Автор Тема: Техномаркет-Европа отказват да заменят дефектен MP3 плейър.  (Прочетена 4227 пъти)

Dimiter

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Здравейте,

Днес 07.12.2010 в Техномаркет-Европа на бул. Цариградско шосе отказаха да сменят дефектен MP3 плейър, закупен 03.12.2010. Пращат ме в сервиза на Филипс, където трябвало евентуално да ми издадат протокол за подмяна и да установят дали съм повредил уреда умишлено.

Имам писменият им отказ написан и прикачен в темата. Не мисля, че е редно аз да се разправям със сервизи, след като са ми продали неизправен плейър.

Какво мога да предприема?
« Последна редакция: Декември 07, 2010, 11:24:11 pm от Dimiter »

evg_eni

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Ами те не са ли ти го изпробвали още при покупката. А пък тези гаранции дето ги издават покриват само повреди в следствие на фабричен дефект, така че няма как да докажеш че си го взел повреден и най вероятно ремонта ще е за твоя сметка. Пък и тия хвърчащи листове... изглежда ми непрофесионално от страна на ТМ.

pa4kooo

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
i az si zakupih na 2 12 hlebopekarna na 3 12 im q vra6tam 6toto ne raboti i te me mi q izpratiha na serviz za da ustanovqt dali ne sam q povredila! egati boklucite! v magazina samo q pusnaha no ne sa i slagali barkalkata, kato se pribrah u doma q pusnah da napravi hlqb po recepta i sljihme produktite po to4no opredelen red no tq ni6to ne napravi ne be6e nito smesila testoto a da ne govorim 4e ne be6e izpe4en a na drugiq den vov6te ne rabote6e! i te ne6tat da mi q smenqt!