Автор Тема: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!  (Прочетена 47312 пъти)

Martin Bryant

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
« Отговор #30 -: Септември 07, 2011, 09:47:48 pm »
Прочетох всички коментари и не намерих нищо подобно на моя случай. В началото на едногодишния ми договор нямах никакви оплаквания...досега. Бях в Гърция за 1 седмица без активиран роуминг. Преди да замина си проверих сметката - 14 лева. След като се върнах пак - 14 лева. Малко след като си проверих сметката получих СМС в който пише, че кредитният ми лимит е превишен. Проверих си сметката - 78 лева! Моля ви посъветвайте ме какво да направя!
Благодаря предварително!

BeTaTesTeR

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 65
    • Профил
Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
« Отговор #31 -: Септември 11, 2011, 01:29:46 pm »
По какво разбра, че нямаш активиран роуминг?
Като начало виж си във фактурата какво потребление имаш и откъде идва тази сума.

Георги Чобанов

  • Новак
  • *
  • Публикации: 16
    • Профил
Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
« Отговор #32 -: Октомври 26, 2011, 11:12:23 pm »
Виваком мами възрастни свои клиенти с т.нар.сделка от разтояние.Обаждат се по телефона на възрастния човек,който,естествено не е наясно с тяхната система на измами, и впоследствие се оказва с нов срочен договор.Както се случи с мой близък-85 годищен старец.Обадили са му се и му казали,че ще му дадат часовник ако плаща такси една година.Не му изпращат писмен договор,както са задължени според тяхните Условия за сделка от разтояние.(Че,защо ли?Кой старец ще има силите да се занимава с тях!?)Опитват се да му връчат \"подаръка\" чрез куриерска фирма \"Еконт\",заради който е \"пожелал\" да сключи договора.Той отказва!Въпреки това се оказва,че безрочния до този момент договор за домашния телефонен пост,вече е срочен.

Maia Yorgova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
« Отговор #33 -: Декември 11, 2011, 10:59:34 am »
Здравейте, аз също станах жертва на наглостта на Виваком. Преди една година сключих договор за предоставяне на интернет услуга, като исках да ми предоставят свободно IP за видеонаблюдение. Служителите ми предложиха да взема тяхна камера, за която да плащам 5 лв. месечен наем. Оказа се обаче, че камерата не работи, не може да се осъществи постоянна връзка между сайтът им за наблюдение и камерата. Въпреки че в сайтът им пише, че при повреда камерата се замена с нова ме накараха да я оставя за ремонт, като за този период продължавах да си плащам наема. След многократни обаждания на тел. 123 и посещения в офисите им преминах на друг план, като вече плащах 55 лв. за интернет, но с IP, въпреки това продължавам да си плащам за камерата, която не работи. За съжаление обаче проблемите ми не свършиха дотук. Наложи ми се да сменя адреса на магазина, за който беше сключен договорът за интернет, подадох заявление за промяна на адреса на 24 август 2011 г. Беше ми опрделена дата на 03. септември, техници обаче не се появиха да свържат кабелите за интернет. Последваха стотици тел. обаждания, молби, заплахи, разговори, ефект никакъв.  Отговорът беше, че имат технически проблеми и не знаят кога ще дойдат до адреса. След дъглги настоявания пет пъти ми беше определян ден за свързване, но така и никой не се появяваше. До ден днешен-11.12.2011 г. няма прекаран интернет на новия адрес от Виваком, въпреки това обаче редовно получавам фактури за дължима сума. Два пъти подавам жалби до централата им. На първта жалба ми беше отговоено, че на 13. 10 аз съм се отказала от преместването на интернета на новия адрес. Това е безогледна наглост от тяхна страна. Отидох до офиса им и подадох нова жалба, в която обясних, че не съм се отказвала от услугата и служителите пуснаха нова заявка за час за посещение. Резултат никакъв. Напротив отговорът на втората ми жалба отново е , че съм отказала услугата на 13.10. При разговор със служител на Виваком ми беше казано, че съм се отказала на 26.10, а аз вече останах втрещена. Платих си дължимите суми от 200 лв. за периода, в който нямам интернет, защото ще попадна в списъците на съдия-изпълнител, но не искам да оставя нещата така. Не искам да плащам за нещо, което не съм ползвала по вина на Виваком, дори съм претърпяла и загуби, защото интернетът е за служебно ползване. Не искам да се подиграват с мен по този нагъл начин. Забележете в Общите им правила пише, че до 10 дни интернет услугата трябва да бъде преместена на нови адрес. До ден днешен тази услуга не  е предоставена, но аз си плащам, защото живвеем в държавата на абсурдите.

