Автор Тема: Протест срещу мобилните оператори  (Прочетена 2341 пъти)

freezingskull

  • Новак
  • *
  • Публикации: 7
    • Профил
Протест срещу мобилните оператори
« -: Декември 11, 2010, 05:04:29 pm »
Здравейте, разгледах първите 3-4 страници с теми и това, което ми направи впечатление е, че най-много оплаквания има с/у мобилните оператори. Тази година и аз си изпатих от Виваком, защото рпеподписаха домашния телефон и интернета за още 1 година, но успях да го преглътна и продължих да плащам месечните такси. Обаче нещото, което преля чашата беше смяната на системата на Мтел и пълната гавра от страна на мобилния оператор към клиентите. Не стига че проявихме разбиране към оператора, за това, че нямахме достъп изцяло до информационни услуги, но и фактурите закъсянваха. Но всичко това пак щеше да бъде преглътнато, ако не беше факта, че когато най-накрая получаваме фактурите, те са сбъркани и надписани. Има хиляди потребители, които са сигурни в коректността на операторите и не знаят, че са им сбъркани сметките и плащат повече в полза на операторите. НАГЛОСТТА на Мтел не спира до тук, ами клиентите трябва ПЪРВО: да платим завишената сметка, за да не ни спрят телефона, ВТОРО: отговорност на клиентите е да подадат молба за преразглеждане на фактурата, а не на оператора, който я е объркал, и ТРЕТО, чак след няколко месеца(защото им е бавна системата) като обработят молбата ще върнат надчислената сума. Аз НЕ мога да ТЪРПЯ повече това безобразие, за това организирам ПРОТЕСТ против мобилните оператори. Повече информация може да получите на http://www.facebook.com/pages/Protiv-prepodpisvaneto-na-dogovorite-i-nadpisvaneto-na-smetkite/124324917631052 . На сайта може да намерите  и пълния отговор на Омбудсмана на България във връзка с запитването ми за проблемите с мобилните оператори.  Публикувам част от становището:
 В тази връзка омбудсманът извърши задълбочена проверка, която констатира, че проблемите са свързани основно с:
- неиздаване периодично на месечни фактури;
- не се дават справки и на информационната линия относно дължимите суми;
- дори и при получен sms за изготвена фактура плащането се оказва
невъзможно, поради блокирала система;
- не се извършва в срок услугата преносимост на номер от и в мрежата
на М-Тел;
- не се извършват и допълнителните услуги, предлагани към договорите;
- завишени сметки;
- отказ на оператора за прекратяване на договори, поради системно
нарушение на основните си задължения и др.


Надявам се темата ми да не бъде изтрита, защото именно тук протестът може да набере достатъчно популярност и да се направи нещо по въпроса.

severfen

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 75
    • Профил
Протест срещу мобилните оператори
« Отговор #1 -: Декември 12, 2010, 07:59:55 am »
Браво. Пожелавам ти успех с начинанието.

freezingskull

  • Новак
  • *
  • Публикации: 7
    • Профил
Протест срещу мобилните оператори
« Отговор #2 -: Януари 05, 2011, 04:38:40 pm »
има промяна на линка: http://www.facebook.com/event.php?eid=174918862546188

humty11

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Протест срещу мобилните оператори
« Отговор #3 -: Януари 10, 2011, 03:12:56 pm »

mipopov

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 56
    • Профил
Протест срещу мобилните оператори
« Отговор #4 -: Януари 13, 2011, 07:10:31 pm »
Моля изпратете това до всички участници във вашите групи и приятели във фейсбук, скайп, ICQ и т.н, защото медиите упорито отказват да защитят хората и пазят рекламодателите си:
http://www.facebook.com/event.php?eid=174918862546188

(заедно с този текст/copy/past/, за да го изпратят и те)

ninany

  • Новак
  • *
  • Публикации: 31
    • Профил
Протест срещу мобилните оператори
« Отговор #5 -: Януари 16, 2011, 09:34:50 am »
Каква беше тази платформа, та да не я оправиха? Вчера получих хартиени фактури за м. октомври и ноември, сметките вече са платени, разбира се, но неотдавна-преди няколко дни, тъй като излязоха 3 една след друга-на 22 декември, 26 декември и 7 януари. Забелязах, че съм платила абонаментна такса, на която никога не съм била, естествено по-висока. Свързах се с Мтел  оператор, чаках половин час да ме прехвърлят от оператор на оператор. Направиха проверка и ми се обадиха да се извинят. Сега имам депозит в Мтел.
 ;-) А ако не бях получила хартиена фактура? За месец септември съм платила също висока сметка, но там е недоказуемо-имам високо потребление на мобилен интернет и не зная как да докажа, че не съм ползвала. При много мои познати има грешки, така че, следете си фактурите, сметките и потреблението, ако услугата е достъпна, разбира се!

