Автор Тема: Въпорс относно сайт за интернет пазаруване (swarovskiline.com)  (Прочетена 12704 пъти)

h3z

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Моят въпрос е относно горепосоченият сайт за он-лайн пазаруване. Преди около седмица поръчах он-лайн огърлица от този адрес. Всичко мина както трябва (или поне така си мислех), т.е. въведох нужните данни и дадената сума беше изтеглена от моята каратата (Visa Electron). Установих контакт с продавачите. По техни думи не бяха получили парите и ме информираха, че щом ги получат ще стартират процедурата по изпращане на дадения предмет. След като измина цяла седмица и те все още не бяха получили нужната сума, отново изпратих съобщение с което ги попитах какво става. Отново ми казаха, че не са получавали пари. Помолиха ме отново да направя поръчка и тогава да им изпратя на ново дадената сума. (Но не смятам да повтарям тази грешка)
Моят въпрос е дали някой има информация за дадения сайт? Дали е поръчвал от там? Какъв е бил резултатът? Има ли начин да разбера къде са отишли парите ми, ако не са стигнали до тях?

П.с. Извинявам се, ако не съм поставил темата където трябва.

Благодаря ви предварително.
« Последна редакция: Декември 11, 2010, 01:18:17 pm от h3z »

BeTaTesTeR

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 65
    • Профил
Въпорс относно сайт за интернет пазаруване (swarovskiline.com)
« Отговор #1 -: Декември 11, 2010, 01:42:08 pm »
Отиди в банката която ти обслужва картата и поискай да ти издадат разпечатка за конкретната транзакция.В нея се вижда кога и по коя сметка са били преведени парите.След това можеш да изпратиш тази разпечатка на търговеца и ако все пак откаже да ти изпрати стоката мисля,че има начин да обясниш случая в банката и да оспориш транзакцията.

h3z

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Въпорс относно сайт за интернет пазаруване (swarovskiline.com)
« Отговор #2 -: Декември 11, 2010, 01:44:31 pm »
Благодаря ти много! Дано да помогне. :)

severfen

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 75
    • Профил
Въпорс относно сайт за интернет пазаруване (swarovskiline.com)
« Отговор #3 -: Декември 11, 2010, 04:08:08 pm »
Услугата се казва Chargeback.

Накратко, отиваш в банката от която ти е кредитната карта. Казваш, че желаеш да заявиш chargeback, поради не изпращане на стоката. Дават ти формуляр, попълваш и банката отправя искането към VISA. Ще трябва да им предоставиш цялата комуникация която имаш с търговеца за да докажеш, че си се свързал с него и си направил опит да решите проблема.

Парите се взимат от търговеца обратно в твоята банка (но не ти се дават на теб). Ако VISA каже, че всичко е ОК, спора е решен в твоя полза или изтече срока (~30 дни) без реакция от търговеца. Парите ти се връщат. Ако VISA отсъди в полза на търговеца, банката те глобява с наказателна такса на неоснователен chargeback (20 лева или евра).

http://www.which.co.uk/consumer-rights/sale-of-goods/your-rights-when-paying-by-credit-card/chargeback-on-credit-and-debit-cards

nisnis

  • Новак
  • *
  • Публикации: 12
    • Профил
Въпорс относно сайт за интернет пазаруване (swarovskiline.com)
« Отговор #4 -: Декември 13, 2010, 08:18:13 am »
Само една добавка. Дори при основателен chargeback банката пак ти взема процент от сумата, която ти връща.

dessytrif

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Въпорс относно сайт за интернет пазаруване (swarovskiline.com)
« Отговор #5 -: Февруари 12, 2011, 06:49:48 pm »
Здравейте, напоследък интернет търговията в българия е на мода. Няма лошо - и аз често пазарувам по интернет. Но искам да знам законно ли е в сайта да не е посочено име на фирма, лице за контакт и никакви координати. Само стандартна форма за контакт. Ако отида в някой магазин, там има адрес, име на управител, а в някои по-големи фирми всеки служител носи бадж с името си. Напоследък посещавам сайтове за парфюми и там е на мода да не присъстват тези данни. Освен това се продават парфюми на известни производители на цени от 25 лева. Трабва ли на стокити да има упоменат произхода им и ако тези парфюми не са оригинални /както е ясно от цените/, това изрично да е показано?