, искам да кажа, че от 1.03.2011 компанията премахна клаузата за Roll Over  за всички клиенти - нови и настоящи.

Jivko Ivanov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Да се оплача и аз от тази компания. Моят случай е следния ... Отивам в един техен офис с намерението да си пусна ТВ и интернет , започват да ми попълват документите , и в един момент ми казват , че имам неплатена сметка. При което аз си помислих , че е другият ми интернет платих си го и очаквам всичко да е нормално. Продължава служителката да човърка из компа и ми казва , че имам още нещо неплатено , а аз освен този интернер през живота си никога не съм имал договорни отношения с Виваком. От там се почна едно звънене по знайни и незнайни оператори и успях да изнамеря номера на който аз \"дължа\" 81лв. Позвъних на този номер и отсреща ми казах , че знаят за тези си задължения номера се ползвал от 3 години и винаги когато си го плащат си казват тяхното име. В момента обикалям от офис на офис и търся начин да оправя този проблем , но естествено само като чуят за това и служителите губят всякакви правомощия. Някой знае ли какъв е реда на действие в такива ситуации ??????? Мерси предварително

Stanislav Simeonov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Здравейте! Ето и моят проблем с тези.... не знам как да ги нарека. Миналата седмица исках да си прекарам домашен интернет. В подписването на договора пише, че услугата ще се извърши до 48 часа. Вече изтече 1 седмица и нищо. Мога ли да го осъдя за това си своеволие. А и служителката им беше доста невъзпитана и дори ми затвори телефона :) Какво мога да направя според Вас? Моля, някой ако е компетентен по този въпрос да ми пише на  мейл tafcho@abv.bg BLAGODARQ
« Последна редакция: Юни 07, 2011, 11:27:53 am от tafcho »