mikile

  • Новак
  • *
  • Публикации: 48
    • Профил
Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
« Отговор #34 -: Декември 11, 2011, 02:01:11 pm »
Глобализация,много свързани фирми,аутсорсинг(корпоративни кражби),купища подизпълнители при пълно безхаберие и липсата на елементарен контрол от държавата води до такъв резултат за съжаление.
Виваком са единствено продажби на услуги и единственото нещо,което ги интересува е да те обвържат с договор и от този момент нататък може да се приеме,че не ги интересуваш.
123-е Кул център някъде в провинцията,техническата подръжка се извършва от множество фирми подизпълнители,като Алкател-Лусент и редица други по-малки и неизвестни в който персонал се набира от кол и въже и от всякакви малцинствените групи.
« Последна редакция: Декември 11, 2011, 02:07:11 pm от mikile »

vasil atanasov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
« Отговор #35 -: Декември 11, 2011, 04:23:34 pm »
zakypix  defekten lap top ot magazin zora  predi 14 dena  i neiskat da go smeniat kavo da prava

Genady Milev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
\"Качествен\" Интернет от Виваком
« Отговор #36 -: Декември 26, 2011, 07:42:31 pm »
Здравейте!
Пиша и желая да изкажа искреното си възмущение от сервизните услуги на vivacom.Ползвам услугата на vivacom (по точно те са ми Интернет доставчик)Модема блокира тотално(изгаснаха всички светлини ,това поне доказа ,че китайските им модеми издържат не-повече от 1-2 месеца)Заявката ми бе приета с любезен глас \"Проблема ако не може да се реши дистанционно след 5дни ще ви изпратим техник.-К`ви сте вие бе? - Е, как? Ние сме седемте самурая! - Е, що сте само двама? - Ми нема хора братле!
« Последна редакция: Декември 26, 2011, 07:46:51 pm от miro78 »

ilian dinev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
« Отговор #37 -: Януари 09, 2012, 03:55:52 pm »
В началото на м.декември подадох молба в офиса на vivacom в гр.Ямбол на ул. „Търговска „ за да закрия ползвания от мен пакет „трио”,като си запазя мобилния телефон.Както ми бе обещано в едномесечен срок ще ми спрат стационатрния телефон и ползваният интернет.На 05.01.2012 сутринта моб.телефона ми бе спрян.Обадих се тел.123 и ми бе заявено , че поради преминаване на от един тарифен план на друг телефона ми ще бъде спрян и в рамките на 48 часа ще бъде пуснат.На 06.01.2012 отново молих операторите за по-бързо пускане на телефона,отговорено ми бе че се работи по въпроса.Отидох до офиса на vivacom там служителката провери в компютъра и ми каза,че картата ми е закрита без да съм искал това в молбата си, т.е. някой от операторите е допуснал грешка при закриване на vivacom trio.Отново следваха разговори с тел.123, всички вежливи и отзивчиви, но и до днес 09.01.2012 г. аз телефон нямам.
Работата ми е свързана с ползването на телефон и за хората с които работя мене ме няма.Налага се да си купувам друга карта,да уведомявам партньори,близки и приятели за да продължавам нормално работата си,а това са похарчени пари и пропуснати пари.

Zdravko Mihov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
\"Качествен\" Интернет от Виваком
« Отговор #38 -: Февруари 10, 2012, 02:17:47 pm »
Такива са от БТК,аз моя ADSL още се радвам, чак камък ми падна от тялото като успях да го разкарам.

