Здравейте!
Бяхме абонати за доставка на И-нет на Нетгруп в Пловдив. По някакви си причини Булсатком изкупил тази фирма, съответно и абонатите й. И всичко това без никой да ни уведоми по никакъв начин- нито съобщение, нито обаждане- НИЩО. Това е станало в началото на август. В средата на ноември ни беше спрян И-нета и се започна.... Обаждах се на телефоните на Нетгруп- нищо. После запознах да разпитвам познати дали нещо не знаят и един ми каза, че май чул, че Булсатком са ги изкупили. Намерих техни телефони и звъннах, за да разбера какво става... От офиса ми казаха, че не сме си платили и затова ни спират И-Нета. Да, но бяхме си платили както винаги- по банков път, но на сметките на Нетгруп, а не на Булсатком/ по обясними причини/. Абонамента ни беше 20 лева. И се запозна едно разтакаване- 3 пъти ходене до офиса. Трябвало да се смени МАК адреса с такъв от Бълсатком. Да, но тъй като нещо се бъгва в системата им този МАК адрес не се виждаше там където трябваше да се види- на екрана на нашия компютър. Няколко дена пробвах да го видя и на третия ден стана. Обадих им се и пуснаха Нета. Обаче на другия ден пак го спряха, защото сега не ни били платени сметките. Извадих копия от платежните нареждания, заверени от банката, където съм ги нареждала и ги занесахме в офиса- пуснаха го на другия ден. При всички тези посещения никой нищо не ни каза за условията им или нещо подобно и тъй като нмах много време оставих нещата така за няколко седмици. Днес- на 6 дек. пак ни беше спрян нета поради неплатена сметка. Пак се обаждах по телефона/ смених поне 7 телефона докато някой вдигне/ и пак същото- неплатена сметка. Да, но аз си бях платила на трети е ОББ- по тяхната сметка и парите веднага бяха по сметката им. Обаче от офиса ми казаха, че трябвало да пристигне на хартиен носител извлечението от банката, за да можело да отмятат платилите. Късно вечерта пак ни го пуснаха и понеже вече взе да ми писва от всички тези глупости си мисля да спра тази услуга към тях... Да, но попитах в офиса как сме прехвърлени от Нетгруп/ защото там бяхме на безсрочен договор, т.е. когато искаме да можем да си го прекратим/ , от офиса на Булсатком ни казаха, че имаме договор за 18 месеца и нищо, че не сме го подписвали, или че не сме уведомени, това ставало автоматично. Сега съхна и вехна като отида в офиса да се разправям за този договор да не се окаже пък сега, че дължа неустойки по един неподписан договор, за който дори не знаехме нищо, а дори и че сме абонати на тази фирма....