Здравейте,
На 30 септември ми изтече договора с Макс Телеком и се обадих до обслужване на клиенти да ги уведомя, че го прекратявам - при което операторът ми потвърди и каза, че вече няма да имам никакви задължения.
Сега обаче получавам от тях фактура и искат да заплатя периода от 19 ноември до 31 декември???
Звъня отново,обясних, че са ми потвърдили по телефона , че договорът е спрян, и сега казаха, че НЯМАЛО ТАКОВА НЕЩО (само бил станал месец за месец) и трябва да се потвърди писмено в офиса им, и че трябва обаче да заплатя новата фактура, преди да спра договора! На въпрос от моя страна \"а защо не ми искахте пари от 1 октомври до 19 ноември ми отговориха - \"де да знам\".
Можете ли да ми помогнете - кой от двата варианта се е случил според вас?
1. Първият им оператор ме е заблудил, че договорът е прекратен, аз съм повярвал и сега трябва да го прекратя.
2. Станала е грешка или се опитват да ме доизстискат малко?