Лошото е, че другите оператори не са по-различни. Когато отидеш като нов клиент при тях винаги гледат да те прилапат като нов клиент, а като минат 6 месеца, 9 месеца или най-много 1 година и започват да ти правят въртели, или скоростта ще ти падне, или ще започне да спира. Имам чувството, че това нарочно го правят само и само за да те разкарат. А БТК правят едни тяхни много мръсни номера, ако ти остават 9 месеца от договора, тогава ти влошават качеството на интернета, така че за нищо не можеш да го ползваш и трябва да плащаш още 9 месеца, макар че реално нямаш никаквъв интернет, защото след 9 мес. ти изтича договора да речем.

r.mazrek

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Проблем с Виваком
« Отговор #39 -: Януари 20, 2013, 04:58:07 pm »
Нямам интернет от  1 седмица, звъня им всеки ден от сряда насам и само ме лъжат, че ще пратят екип, но никой не идва. До момента нямам никакъв сигнал към кабела. Какво да правя кажете!

egotseva

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 98
    • Профил
Re: Проблем с Виваком
« Отговор #40 -: Януари 21, 2013, 09:45:00 am »
Здравейте,
Би трябвало да има някаква причина. Ако вината е във тях - вероятно имате право на компенсация. Прочетете си договора, който сте подписал.

Boogy

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 93
    • Профил
Re: Проблем с Виваком
« Отговор #41 -: Януари 22, 2013, 11:17:25 am »
Има и още нещо:
не се подлъгвайте да подписвате срочни договори, защото именно срочните договори са основната причина за такова третиране на клиентите!
Ако знаят, че от следващия месец можете да се прехвърлите към друг доставчик, нямаше да ви размотават така.
Сега те са силните, защото знаят, че ако се откажете, ще трябва да си платите всички такси до края на договора. Защо да се напрягат и да се грижат за вас?

Михаил Дончев

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Виваком имат и много сериозен проблем с гаранционната поддръжка на телефоните,който продават.На практика поне за апаратите SONY Xperia нямат никакъв сервиз протакат обслужването,не спазват сроковете и в крайна сметка се оказва,че апаратите закупени от тях са без абсолютно никаква гаранционна поддръжка!!!Друг немаловажен проблем е сключване на услуга през 123,оказва се,че отказ след известно време на ползване не може по същия лесен начин през 123 и започва едно малко ходене по-мъките.Впечатлението ми е много усилия за привличане на клиенти,колосални средства инвестирани в реклама и същевременно голям недостиг на персонал с много грубо и неуважително отношение към настоящите клиенти на компанията приемани като неотменима даденост.Пълно незачитане на законите и цялостно пренебрегване на ЗЗП.

Cruella Devill

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Re: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
« Отговор #43 -: Септември 11, 2014, 02:30:41 pm »
Нека ви разкажа моя случай...и такааааааа.....
Здравейте.
От близо месец /скоро ще станат 2/ водя война с Виваком. Комуникацията вече ни е на ниво Комисии и Омбудсман, но от много места получавам съвети за юридическа консултация. Ще се опитам да представя казуса накратко:

На 14. 06. 2014 година сключихме договор за доставка на услуга Vivacom Duo: Internet + TV, на адрес в кв. Гоце Делчев, София. Месец по – късно сменихме местожителството си и заявихме промяна на адреса. Беше ми отговорено, че на адреса, на който живея в момента - а именно в кв. Кръстова вада, София, няма оптично трасе и услугата няма да ми бъде предоставена. Служители на Виваком любезно ми предоставиха линк, на който мога да направя справка за покритието на услугата. Уверявам Ви – разгледах я детайлно. На картата, публикувана в сайта на въпросната компания, ясно се вижда, че улицата, на която живея е оцветена в червено, което поради липсата на легенда тълкувам като наличие на оптично трасе. Т.е. – необходимо е да бъде свързана само сградата.  След напълно безсмислена комуникация с отдел Обслужване на клиенти на Виваком и категоричен отказ да се ангажират със срокове, направихме компромис и се съгласихме на временен вариант Internet Slim + TV. Държа да отбележа, че този вариант не беше предложен от Vivacom, а от нас като опция. Също така държа да отбележа, че не сме преставали да заплащаме дължимите такси, въпреки, категоричното нежелание на Vivacom да достави услуга.
След подписване на заявлението за промяна на услугата, бе уточнено, че в понеделник, 25. 08. 2014 година, в 14 часа  екип ще дойде на адреса, уточнен от нас в Заявление с входящ номер 14_43961_21.08.2014. В понеделник, 25. 08. 2014 година, в 14 часа осигурих меприсъствието си на посочения адрес. След 30 мин чакане се обадихме на тел 123 да попитаме защо все още няма екип, който да достави услугата. Беше ни отговорено, че в системата е записана дата 26. 08. 2014 година. Уточнихме нов час – 17 часа, който /държа да отбележа/, че отново беше свързан с преждевременно напускане на работното ни място. На 26. 08. 2014 година  в 17 часа отново нямаше екип на посочения адрес. След като опитахме да се свържем с Виваком по телефона, се наложи да отида на място в най – близкия офис на  Vivacom. Оказа се, че техническият екип е изпратен на стария адрес. След като се уточни, че е допусната поредна грешка на 26. 08. 2014 и екип няма да дойде, поеха ангажимент да се обадят по телефона на 27. 08. 2014 и да уточним детайлите и възможностите за ново посещение от техници. Предварителния интервал от време, за който говорихме беше 14 – 15.30 часа. Към 13 часа обаждане не получаваме. Опитите ни да се свържем с кол – центъра на Виваком са неуспешни. А в офисите не дават тази информация. След над 30 мин изчакване за свързване с оператор, бяхме известени, че технически екип няма да ни посети отново днес, поради „вътрешен технически проблем“.  Бих искала да отбележа, че всички тези уговорки са свързани с инвестиране на време от наша страна и излизане от работа, което в един момент би ни коствало работното място. В последствие се оказа, че от Виваком /тази така прехвалена компания/ нямат възможност да ни доставят какъвто и да е интернет. В същото време и не предлагат решение на проблема. Най - нагло отговарят с копи - пейст на почти всекидневните ни писма с "няма техническа възможност", "неползването на услуга не ви освобождава от задължението да я плащате", "при прекратяване на договор дължите неустойка в размер на всички оставащи такси до изтичане на договора" - които в конкретния случай възлизат на около 300- 350 лв. Говоря непрекъснато за Общите правила, които не ни бяха предоставени за запознаване при подписването на договора.
В заявление, подадено на 21. 08. 2014 година в офис на Виваком, намиращ се в Парадайз център, гр. София, помолихме в документ да бъде отразена промяната в адреса ни. Искането ни се базира на факта, че в Договора има точка, касаеща личните данни и там е описан стария ни адрес. Взехме предвид и факта, че Виваком си запазва правото да разпространява информация, свързана с нас на трети страни. Няколко пъти изразихме категоричното си желание новите данни да бъдат отразени в документ, но от Виваком ни отказаха без да се мотивират. Да не говорим, че е изключително некоректно от страна на Виваком да вписва данни за собствеността на имоти, без да изиска документи, удостоверяващи ги. Всеки път, когато се опитвам да разговарям с тях, те ми отговарят с - Ползвайте услугата на стария адрес. Наистина вече се чудя на какъв точно език да им обясня, че няма как да го направя, след като НЕ ЖИВЕЯ вече там. Накрая им заявих, че след като услугата се обвързва с адреса, не с конкретен човек....да си търсят парите от настоящия обитател на апартамента!
Вече съм се обърнала към КЗП, КРС и Омбудсмана на РБългария. Честно казано, единственото ми желание в момента е да се разделим с въпросната компания без неустойки и за двете страни. Дори няма да подхващам въпроса за подвеждащите им реклами. Някъде да видяхте, че оптичния Интернет се предлага в не повече от 9 града, при това те не са със 100% покритие? Аз не! Да не говорим, че служители в офис ми казаха - А....не гледайте картата....в крайна сметка ние не сме ви молили да идвате при нас.
Бих била много благодарна, ако някой сподели жокер за излизане от ситуацията.

Мария Шуманова

  • Новак
  • *
  • Публикации: 12
    • Профил
Re: Своеволията, лъжите и безобразията във ВИВАКОМ!!!
« Отговор #44 -: Септември 11, 2014, 05:35:08 pm »
В точка 4.1. От общите условия за вашия пакет пише, че при установяване на технически причини за невъзможност за предоставяне на някой от елементите на услугата се прекратява договора без да се дължи неустойка. За повече информация ето и линк към общите условия: https://www.vivacom.bg/web/files/richeditor/terms/uslovija-za-polzvane-na-paket-vivacom-duo-net-tv-s-vkluchena-televizionna-usluga-i-dostyp-do-internet-251-bg-BG.pdf