gecheto

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Протест срещу мобилните оператори
« Отговор #6 -: Януари 16, 2011, 05:58:41 pm »
Здравейте!
Имам проблем с Глобул, преди да пиша потърсих във форума, но не намерих потребители, които да говорят за същия проблем, а съм сигурен, че има и други.
Накратко: подписах едногодишен договор за интернет, който не работи. Писах жалба и отговора (след 1 месец) беше кратък: подписал сте, плащайте сега! Аз не искам да пекъсвам договора, искам интернет, искам да ми го оправят да работи и да не плащам за времето когато не е работил. Обаче те знаят, че не могат да го оправят, защото интернета на глобул работи само в големите градове, а аз живея в малко село. В договора се казва, че интернета може да се ползва по 3G мрежата, а там където няма такава и по 2G мрежата, което не вярно, не може да се ползва в 2G мрежата.
Търся потребители със същия проблем, хора, които не живеят в големите градове и са били излъгани от рекламите и условията в договора на Глобул.

mipopov

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 56
    • Профил
Протест срещу мобилните оператори
« Отговор #7 -: Януари 16, 2011, 08:02:01 pm »
Отиди на протеста и там със сигурност ще намериш!

BeTaTesTeR

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 65
    • Профил
Протест срещу мобилните оператори
« Отговор #8 -: Януари 16, 2011, 08:51:29 pm »
Оф писна ми да обяснявам за тоя интернет.Оператора не ви гарантира,че ще можете да използвате интернета където живеете или където на вас ви се иска.Трябвало е да проверите това преди да сключите договор.Ако не можете да го ползвате там където живеете ще можете да го ползвате в някой голям град или където има по-добро покритие.В договора ви не е записан точен адрес където се гарантира,че ще можете да го ползвате.Освен това клетките обслужват с приоритет разговорите и ако клетката е натоварена може да не остане ресурс за интернет.Въобще скоростта е силно променлива в зависимост от натоварването и не може да се гарантира никаква скорост,просто такава е технологията.

mipopov

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 56
    • Профил
Протест срещу мобилните оператори
« Отговор #9 -: Януари 17, 2011, 12:18:48 pm »
Днес от 12 часа в Пресклуб - София - прес, Инициативният комитет на \"ПРОТЕСТ - 20 ЯНУАРИ\", ще изнесе цялата ИСТИНА за \"робовладелското\" поведение на телекомите в България.
http://www.facebook.com/event.php?eid=174918862546188

ivaylo.stanchev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Протест срещу мобилните оператори
« Отговор #10 -: Януари 17, 2011, 03:18:42 pm »
BeTa

Като си купуваш карта за гр. транспорт за цялата градска мрежа очакваш ли тя да важи само за трамвай №5? Излъгали си го човека. Може да не е Глобул. Може да е продавачът на услугата, но са го излъгали.

Lady M

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Протест срещу мобилните оператори
« Отговор #11 -: Януари 19, 2011, 05:23:35 pm »
Здравейте, кога ще бъде този протест?
И ние получихме двойно по-голяма сметка от предишния месец .Тези хора са полудели, но няма да се разберем така.

mipopov

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 56
    • Профил
Протест срещу мобилните оператори
« Отговор #12 -: Януари 19, 2011, 07:28:29 pm »
20 януари 2011 г. · 10:00 - 13:00

--------------------------------------------------------------------------------
 
Място Сборен пункт пред храм-паметник \"Александър Невски\"


Колко линка има по горе? Чети внимателно преди да питаш!
http://www.facebook.com/event.php?eid=174918862546188

mipopov

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 56
    • Профил
Протест срещу мобилните оператори
« Отговор #13 -: Януари 22, 2011, 08:22:27 pm »
Следващия протест е на 20-и февруари.

*Mariya*

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Протест срещу мобилните оператори
« Отговор #14 -: Февруари 10, 2011, 11:38:14 am »
http://www.btv.bg/bg/news/ikonomika-biznes/u-nas/story/1162135294-Telekomite_mahat_klauzite_za_avtomatichno_podnovyavane_na_dogovorite_do_mesets.html/

Аз мисля първо да отида в тази приемна която ще работи в сградата на КЗП и там лице в лице да питам защо и как ми е сгрешена фактурата...