Автор Тема: как се спира стационарен телефон след смъртен случай?  (Прочетена 1388 пъти)

viapontika

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Баба ми почина наскоро,а договора с Виваком(БТК) е на името на майка ми. От офиса и казват,че няма значение,че има смъртен случай за дз се прекрати договора,но ние нямаме нужда защото там в момента никой не живее. Трябва ли да плащаме още 2 години или има начин за прекратяване?

BeTaTesTeR

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 65
    • Профил
как се спира стационарен телефон след смъртен случай?
« Отговор #1 -: Декември 06, 2010, 08:46:58 pm »
Еми логично е.Ако договора беше на името на баба ви нямаше да има проблем.След като е на името на майка ви съответно тя с подписването му е декларирала,че тя ще го използва.Виваком няма как да знае ако трети лица ползват услугата.

viapontika

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
как се спира стационарен телефон след смъртен случай?
« Отговор #2 -: Декември 06, 2010, 11:25:08 pm »
интересното е,че в договора не е упоменато. Какво следва? Съд?

BeTaTesTeR

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 65
    • Профил
как се спира стационарен телефон след смъртен случай?
« Отговор #3 -: Декември 06, 2010, 11:39:11 pm »
Какво не е упоменато в договора?Нямате никакво основание за прекратяване на договора без неустойки.Щом никой не живее на въпросното място,може да подадете заявка да се премести телефона там където живеете и да го ползвате.Няма как да спечелите дело в съда,в най-добрия случай ще платите разходите по делото.